sayebandoor logo

اپراتور درب تمام اتوماتیک شیشه ای

اپراتور درب تمام اتوماتیک شیشه ای (Fully automatic glass door operator) کارکرد و عملکرد درب را کنترل می کند و این امکان را فراهم می کند تا رفت و آمد و تردد افراد به راحتی انجام شود.معمولا اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای در بالای درب نصب می شود و سایر قطعات آن که شامل باتری، موتور کنترل باکس، سایر قطعات روی اپراتور نصب می گردد.
در ادامه می خواهیم به بررسی ویژگی های اپراتور درب تمام اتوماتیک شیشه ای و کاربرد هر یک اط قطعات آن بپردازیم با مشاورین مجموعه سایبان در همراه باشید تا اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

قطعات اپراتور درب تمام اتوماتیک شیشه ای

قفل الکترونیکی از مهم ترین مواردی است که بر روی اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای نصب می شود و با استفاده از آن می توان از ورود افراد متفرقه در زمان نبودن استفاده کرد. هم چنین می توان بر روی اپراتور درب تمام اتوماتیک شیشه ای سیستم تشخیص اثر انگشت قرار دهیم تا امنیت را در محیط افزایش دهیم.

اپراتور را با توجه به نوع درب اتوماتیک و اندازه و وزن لت می توان انتخاب و خریداری کرد. یراق آلات اپراتور باید با آلیاژ خوب و با کیفیت ساخته شوند زیرا در اثر گذشت زمان دچار شکستگی یا فرسودگی نشوند. چنان چه در ساخت درب اتوماتیک از یراق آلات بی کیفیت استفاده شود با شکستن یا هرز شدن پیچ مشکلاتی را برای درب آتوماتیک به وجود خواهند آورد.

قطعات اپراتور درب تمام اتوماتیک شیشه ای شامل موتور ، کنترل باکس ، کاور و ریل ، هنگر، متوقف کننده ، ریموت کنترل ، حسگر و .. می شود. هر یک از این قطعات ویژگی و خصوصیات خاص خود را دارند که با قرارگیری آن ها در کنار هم موجب کارکرد و عملکرد صحیح اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای نصب شده در ساختمان می شود.

چنان قصد خرید یا تعمیر قطعات درب اتوماتیک شیشه ای را دارید بهتر است به مجموعه های تخصصی در زمینه طراحی و ساخت درب اتوماتیک و سرویس آن ها مراجعه فرمایید. کارشناسان و مشاورین با استفاده از تجربه و دانش فنی خود می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

ویژگی های اپراتور درب تمام اتوماتیک شیشه ای

از مهم ترین ویژگی اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای تنظیم حالت درب و کنترل تردد و میزان رفت و آمد با کمک تشخیص اثر انگشت یا سنسورهای چشمی اشاره کرد که بدون به خدمت گرفتن نیروی انسانی می توان درب اتوماتیک را کنترل کرد.

با قابلیت تنظیم درب تمام اتوماتیک نسبت به تردد و میزان رفت و آمد می توان در بسیاری از موارد مصرف انرژی را کاهش داد. به عنوان مثال می توان گفت وجود درب های تمام اتوماتیک شیشه ای در روزهای گرم و سرد سال به خوبی احساس می شود و از اتلاف انرژی گرامایی و سرمایی به شدت جلوگیری می کند.

با قطع برق اختلال در کارکرد و عملکرد اپراتور ایجاد نمی شود زیرا به دلیل وجود باتری در آن می توان از جریان برق موجود استفاده کرد و اپراتور درب اتوماتیک را راه انداخت .از مهم ترین ویژگی های اپراتور درب تمام اتوماتیک می توان به نصب دوربین مداربسته برای کنترل تردد و رفت و آمد افراد اشاره کرد.

از این ویژگی درب های اتوماتیک شیشه ای می توان برای مراکز و ساختمان های حساس از جمله بانک استفاده کرد .اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای قطعه ای مهم و کار راه انداز می باشد و وجود آن برای انواع درب اتوماتیک الزامی است.

اپراتور انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای

از مهم ترین قطعات درب اتوماتیک شیشه ای ،اپراتور درب اتوماتیک می باشد که دلیل اصلی انتخاب آن برای درب های اتوماتیک میزان حجم رفت و آمدهای روزانه در محیط می باشد. زمانی که میزان تردد از درب اتوماتیک بیشتر باشد مطمئنا به اپراتور قوی تر احتیاج داریم .

همان طور که می دانید این بخش از درب خود دارای قطعا دیگری است .پس از نصب و راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای می توانید میزان دفعات باز و بسته شدن درب را مشخص کنید .اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای را می توان بر روی سه حالت بسته،حالت باز، عملکرد درب و سپردن آن به سنسور چشمی تنظیم کرد.

فروش اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

مجموعه سایبان در علاوه بر طراحی و ساخت انواع درب اتوماتیک شیشه ای ،فروشنده یراق الات درب اتوماتیک شیشه ای از جمله فریم، اپراتور ، هنگر و ریل و .. در سطح کشور به صورت تک یا عمده می باشد. فروش اپراتور درب تمام اتوماتیک شیشه ای  در مجموعه سایبان در زیر نظر کارشناسان بخش فروش انجام می شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در سایت در تماس باشید یا به آدرس نمایندگی های رسمی مجموعه سایبان در مراجعه کنید. کارشناسان بخش فروش در شرکت سایبان  مشاوره  در مورد انتخاب و خرید بهترین برند اپراتور برای درب اتوماتیک شیشه ای به مشتریان عزیز می دهند.

خرید اپراتور درب تمام اتوماتیک شیشه ای

برای خرید اپراتور درب تمام اتوماتیک شیشه ای بهتر است مشاوره با کارشناسان فنی در این زمینه داشته باشید. آن ها با بررسی شرایط محیطی و نوع درب اتوماتیک شیشه ای بهترین و با کیفیت ترین برند اپراتور درب تمام اتوماتیک شیشه ای را به شما پیشنهاد می دهند.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه می توانید با شماره تماس های درج شده در سایت ارتباط برقرار کنید و اطلاعات لازم را در مورد خرید اپراتور مناسب از مشاورین مجموعه سایبان در دریافت کنید.

نمایندگی خدمات درب تمام اتوماتیک

مجموعه سایبان در یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های طراحی و ساخت انواع درب اتوماتیک شیشه ای در کشور می باشد که برای دسترسی راحت مشتریان خود به محصولات و خدمات این مجموعه نمایندگی های مجاز خود را در سراسر کشور تاسیس کرده است.

کسانی که قصد خرید از مجموعه سایبان در و برخورداری از خدمات برتر و با کیفیت این مجموعه را دارند می توانند با مراجعه به سایت رسمی مجموعه یا نمایندگی های مجاز و فعال سایبان در محصول مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت عالی تهیه کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آدرس نمایندگی های مجاز سایبان در می توانید با مشاورین ما در بخش فروش در ارتباط باشید.همکاران ما در هر زمان آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی در مورد خرید اپراتور درب تمام اتوماتیک شیشه ای هستند.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس 09129287034 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.