sayebandoor logo

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی فروشگاه

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی فروشگاه(automatic glass sliding shop door)رامیتوان در مدلهای مختلف و ابعاد متفاوت دید ساخت این دربها نسبت به نوع استفاده و یا طراحی فیزیکی با یکدیگرکاملا فرق دارند هم از لحاظ مقدار متریال مورد استفاده در درب اتوماتیک مورد نظر و هم از لحاظ قیمت تمام شده که در مدلهای مختلف میتواند بسیار اختلاف داشته باشد.

انواع درب اتوماتیک شیشه ای کشویی فروشگاه

درب اتوماتیک اسلایدینگ ، درب اتوماتیک تلسکوپی ، درب اتوماتیک اسلایدینگ دوطرفه در اتوماتیک تلسکوپی دوطرفه ، درب اتوماتیک بدون فریم یا فریم لس .

دربهای اتوماتیک اسلایدینگ درهایی هستند که که بصورت کاملا معمولی بوده و بیشترین استفاده و درخواست را بین مصرف کنندگان دارد این درها تشکیل شده از یک لت یا دو لت متحرک که در دو طرف مرکز اپراتور قرار میگیرد و در جهات راست و چپ حرکت میکند و وقتی که درب به سمت بسته شدن میرود هر دو لت در کنار هم قرار گرفته و روی هم چفت می شوند این نوع از دربهای اتوماتیک را در بیشتر مکانهای خصوصی و عمومی و اداری میتوانید مشاهده کنید این درها بیشترین کاربرد را در بین تمامی دربهای اتوماتیک شیشه ای دارند.

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای کشویی فروشگاه

اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای کشویی فروشگاه دارای موتور براشلس و یا براش بوده و کنترل باکس آن میتواند از نوع آنالوگ و یا دیجیتال باشد قطعا ت دیگری که تشکیل دهنده این سیستم میباشد عبارت است از 4 عدد هنگر یا یا نگهدارنده چرخدار که هر کدام دارای دو عدد غلطک میباشد جهت حرکت بر روی مقطع ریل اپراتور درب اتواتیک هرز گرد و تسمه و همچنین دو عدد چشمی فتوسل درب اتوماتیک شیشه ای . نوع دیگر دربهای اتوماتیک شیشه ای، دربهای اتوماتیک تلسکوپی هستند این دربها برای مکانهایی کاربرد دارند که مقدار بازشوی بیشتری را به لحاظ نوع کاربری محل و مکان مورد نظر نیاز دارند استفاده میشود .

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی فروشگاه

این دربها تا حدودی شبیه دربهای اتوماتیک اسلایدینگ میباشد با این تفاوت که این سیستم از دو لت متحرک که در یک جهت و یا 4 لت متحرک که دو به دو در دو جهت مخالف حرکت میکنند و باعث فضای بازشوی بیشتری میشوند این لتها هنگام بسته شدن همانند دربهای اسلایدینگ دو لت انتهایی کنار هم چفت می شوند و لتهای دیگر پشت سر لتهای اول قرار میگیرند و دهنه درب را به طور کامل پوشش می دهند .

اپرتور این نوع سیستم از درهای اتوماتیک به دلیل مکانیک خاصی که دارد باید دارای موتوری با قدرت بالا باشد تا بتواند 4 لت متحرک را به راحتی جابجا کند . دیگر قطعات این نوع اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای کمی متفاوت و خاص میباشد نسبت به درهای اسلایدینگ.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی فولدینگ فروشگاه

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی فولدینگ فروشگاه یا دربهای اتوماتیک اتوبوسی نسبت به دیگر سیستمهای درب اتوماتیک کاملا متفاوت و خاص است لتهای این سیستم به صورت لتهای دوتایی بوده که توسط یراقهای مخصوص به یکدیگر متصل میشوند .

این سیستم از درب اتوماتیک دردو حالت یکطرفه و دوطرفه اجرا می شود در مدلهای دوطرفه که دارای 4 لت است دو به دو به سمت چپ و راست حرکت کرده و در انتهای مسیر دو لت به هم متصل شده روی هم تا می شوند و مسیر ترد را به صورت استاندارد تا 80 درصد باز می کند .

این درب اتوماتیک شیشه ای به درهای اتوماتیک صد در صد بازشوهم معروفند . مکانیزم و مکانیک این نوع درب اتوماتیک با دیگر درهای برقی شیشه ای دیگر قابل مقایسه نیست .

مکانیزم این نوع در اتوماتیک شیشه ای تشکیل شده از دو عدد پک فولی یا فلکه که هر کدام دارای سه عدد فولی با دنده و قطرمختلف که هر یک از دنده ها وظیفه ای را بر عهده دارند . در این سیستم باید از موتوری استفاده شود که توانایی جابجای این لتها را با مکانیزم خاصی که دارند داشته باشد متور توسط تسمه مخصوص به یکی از فولیها متصل میشود.

میشود دو عدد فولی دیگر توسط تسمه های متفاوت به صورت ضربدری به هم وصل می شوند . برق و فرمان موتور به وسیله سیم و کانکتورهایی به کنترل باکس درب اتوماتیک وصل می شود.

درب اتوماتیک شیشه ای کشویی گردان فروشگاه

درب اتوماتیک گردان ازنظر کلی شبیه درب اتوماتیک اسلایدینگ است اما فریم لتهای آن نورد شده و و با قوس مورد نظر خم می شود و لتها در یک مسیر قوس حرکت میکنند . این نوع از درب اتوماتیک برای فضاهایی کاربرد دارد که از لحاظ معماری دارای طراحی خاص بوده و این نیازدرآن موقعیت دیده شده است .

درهای برقی اتوماتیک ششه ای رولوینگ هم میتواند به صورت دستی اجرا شود و هم بصورت برقی . در بعضی از سیستمهای رولوینگ اتوماتیک از دو عدد چشمی برای هر طرف استفاده میکنند .ازاین سیستم دربهای اتوماتیک برقی برای جاهای استفاده میشود که علاوه بر نیاز معماری گزینه صرفه جویی انرژی در پروژه مهم باشد.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

درب تمام اتوماتیک.pdf

مقاله درب اتوماتیک شیشه ای کشویی فروشگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.