sayebandoor logo

درب تمام اتوماتیک

مجموعه سایبان دُر تولید کننده درب تمام اتوماتیک و درب اتوماتیک شیشه ای می باشد .

درب اتوماتیک کرکره ای یا رول آپ از جمله درب تمام اتوماتیک است که تقریبا برای تمامی اماکن مورد استفاده قرار میگیرد .

از جمله آن میتوان به درب پارکینگ , درب مغازه و اماکن تجاری , درب فروشگاه یا کارگاه اشاره کرد .

[aparat id=”a7uqd”]

درب اتوماتیک کرکره ای

درب اتوماتیک کرکره ای علی رغم قیمت پایینتر آن نسبت به دیگر دربهای اتوماتیک از کیفیت  و امنیت نسبتا خوبی برخوردار است . درب اتوماتیک کرکره ای تا عرض 12 و 13 مترو ارتفاع 7 متر هم اجرا شده است و از کارکرد قابل قبولی برخوردار بوده .

درب اتوماتیک کرکره ای در ترکیب نمای ساختمان به علت دارا بودن آن برای طرح و رنگ های متفاوت هماهنگی خوبی دارد و میتواند دارای برجستگی نیز باشد و زیبا جلوه میکند.

درب اتوماتیک شیشه ای برقی

و همچنین نیازمصرف کننده را در زمینه طراحی و اجرا برطرف می کند . درب اتوماتیک کرکره ای از نوع آلومینیومی , گالوانیزه و یا فولادی تولیدمیشود که بصورت دو جداره و تک جداره می باشد .

کرکره های آلومینیوم دو جداره تک پل و دو پل و سه پل دارای مقاومتهای مختلف است و عرض آن از 3 الی 20 سانتی متر متفاوت است .

تیغه های درب اتوماتیک کرکره ای

تیغه های درب اتوماتیک کرکره ای در بیشتر اندازه های ذکر شده بصورت سفارشی بوده و موجودی آن در بازار درب اتوماتیک بسیار کم است و معمولا با سفارش مشتری تلید و عرضه میگردد .

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک کرکره ای یا رول آپدر ابعاد مورد درخواست مشتری برش خورده و ساخته میشود اما موتور درب اتوماتیک رول آپ نسبت به ابعاد و وزن هر درب تعیین و نصب میگردد که نسبت به وزن کم یا زیاد و تردد در ساعت آن روی درب اتوماتیک قرار میگیرد .

طراحی و نصب نامناسب موتور و تیغه کرکره اتوماتیک می تواند باعث آسیب به موتور و یا کرکره شود . در صورتی که موتور ضعیف تر از توان مورد نیاز تعبیه گردد روی موتور فشار وارد شده و پس از مدتی موتور ضعیف و بالاخره از کار می افتد و می سوزد و یا گیربکس موتور دچار آسیب جدی شده و دیگرقابل استفاده نخواهد بود و چه بسا که باعث ایجاد خطر و آسیب برای افراد و وسیله ای که در زیر درب کرکره ای قرار دارد شود .

موتور درب تمام اتوماتیک

یا اگر موتورنسبت زیادی از وزن تیغه کرکره اتوماتیک قوی تر باشد می تواند به تیغه های کرکره آسیب وارد نماید و به مرور تیغه کرکره اتوماتیک دچار صداهای ناهنجار و باعث اذیت و آزار ساکنین بالا سری شده و یا اینه غضروفهای تیغه کرکره اتوماتیک از هم جدا شده و رها میگردد و خطرات ناشی از آن میتواند بسیار ناگوار باشد .

مدار کنترل درب اتوماتیک

مدار کنترل درب اتوماتیک کرکره ای میتواند از نوع معمولی و بک آپ , تکفاز و یا سه فاز باشد . مدار کنترل درب اتوماتیک کرکره ای معمولی را میتوان فقط با آن فرمان بازیا بسته به کرکره صادر کرد و در بعضی از آنها از خروجی چشمی و فلاشر آن استفاده کرد.

درب اتوماتیک برقی

اما در مدارهای دارای بک آپ علاوه بر خروجی چشمی و فلاشر می توان از امکن ذخیره برق در آن بهره برد که در زمان قطع برق نیزبرای مدتی از برق ذخیره در مدار توسط باطری های تعبیه شده در آن بهره برد و برای مدتی حدود 20 بار تردد که نسبت به ابعاد و وزن درب میتواند کمتر و یا بیشتر باشد استفاده کرد .

درهای اتوماتیک ما همچنین برای راحتی بیشتر ، امنیت بهتر و ایمنی بهتر می تواند با سیستم های اتوماسیون ساختمان ادغام شود. دربهای تمام اتوماتیک مجموعه سایبان در بی خطر هستند ، از لحاظ اقتصادی و کارآمد و طراحی انعطاف پذیر دارند.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستیم.

02166695789

09129287034

درب تمام اتوماتیک.pdf

32 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.