sayebandoor logo

درب های تمام اتوماتیک

درب های تمام اتوماتیک (Fully automatic doors) انتخابی مناسب برای مکان های پر رفت و آمد و پرتردد می باشند زیرا علاوه بر ایجاد زیبایی و جلوه خاص به نمای ساختمان امنیت و ایمنی ساختمان را با کنترل تردد افراد بالا می برند.درب های تمام اتوماتیک در طرح و مدل متفاوت در بازار به فروش می رسند.

شما می توانید با توجه به نیاز و نوع معماری ساختمان بهترین و با کیفیت ترین انواع درب تمام اتوماتیک را انتخاب و خریداری فرمایید.در زمینه طراحی و ساخت درب های اتوماتیک شرکت های تخصصی زیادی فعالیت می کنند.

مجموعه سایبان در با سال ها تجربه و اعتبار فراوان در زمینه طراحی و ساخت انواع درب اتوماتیک و خدمات مربوط به آن توانسته است با تولید محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه نظر مخاطبان خود را جلب نماید.در ادامه می خواهیم به شناخت کلی درب های اتوماتیک و ویژگی آن ها بپردازیم با ما همراه باشید.

شناخت درب های تمام اتوماتیک

درب های تمام اتوماتیک به آن دسته از درب ها گفته می شود که با نصب تجهیزات هوشمند بر روی درب عملیان باز و بسته شدن درب بدون دخالت دست و تنها با نزدیک شدن افراد انجام می شود.درب های اتوماتیک به صورت خودکار باز و بسته می شوند و همین مسئله موجب شده که در میان افراد محبوبیت فراوانی پیدا کند.

از مزایای درب های اتوماتیک می توان به امنیت و ایمنی بالای درب اشاره کرد.از مهم ترین عناصر موجود در هر ساختمان برقراری امنیت و ایمنی در افراد می باشد.دخیره انرژی و جلوگیری از اتلاف وقت و انرزی از دیگر ویژگی های مهم درب های اتوماتیک می باشد.

شما می توانید با توجه به نوع و عملکرد خاص درب اتوماتیک هر یک از ان ها را از مجموعه سایبان در انتخاب و خریداری کنید.همکاران ما در این مجموعه آماده ارائه خدمات و معرفی محصولات با کیفیت سایبان در به مشتریان محترم می باشند.

مزایای درب های تمام اتوماتیک

درب های اتوماتیک همانطور که از نام آنها پیداست به صورت خودکار بدون دخالت نیروی انسانی تنها با نزدیک شدن افراد به درب باز و بسته می شوند.از مهم ترین مزایای موجود در درب های تمام اتوماتیک می توان به ایمنی، مقاومت، استاندارد بالا ، تنوع در طراحی و مدل مختلف درب،نصب تجهیزات مدرن و هوشمند اشاره کرد.

کنترل تردد افراد و جلوگیری از اتلاف انرژی و رعایت بهداشت فردی به خاطر عدم وجود دستگیره و باز و بسته شدن خودکار از مهم ترین مزایا و ویژگی های درب های اتوماتیک محسوب می شود.برای مشاهده محصولات طراحی شده توسط مجموعه سایبان در می توانید به بخش فروش محصولات سایت مراجعه فرمایید.

انواع درب های تمام اتوماتیک

امروزه از درب های تمام اتوماتیک برای مراکز و ساختمان های پرتردد و پر رفت و آمد بیشتر استفاده می شود.این نوع از درب ها در انواع طرح و مدل طراحی و تولید می شوند.درب های اتوماتیک را می توان به صورت درب اتوماتیک چشمی ،درب اتوماتیک کشویی ، درب اتوماتیک گرد و درب های اتوماتیک اسلایدی و .. در بازار فروش مشاهده کرد.

شما می توانید با در نظر گرفتن فضای مورد نظر و نیازو خواسته خود و میزان بودجه بهترین درب اتوماتیک را از مجموعه سایبان در خریداری فرمایید.همکاران ما در این زمینه شما را راهنمایی می کنند و بهترین محصولات را معرفی و پیشنهاد می کنند.

نصب و اجرا درب های تمام اتوماتیک

اجرا و نصب انواع درب اتوماتیک در مجموعه سایبان در زیر نظر کارشناسان و مشاورین با تجربه و متخصص در این زمینه انجام می شود.اجرا و نصب درب های اتوماتیک به اندازه طراحی و تولید آن ها اهمیت دارد زیرا باید بدون مشکل درب اتوماتیک در محل خود قرار بگیرد و عملکرد صحیح و مناسبی داشته باشد.

کارشناسان ما در زمینه ارائه خدمات متنوع درب های اتوماتیک در مجموعه سایبان در می توانند شما عزیزان را راهنمایی کنند.جهت دریافت خدمات نصب و راه اندازی انواع درب اتوماتیک و اطلاع از هزینه های جانبی می توانید با کارشناسان مجموعه سایبان در در تماس باشید.

خرید درب های تمام اتوماتیک شیشه ای

نکات مهمی که در زمان انتخاب و خرید انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای باید در نظر بگیرید این است که چه انتظاری از درب اتوماتیک دارید.با در نظر گرفتن نیاز و خواسته اولیه خود از درب اتوماتیک و دریافت مشاوره از کارشناسان متخصص در زمینه فروش درب اتوماتیک می توانید بهترین و با کیفیت ترین انواع درب را انتخاب نمایید.

نکته مهم دیگری که در زمان خرید درب های اتوماتیک اهمیت دارد توجه به میزان مصرف انرژی در آنهاست.شما باید به این مسئله توجه داشته باشید که در زمان انتخاب و خرید درب اتوماتیک میزان مصرف انرژی آن مشخص باشد و انرژی بی از حدی مصرف نکند.برای خرید درب اتوماتیک فروشگاه یا مغازه بهتر است به طراحی و شکل ظاهری آن توجه داشته باشید.

قیمت درب های تمام اتوماتیک

عوامل و فاکتورهای مختلفی همیشه در تعیین قیمت درب های تمام اتوماتیک شیشه ای و کرکره ای موثر هستند که در این قسمت می خواهیم به چند مورد مهم آن ها اشاره کنیم.به طور کلی درب های اتوماتیک نسبت به درب های دستی قیمت بالاتری دارند زیرا نصب تجهیزات و موتور الکتریکی قیمت درب اتوماتیک را بالا می برد.

ابعاد و اندازه درب ، نوع و عملکرد درب ها و نصب تجهیزات و یراق آلات خاص بر روی درب همه از موارد مهم در تعیین قیمت نهایی درب های اتوماتیک محسوب می شوند.شما می توانید برای اطلاع از قیمت محصولات سایبان در به سایت رسمی مجموعه مراجعه فرمایید.

فروش انواع درب اتوماتیک

فروش انواع درب های تمام اتوماتیک در مجموعه سایبان در به صورت تخصصی و با مشاوره رایگان انجام می شود شما می توانید برای خرید محصولات با کیفیت مجموعه ما به سایت رسمی سایبان در مراجعه فرمایید تا علاوه بر مشاهده محصولات قیمت درب های اتوماتیک مجموعه را دریافت نمایید.

همکاران ما در بخش فروش تمامی محصولات و خدمات مربوط به درب های تمام اتوماتیک را به مشتریان معرفی می کنند و در صورت تایید هر یک از آن ها سفارش مورد نظر را ثبت و ارسال می کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین ما در ارتباط باشید.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.