sayebandoor logo

شیشه برقی تمام اتوماتیک

شیشه برقی  تمام اتوماتیک (Electric glass) درب مناسب برای ساختمان هایی است که دارای ورودی باریک دارند زیرا سرعت آن ها در زمان باز و بسته شدن درب بالاست .شیشه های برقی در طرح و رنگ و کاربرد متفاوت طراحی و تولید می شود و گزینه مناسبی برای ساختمان های پرتردد محسوب می شوند.

از مزایای دیگر شیشه های برقی است که میزان بازشوی بالایی دارند .ما در این مقاله قصد داریم به بررسی کلی شیشه برقی و انواع آن و چگونگی نصب و راه اندازی و هزینه های جانبی آن بپردازیم.با مشاورین مجموعه سایبان در همراه باشید.

کاربرد درب شیشه برقی تمام اتوماتیک

کاربرد اصلی درب تمام اتوماتیک نصب و راه اندازی آن برای ورودی ساختمان های مسکونی  اداری و تجاری ، مراکز درمانی و بیمارستان ، فروشگاه های بزرگ زنجیره ای و پاساژ و تالار و .. می باشد.درب برقی شیشه ای امروزه یکی از کاربردی ترین انواع درب برقی محسوب می شود و به دلیل مزیت های فراوانی که دارد بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است .

جهت مشاهده نمونه درب شیشه برقی تمام اتوماتیک مجموعه سایبان در می توانید با مراجعه به وبسایت با مشاورین و کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید و از راهنمایی این عزیزان بهره مند شوید.

مزایای نصب شیشه برقی تمام اتوماتیک

امروزه از شیشه برقی  تمام اتوماتیک برای مکان های خاص و پرتردد از جمله ساختمان های اداری و تجاری، فروشگاه و مراکز درمانی و بیمارستان ،سازمان های دولتی و ایستگاه مترو ، ورودی پاساژ و تالار بیشتر استفاده می شود.استفاده از درب های شیشه ای برقی باعث می شود که سهولت در رفت و آمد افراد و رعایت بهداشت به دلیل عدم تماس مستقیم دست و وجود دستگیره ، جلوگیری از اتلاف انرژی و رعایت نظافت محیط انجام شود.

مجموعه سایبان در با برخورداری از کادر حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی و تولید انواع درب شیشه ای اتوماتیک و نصب و راه اندازی آن در محل می تواند شما را راهنمایی کند.جهت دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های موجود در تماس باشید.

ویژگی های درب برقی شیشه ای تمام اتوماتیک

درب های برقی شیشه ای ویژگی و خصوصیت های خاص خود را دارد آن ها علاوه بر زیبایی و شیک بودن ، از لحاظ تنوع در طرح و رنگ ، ابعاد و اندازه ، میزان بازشوی ، نصب راه اندازی آسان، جلوگیری از اتلاف انرژی و انتقال بیماری واگیردار و رعایت بهداشت محیطی بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اند.

شرکت های طراحی و تولید کننده انواع درب شیشه ای برقی تمام اتوماتیک با برخورداری از نیروی متخصص و مجرب در این زمینه بهترین محصولات را طراحی و تولید می کند و در اختیار مشتریان محترم خود قرار می دهد.هم چنین با ارائه خدمات برتر و با کیفیت ضمانت محصولات را تضمین می کند.

قیمت درب شیشه برقی تمام اتوماتیک

قیمت درب شیشه برقی به عوامل مختلفی بستگی دارد و با در نظر گرفتن این موارد می توان بهترین درب برقی را انتخاب و خریداری کرد.به طور کلی قیمت محصولات درب اتوماتیک را با در نظر گرفتن ابعاد و اندازه ، نوع و کاربرد آن،فریم و یراق آلات متصل ،برند و شرکت تولید کننده و نصب موتور الکتریکی و چشمی و دوربین جهت کنترل رفت و آمد افراد تعیین می شود.

هزینه های جانبی از جمله نصب و راه اندازی درب شیشه ای ، دستمزد و با توجه به میزان زمان انجام کار و هزینه های دیگر محاسبه و به مشتری اعلام می گردد.شما می توانید با مشاوره رایگان در این زمینه بهترین و با کیفیت انواع درب را با قیمت مناسب در محل نصب کنید.

عملکرد انواع شیشه برقی  تمام اتوماتیک

درب های شیشه ای به طور کلی به صورت دستی و اتوماتیک باز و بسته می شوند.درب های برقی در مقایسه با درب های دستی قیمت بالا و محبوبیت بیشتری دارند زیرا این نوع از درب های شیشه ای به راحتی بدون دخالت دست باز و بسته می شوند.

عملکرد انواع درب شیشه ای برقی به این صورت است که با نصب موتور الکتریکی بر روی آن و تنظیم حالت باز و بسته درب می توان از ان در مکان های مختلف و ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی استفاده کرد.عملکرد مناسب درب برقی محبوبیت آن را در میان افراد چند برابر کرده است و از ان می توان در مکان های عمومی و پرتردد استفاده کرد.

فروش انواع درب شیشه برقی تمام اتوماتیک

مجموعه سایبان در با بهره گیری از دانش روز دنیا و استفاده از قطعات و تجهیزات مدرن توانسته است در این سال ها محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه ای را تولید و به بازار فروش عرضه نماید.درب های برقی شیشه ای سایبان در از بهترین قطعات و فریم و یراق آلات شکل گرفته است و بهترین عملکرد و کیفیت را در تمام پروژه های اجرایی نشان داده است و موجب رضایت آن ها شده است.

برای اطلاع از فروش انواع درب شیشه برقی در مجموعه سایبان در می توانید با مراجعه به وب سایت از مشاوره رایگان همکاران ما در این مجموعه بهره مند شوید .همکاران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات مشتریان در هر زمان می باشند.

نصب و راه اندازی شیشه برقی تمام اتوماتیک

درب های شیشه ای تمام اتوماتیک به درب هایی گفته می شوند که به صورت خودکار و بدون دخالت دست باز و بسته می شوند.نصب و راه اندازی این نوع از درب های شیشه ای نیاز به مهارت و تجربه دارد .مجموعه سایبان در با برخورداری از کادر حرفه ای و تخصصی در زمینه طراحی و نصب می توانند شما را راهنمایی کنند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نصب و راه اندازی درب شیشه برقی و اطلاع از هزینه های موجود در زمان اجرای شیشه برقی می توانید با شماره های موجود در سایت در تماس باشید.

خرید درب شیشه برقی ارزان تمام اتوماتیک

درب های برقی شیشه ای یکی از پرطرفدارترین انواع درب در حال حاضر می باشد که در انواع و اندازه و طرح و رنگ تولید شده و برای فضاهای مختلف استفاده می شود.کیفیت در زمان خرید انواع درب برقی شیشه ای بسیار مهم است و پس از آن مشتری قیمت محصول را در نظر می گیرد.شما می توانید با مشاوره خوب در این زمینه بهترین درب شیشه برقی را با قیمت مناسب و با کیفیت عالی خریداری نمایید.مشاورین ما شما را در زمان خرید راهنمایی خواهند کرد.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.