sayebandoor logo

درب شیشه ای اتوماتیک

درب شیشه ای اتوماتیک (Automatic glass door) امروزه در مکان های پرتردد از جمله سازمان های دولتی ، درمانگان و مراکز درمانی، فروشگاه های بزرگ بیشتر استفاده می شود زیرا علاوه بر زیبایی ،رفت و آمد افراد آسان و بدون دخالت دست با رعایت بهداشت انجام می شود.

از مهم ترین ویژگی های درب شیشه ای اتوماتیک می توان به عدم نصب دستگیره در این نوع درب ها اشاره کرد که تاثیر خوبی در جلوگیری از انتشار بیماری واگیردار در افراد دارد.ما در ادامه می خواهیم به بررسی دقیق چگونگی طراحی درب شیشه ای اتوماتیک و قیمت آن بپردازیم با مشاورین ما در مجموعه سایبان در همراه باشید.

طراحی درب شیشه ای اتوماتیک

امروزه درب اتوماتیک در انواع طرح و مدل طراحی و تولید می شود و در ساختمان های پرتردد و رفت و آمد کاربرد دارد.از مزایای انتخاب این نوع درب های شیشه ای اتوماتیک می توان به طراحی زیبا و مدرن، قیمت مناسب، تنوع در مدل و طراحی زیبا و شیک،رعایت نظافت و جلوگیری از اتلاف انرژی اشاره کرد.

اگر قصد خرید درب شیشه ای اتوماتیک را دارید بهتر است قبل از خرید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید و پس از مشاوره با کارشناسان متخصص بهترین و با کیفیت ترین درب شیشه ای را برای ساختمان مسکونی یا اداری انتخاب و خریداری کنید.

انتخاب درب شیشه ای اتوماتیک

درب ها به عنوان بخش اصلی و ارتباطی ساختمان می باشند که بسیار مورد توجه افراد قرار می گیرند.امروزه با پیشرفت های فراوان در این زمینه انواع درب شیشه ای اتوماتیک با طراحی زیبا و منحصر به فرد تولید و به بازار فروش عرضه شده است.

برای انتخاب درب شیشه ای مناسب بهتر است ابتدا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید.کارشناسان ما در مجموعه سایبان در با مشاوره رایگان راهنمایی های لازم را در مورد انتخاب و خرید بهترین درب شیشه ای برقی در اختیار مشتریان قرار می دهند.

این مجموعه با سال ها تجربه و فعالیت در زمینه طراحی و تولید انواع درب کرکره ای و درب شیشه ای اتوماتیک توانسته است رضایت مشتریان خود را با ارائه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه جلب نماید.جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه با کارشناسان بخش فروش مجموعه در تماس باشید.

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک

قیمت درب شیشه ای اتوماتیک با در نظر گرفتن عواملی از جمله ابعاد و اندازه درب، نصب تجهیزات هوشمند و موتور الکتریکی بر روی درب،یراق آلات و سنسورهای کنترل از راه دور،نوع و کاربرد درب شیشه ای و جنس شیشه به کار رفته در آن تعیین می شود.

برای دریافت لیست قیمت محصولات مجموعه سایبان در می توانید با مراجعه به سایت با مشاورین ما در بخش فروش در تماس باشید.همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات و ارائه خدمات برتر به شما مشتریان محترم می باشند.

فروش درب شیشه ای اتوماتیک

فروش درب شیشه ای اتوماتیک در مجموعه سایبان در زیر نظر کارشناسان و مشاورین متخصص با در نظر گرفتن تمامی موارد امنیتی و استانداردهای موجود انجام می شود.به طور کلی درب های شیشه ای اتوماتیک امروزه کاربرد فراوانی دارند زیرا این نوع از درب ها با کمک ریموت کنترل از راه دور به راحتی باز و بسته می شوند و دلیل اصلی محبوبیت ان ها سهولت در باز و بسته شدن درب است.

از درب های شیشه ای اتوماتیک در سازمان های دولتی و خصوصی، پاساژ و مجتمع عای تجاری ، بانک و موسسه های قرض الحسنه ، ادارات و اماکن پرتردد، مراکز درمانی ، بیمارستان ها ، رستوران و فست و فود ها بیشتر استفاده می شود.برای خرید درب های شیشه ای از مجموعه سایبان در با مشاورین ما در بخش فروش در تماس باشید.

مزایای خرید درب شیشه ای اتوماتیک

خرید درب شیشه ای اتوماتیک به دلیل دارا بودن ویژگی های خاص و منحصر به فرد و مزایای فراوان امروزه بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است.از مهم ترین مزایای خرید درب های شیشه ای اتوماتیک می توان به سهولت در رفت و امد افراد، کنترل و امنیت بالای درب،ایمنی و استاندارد بالا،تنوع در طرح و رنگ و مدل درب شیشه ای اتوماتیک، جلوگیری از اتلاف انرژی و زمان،و.. اشاره کرد.

مشاورین و کارشناسان ما در مجموعه سایبان در با توجه به نیاز مشتریان و میزان بودجه در اختیار و سلیقه شخصی ان ها بهترین و با کیفیت ترین انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای را به ان ها پیشنهاد و معرفی می کنند.در صورت تایید می توانند با ثبت سفارش درب شیشه ای اتوماتیک را خریداری کنند.

نصب و راه اندازی درب شیشه ای اتوماتیک

همان اندازه که طراحی و ساخت درب شیشه ای اتوماتیک نیاز به زمان و تخصص کافی دارد، نصب و راه اندازی درب های شیشه ای اتوماتیک نیز نیاز به دقت و تخصص و تجربه دارد تا در زمان باز و بسته شدن درب مشکلی برای افراد و درب اتوماتیک به وجود نیاید.

از مهم ترین خدمات مجموعه سایبان در علاوه بر طراحی و تولید انواع درب برقی و اتوماتیک می توان به خدمات نصب و راه اندازی درب با رعایت ایمنی و استاندارد ر زمان کوتاه با قیمت مناسب اشاره کرد.جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما در بخش فروش در تماس باشید.

نمایندگی درب شیشه ای اتوماتیک

سایبان در جهت دسترسی راحت مشتریان خود در زمینه انتخاب و خرید محصولات طراحی شده در نظر دارد نمایندگی های مجاز خود را در سراسر کشور ایجاد نماید.برای دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه نمایندگی های رسمی مجموعه سایبان در می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

مشاورین ما در بخش پشتیبانی می توانند مشتریان محترم را در زمینه خرید محصولات و دریافت خدمات برتر و با کیفیت مجموعه سایبان در راهنمایی کنند.جهت برقراری ارتباط با بخش مشاوره ای با شماره های موجود در سایت در تماس باشید.

پروژه نصب درب شیشه ای اتوماتیک

برای مشاهده پروژه نصب درب های شیشه ای تمام اتوماتیک مجموعه سایبان در می توانید با سایت رسمی این مجموعه مراجعه کنید تا کلیه محصولات و پروزه های اجرا شده توسط سایبان در را با جزئیات مشاهده فرمایید.همکاران ما در بخش فروش شما عزیزان را راهنمایی خواهند کرد.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.