sayebandoor logo

درب تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی

درب تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی (Rail glass door) از شیشه سکوریت و ریل کشویی تشکیل شده است که باز و بسته کردن درب را به سادگی انجام می دهد.قیمت این نوع از درب های برقی یا دستی را می توان با توجه به ابعاد و اندازه شیشه ، نوع فریم ، قطعات ، ریل استفاده شده محاسبه کرد.

البته این نکته لازم به ذکر است که نمونه درب اتوماتیک شیشه ای ریلی دستی در مقایسه با درب شیشه ای ریلی اتوماتیک به دلیل نصب موتور و اتصالات مربوط به آن قیمت کمتری دارد.مجموعه سایبان در با در نظر گرفتن کیفیت و استانداردهای موجوذ بهترین انواع درب شیشه ای برقی یا دستی را برای مشتریان خود تولید می کنند.

آشنایی با درب تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی

درب ها به عنوان ورودی هر مکان و معرف آن محسوب می شوند که می توانند موجب جذب افراد به داخل و نوعی خوشامد گویی آن ها شوند.سهولت در زمان باز و بسته شدن و زیبایی و شفافیت آن ها نقش مهمی در انتخاب درب ها ایفا می کنند.

درب تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی را می توان به دو نوع درب شیشه ای برقی ریلی یا درب تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی دستی تقسیم کرد.هر یک از این نوع درب ها مزایا و ویژگی های مخصوص به خود را دارد و با نصب موتور و اپراتور بر روی آن می توان به صورت خودکار بدون دخالت دست آن را باز و بسته کرد.

درب تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای می باشد که به دلیل ویژگی های خاص خود در میان کاربران بسیار محبوب شده است.علت اصلی نامگذاری درب شیشه ای ریلی نحوه باز و بسته کردن آن به صورت کشویی است .

قیمت درب تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی

عوامل موثر بر قیمت درب تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی دستی در مقایسه با درب تمام اتوماتیک شیشه ای اتوماتیک ریلی وجود متعلقات درب و نصب موتور الکتریکی بر روی درب می باشد.به طور کلی قیمت درب شیشه ای ریلی را می توان براساس متراژ و اندازه شیشه ، دستی یا اتوماتیک بودن درب ، نصب تجهیزات الکتریکی بر روی درب از جمله چشمی ، دوربین جهت کنترل تردد افراد، فریم و یراق آلات اشاره کرد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه سایبان در با مشاورین و کارشناسان ما در زمینه خرید و فروش درب تمام اتوماتیک شیشه ای و کرکره برقی در ارتباط باشید.همکاران ما با توجه به شرایط موجود، میزان بودجه و نیاز مشتری بهترین و با کیفیت ترین انواع درب شیشه ای را به آن ها معرفی خواهد کرد.

کاربرد درب تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی

درب تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی به دلیل عدم اشغال فضای زیاد جهت باز و بسته شدن درب در مراکز پر تردد و مکان هایی که فضای کافی برای باز و بسته شدن درب شیشه ای ندارند مناسب می باشد.از جمله مراکز و ساختمان هایی که نصب و راه اندازی درب تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی مناسب است می توان به فروشگاه های زنجیره ای و تجاری، مراکز درمانی و بیمارستان ها ، هتل و کلینیک های درمانی و بهداشتی اشاره کرد.

مشخصات فنی درب تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی

مجموعه صنعتی سایبان در با برخورداری از تیم حرفه ای و تخصصی خود در زمینه طراحی و ساخت انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای با سال ها تجربه و فعالیت گسترده توانسته است بهترین و با کیفیت ترین انواع درب را تولید و نصب و راه اندازی نماید.

درب های تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی به صورت دستی یا اتوماتیک باز و بسته می شوند اما تفاوتی که این نوع درب ها با سایر محصولات تولید شده توسط شرکت های طراحی و ساخت درب های اتوماتیک شیشه ای دارند این است که از متریال با کیفیت و مقاوم استفاده شده است و براساس قوانین و استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید شده اند.

خرید بهترین درب تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی

مجموعه سایبان در با سال ها تجربه و دانش فنی در زمینه طراحی و ساخت انواع درب شیشه ای اتوماتیک و دستی در کشور و بهره گیری از تجهیزات و ابزار و یراق آلات با کیفیت می تواند شما در زمینه خرید بهترین درب شیشه ای راهنمایی کند.گروه مشاوره ای مجموعه ما با بررسی شرایط و میزان بودجه مشتریان به ان ها مناسب ترین محصول را پیشنهاد می دهند.

مزایای نصب درب تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی

از مزایای نصب درب شیشه ای ریلی می توان به سهولت در باز و بسته شدن درب و راحتی رفت و آمد ، کنترل تردد افراد با نصب سنسور و چشمی بر روی درب شیشه ای ، کاهش مصرف انرژی و کاهش ابتلا به بیماری با نصب درب اتوماتیک شیشه ای ریلی اشاره کرد.

شیشه مقاوم و ضد خش ،بی صدا بودن در زمان باز و بسته شدن و استفاده از ریل های قوی و مقاوم در برابر سایش و خوردگی همه از مزایای مهم و اساسی درب های شیشه ای ریلی محسوب می شوند.جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مراجعه به وبسایت با مشاورین ما در تماس باشید.

فروش درب تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی ارزان

قیمت درب شیشه ای ریلی نقش مهم و اساسی در زمان انتخاب و خرید درب ایفا می کند زیرا مشتریان در اولین گام ابتدا کیفیت و مقاومت درب را در شرایط محیطی در نظر می گیرند و پس از آن تمایل دارند محصول با کیفیت را با قیمت مناسب و مقرون به صرفه خریداری کنند.

مجموعه سایبان در با فروش درب شیشه ای ریلی ارزان اما با کیفیت در این سال ها توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند و با ارائه محصولات و خدمات برتر به آن ها نظر مثبت مشتریان را دریافت نماید.جهت اطلاع از فروش انواع درب برقی شیشه ای می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.

نصب و راه اندازی درب تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی

راه اندازی و نصب درب های شیشه ای ریلی نیاز به مهارت و تجربه فراوانی دارد که مجموعه سایبان در با برخورداری از نیروی ماهرو کارشناسان متخصص علاوه بر طراحی و تولید بهترین درب شیشه ای اتوماتیک ریلی ، نصب و راه اندازی درب را در محل با اعزام افراد در کوتاه ترین زمان و با قیمت مناسب انجام می دهند.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.