sayebandoor logo

درب تمام اتوماتیک سکشنال

درب تمام اتوماتیک سکشنال (Sectional fully automatic door) انتخاب ایده آل و مناسبی است که علاوه بر کیفیت مطلوب ، ظاهری زیبا، سهولت در زمان باز و بسته شدن درب و هماهنگ بودن با دکوراسیون ساختمان را دارد.افرادی که در زمینه طراحی و ساخت هستند انتخاب اول ان ها درب اتوماتیک سکشنال می باشد.

درب تمام اتوماتیک سکشنال از لحاظ زیبایی ، مدرن و شیک بودن و کیفیت در مقایسه با سایر درب های موجود در بازار جزو با کیفیت ترین درب های برقی قرار می گیرند. مجموعه سایبان در محصولات متنوع و با ایمنی و استاندارد بالا را طراحی و تولید می کند که درب تمام اتوماتیک سکشنال از با کیفیت ترین انواع درب اتوماتیک این مجموعه محسوب می شود.

ما در این مقاله می خواهیم به بررسی انتخاب و خرید بهترین درب اتوماتیک سکشنال و قیمت این محصول بپردازیم با مشاورین و کارشناسان ما در مجموعه سایبان در همراه باشید تا اطلاعات لازم را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

طراحی و تولید درب تمام اتوماتیک سکشنال

درب تمام اتوماتیک سکشنال به عنوان پدیده ای نو در معماری ساختمان های مدرن و هوشمند کاربرد دارد.این نوع درب به دلیل ویژگی و مکانیزم خاص خود در ایران بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته است

.نوع حالت باز و بسته درب سبب شده است که درب اتوماتیک سکشنال را به نام درب زیر سقفی نیز شناخته شود.عملکرد این نوع درب بسیار راحت و با ایمنی و امنیت بالایی انجام می شود و عایق بندی مناسبی را در برابر آب از خود نشان می دهد. درب اتوماتیک سکشنال عموما برای پارکینگ استفاده می شود.این نوع درب توسط ریل های جانبی که دارد.

درب سکشنال می تواند از حالت عمودی به حالت افقی و موازی بسته یا باز شود و بهترین میزان بازشوی را در ارتفاع و عرض ایجاد می کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و مشاوره رایگان در مورد انتخاب و خرید بهترین درب برقی سکشنال می توانید به سایت سایبان در مراجعه فرمایید.همکاران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان می باشند.

مزایای درب تمام اتوماتیک سکشنال

از مزایای درب اتوماتیک سکشنال می توان به نصب و راه اندازی آسان درب ، کنترل از راه دور درب سکشنال ، صرفه جویی در انرژی و زمان ، ایمنی و امنیت بالای درب سکشنال به دلیل اتوماتیک بودن درب، سازگاری با انواع درب ورودی پارکینگی، طراحی زیبا و مدرن و شیک، عایق بندی مناسب و امکان نصب پنجره طلقی در قالب درب،مجهز کردن درب به سیستم هوشمند قوی که در صورت برخورد با مانع حرکت خود را متوقف کند، دارای کلید و ریموت کنترل از راه دور، تنوع در طرح و رنگ و مدل و ..

خرید درب تمام اتوماتیک سکشنال

مجموعه سایبان در یکی از معتبرترین شرکت های طراحی و ساخت انواع درب تمام اتوماتیک در ایران است که با برخورداری از نیروی متخصص و مجرب توانسته است محصولات با کیفیت و مرغوبی را طراحی و تولید نماید.برای خرید انواع درب تمام اتوماتیک سکشنال می توانید به سایت رسمی این مجموعه مراجعه فرمایید و بهترین درب را انتخاب و خریداری کنید.

ویژگی های درب تمام اتوماتیک سکشنال

درب های اتوماتیک سکشنال علاوه بر زیبایی و طراحی مدرن به دلیل کم صدا بودن و عایق بندی در برابر آب در مقایسه با سایر درب های اتوماتیک محبوبیت بیشتری دارند.ثابت رنگ و امنیت و ایمنی بالای درب باعث شده که از درب سکشنال به عنوان درب پارکینگ ساختمان استفاده شود.

درب سکشنال در زمان قطع برق به راحتی می تواند به حالت دستی در آید و فضای کمتری را در مقایسه با سایر درب های برقی کرکره ای اشغال می کند.چنان چه قصد انتخاب و خرید درب سکشنال اتوماتیک را دارید می توانید با مشاورین ما در مجموعه سایبان در در تماس باشید.

قیمت درب اتوماتیک سکشنال

مهم ترین عوامل تاثیرگزار بر روی قیمت درب اتوماتیک سکشنال وزن درب ریلی و ابعاد و اندازه درب می باشد.همان طور که می دانید درب های سکشنال طراحی نو و کاربردی برای پارکینگ ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری محسوب می شوند.

درب تمام اتوماتیک سکشنال را برای ورودی کارخانه و سازمان ها نیز استفاده می کنند و به دلیل ابعاد بزرگ درب و استفاده از قطعات بادوام تر جهت پشتیبانی بهتر درب اتوماتیک قیمت آن افزایش پیدا می کند.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و درخواست لیست قیمت درب های اتوماتیک سکشنال می توانید با مشاورین ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

نصب و راه اندازی درب سکشنال

راه اندازی و نصب انواع درب اتوماتیک در مجموعه سایبان در توسط افراد با تجربه و حرفه ای در زمان کوتاه انجام می شود.نصب و راه اندازی درب های اتوماتیک از خدمات برتر و با کیفیت این مجموعه محسوب می شود که با هزینه مناسب در زمان مشخص انجام می شود.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکاران ما در بخش پشتیبانی و فنی در ارتباط باشید.

فروش درب تمام اتوماتیک سکشنال

درب تمام اتوماتیک سکشنال طراحی منحصر به فردی دارد و جزو پرفروش ترین انواع درب اتوماتیک در مجموعه سایبان در محسوب می شود.فروش درب اتوماتیک در این مجموعه زیر نظر کارشناسان انجام می شود تا با بررسی شرایط محیطی ، میزان بودجه در اختیار مشتریان و نیازو خواسته آن ها بهترین درب برقی سکشنال به ان ها معرفی شود.

چنان چه قصد خرید درب تمام اتوماتیک از مجموعه سایبان در را دارید بهتر است قبل از خرید مشاوره رایگان را در این زمینه داشته باشید تا با اطلاعات کافی در مورد درب اتوماتیک بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید. 

نمایندگی فروش درب تمام اتوماتیک سکشنال

سایبان در با برخورداری از کادر حرفه ای و تخصصی در زمینه طراحی و ساخت انواع درب برقی و خدمات برتر در زمینه درب تمام اتوماتیک سکشنال قصد دارد جهت دسترسی راحت تر مشتریان خود در سراسر کشور نمایندگی های رسمی خود را ایجاد نماید.

چنان چه قصد خرید محصولات مجموعه سایبان در را دارید می توانید با مراجعه به نمایندگی مجاز شهر خود از کلیه محصولات و خدمات مربوط به این مجموعه بهره مند شوید.همکاران ما در نمایندگی های رسمی با صبر و شکیبایی تمامی خدمات سایبان در را به مشتریان محترم ارائه می دهند.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.