sayebandoor logo

درب تمام اتوماتیک تلسکوپی

درب تمام اتوماتیک تلسکوپی (All-automatic telescopic door) برخلاف ظاهر ساده خود با عملکرد متفاوت نسبت به درب های اتوماتیک کشویی دارای مزایای بیشتری برای مشتریان می باشند.درب های اتوماتیک تلسکوپی مناسب برای ساختمان هایی هستند که نیاز به ورودی باز و عریض دارند اما شرایط ساختاری ساختمان به گونه ای است که اجازه نصب درب های عریض را نمی دهد.

مجموعه سایبان در با برخورداری از نیروی متخصص و فنی در زمینه تهیه و تولید انواع درب تمام اتوماتیک در نظر دارد که بهترین درب های تمام اتوماتیک تلسکوپی شیشه ای را برای محیط های مختلف انجام دهد.این مجموعه سال هاست که در زمینه تولید درب های اتوماتیک کار کرده است.شما می توانید برای خرید و مشاهده محصولات درب اتوماتیک این مجموعه به بخش فروش سایت رسمی آن مراجعه فرمایید.

مشخصات درب تمام اتوماتیک تلسکوپی

همان طور که می دانید درب های اتوماتیک تلسکوپی برخلاف ظاهر ساده خود با عملکرد بازشوی متفاوت درب نسبت به سایر درب های اتوماتیک از ویژگی و مزایای بیشتری برای کاربران خود برخوردار می باشند که از مهم ترین مشخصه این نوع درب ها می توان به میزان بازشوی بالا و عدم صدا و طراحی متفاوت آن اشاره کرد.

چنان چه قصد انتخاب و خرید از مجموعه سایبان در را دارید می توانید با مراجعه به سایت رسمی یا آدرس نمایندگی های مجاز و فعال مجموعه در سراسر کشور تمامی محصولات را مشاهده و در صورت تایید آن را ثبت سفارش کنید. همکاران ما در این مجموعه آماده ارائه خدمات برتر و با کیفیت به مشتریان محترم می باشند.

مزایای نصب درب اتوماتیک تلسکوپی

نصب و راه اندازی درب تمام اتوماتیک تلسکوپی نیاز به مهارت و تجربه فراوانی دارد. از مهم ترین مزایای درب اتوماتیک تلسکوپی می توان به میزان بازشوی عالی و مفید در رده درب های اتوماتیک مشابه اشاره کرد .از این نوع درب ها برای ساختمان هایی با طراحی خاص که فضای کافی برای نصب درب اتوماتیک ندارند اما نیاز به فضای مناسب جهت رفت و آمد افراد دارند بیشتر استفاده می شود.

از مزیت های انتخاب و نصب درب اتوماتیک تلسکوپی می توان به عدم ایجاد صدا در زمان باز و بسته شدن درب و طراحی زیبا و متفاوت و ساده ،مناسب برای ساختمان هایی با طراحی خاص ، دوام و ماندگاری بالا ، میزان مصرف انرژی کم ، هزینه نصب و راه اندازی مناسب و کم و راه اندازی آن بسیار ساده و راحت و.. 

ویژگی های درب های اتوماتیک تلسکوپی

درب های اتوماتیک تلسکوپی یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع درب اتوماتیک در کشور می باشد که دارای ویژگی های خاص و منحصر به فرد می باشد. در ادامه می خواهیم به توضیح برخی از ویژگی های درب های اتوماتیک تلسکوپی بپردازیم.

از درب های اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی می توان برای ساختمان هایی با فضای کم استفاده کرد تا علاوه بر زیبایی محیط برای رفت و آمد و تردد افراد فضای لازم وجود داشته باشد. درب تمام اتوماتیک تلسکوپی شیشه ای مجهز به سیستم هوشمند ضد برخورد اجسام و افراد می باشد. حرکت آرام و روان درب به دلیل وجود چرخ های پلیمری موجود در درب های اتوماتیک تلسکوپی است.

عدم ایجاد صدا در زمان بسته یا باز شدن درب و جلوگیری از اتلاف انرژی و ورود خاک و گرد و غبار به داخل ، مجهز به قفل الکتریکی با قابلیت قفل نمودن درب به کمک هنگر ، دارای سیستم مدرن الکتریکی مطابق با استانداردهای روز دنیا همه از ویژگی های خاص درب های اتوماتیک تلسکوپی محسوب می شوند.

قیمت درب تمام اتوماتیک تلسکوپی

قیمت درب های اتوماتیک را با توجه به نوع و کاربرد درب ، ابعاد و اندازه آن و نصب یراق آلات و تجهیزات مدرن و هوشمند بر روی درب و .. قیمت گذاری می کنند. اگر قصد خرید درب اتوماتیک تلسکوپی را دارید می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه سایبان در از قیمت تمامی محصولات مطلع شوید.

مشاورین و کارشناسان ما در بخش فروش آماده ارائه خدمات برتر و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید محصولات سایبان در به مشتریان محترم می باشند.جهت برقراری ارتباط با بخش فروش با شماره تلفن های موجود در سایت در تماس باشید.

نمایندگی فروش درب اتوماتیک تلسکوپی

سایبان در یکی از بهترین و با کیفیت ترین مجموعه های فروش انواع درب اتوماتیک در کشور می باشد که دارای نمایندگی های مجاز و فعال متعدد در سراسر کشور برای دسترسی راحت مشتریان می باشد.این مجموعه با برخورداری از نمایندگی های رسمی در کشور توانسته است خدمات خود را راحت و با کیفیت به مشتریان خود ارائه دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی های مجاز سایبان در می توانید به وبسایت رسمی مجموعه مارجعه فرمایید و با کارشناسان و مشاورین ما در مورد آدرس نمایندگی های مجاز کشور صحبت کنید.کلیه فعالیت ها و خدمات مربوط به درب تمام اتوماتیک در نمایندگی های فعال سایبان در انجام می شود.

خرید درب های اتوماتیک تلسکوپی

آگاهی و کسب اطلاعات مناسب و مفید در زمینه عملکرد درب های اتوماتیک تلسکوپی می تواند افراد را در زمان انتخاب و خرید درب تمام اتوماتیک تاسکوپی کمک کند. مجموعه سایبان در با فعالیت گسترده در زمینه طراحی و تولید انواع درب اتوماتیک و فروش آن می تواند راهنمای مناسب برای شما باشد.

برای خرید درب های اتوماتیک از این مجموعه می توانید با مراجعه به بخش فروش محصولات و مشاهده آن ها بهترین و با کیفیت ترین انواع درب اتوماتیک را انتخاب و سفارش دهید. مشاورین ما در این بخش شما را راهنمایی خواهند کرد. جهت برقراری ارتباط با بخش فروش با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

نصب درب تمام اتوماتیک تلسکوپی

نصب و راه اندازی انواع درب اتوماتیک در مجموعه سایبان در زیر نظر کارشناسان انجام می شود.آن ها با بررسی شرایط در کمترین زمان و با قیمت مناسب درب های اتوماتیک تلسکوپی را در محل مورد نظر نصب و راه اندازی می کنند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه چگونگی نصب و راه اندازی درب تمام اتوماتیک تلسکوپی و اطلاع از هزینه نصب و راه اندازی درب اتوماتیک می توانید با مراجعه به بخش فنی با کارشناسان مجموعه سایبان در در ارتباط باشید.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.