sayebandoor logo

درب تمام اتوماتیک بانکی

درب تمام اتوماتیک بانکی (Automatic bank door) جهت ایمنی و رفاه حال افراد طراحی و تولید شده است و یکی از پرفروش ترین انواع درب تمام اتوماتیک محسوب می شوند.سازمان ها و ادارت دولتی که نیاز به امنیت و ایمنی بیشتر دارد می توانند از انواع درب تمام اتوماتیک استفاده کنند.

ما در این مقاله می خواهیم شما را با چگونگی عملکرد درب تمام اتوماتیک بانکی و مزایای نصب و راه اندازی آن در محل های پر تردد و رفت و آمد آشنا کنیم با مشاورین و کارشناسان ما همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دهند.

انتخاب درب تمام اتوماتیک بانکی

انتخاب درب تمام اتوماتیک بانکی باید زیر نظر مشاورین و کارشناسان با تجربه انجام گیرد تا مشکلی در زمان استفاده از این نوع درب ها برای کاربران به وجود نیاید.درب تمام اتوماتیک بانکی به منظور ایجاد ایمنی و امنیت هموطنان عزیز در زمان استفاده از دستگاه های خودپرداز نصب و راه اندازی می شود.

مجموعه سایبان در با برخورداری از کادر حرفه ای و تخصصی در زمینه طراحی و ساخت انواع درب تمام اتومماتیک بانکی می تواند شما عزیزان را در زمان انتخاب و خرید درب اتوماتیک بانکی راهنمایی کند.همکاران ما با بررسی شرایط و میزان بودجه در اختیار بهترین درب اتوماتیک را به مشتریان پیشنهاد می دهند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و مشاوره رایگان می توانید با مراجعه به سایت رسمی مجموعه سایبان در با کارشناسان و مشاورین ما در بخش فروش مشورت داشته باشید و از راهنمایی این عزیزان بهره مند شوید.هدف ما جلب رضایت شما عزیزان با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت می باشد.

نحوه عملکرد درب تمام اتوماتیک بانکی

همانطور که اطلاع دارید درب تمام اتوماتیک بانکی دارای چشمی است و با نزدیک شدن افراد به درب به راحتی باز و بسته می شود.نحوه عملکرد چشمی درب تمام اتوماتیک بانک ها به این صورت است که زمانی که رو به روی یکدیگر قرار می گیرند ،خط مادون قرمز را در مقابل درب اتوماتیک ایجاد می کنند و هنگامی که مانعی در میان چشمی قرار بگیرد ارتباط نوری آن ها قطع می شود.

قطع ارتباط نوری دستوری را به صورت اتوماتیک به دستگاه مرکزی کنترل درب تمام اتوماتیک بانکی صادر می کند و به این گونه است که درب های اتوماتیک بانک ها به صورت چشمی کار می کنند.شما می توانید با مشاوره رایگان در این زمینه اطلاعات خود را در مورد انواع درب اتوماتیک مناسب بانک ها بالا ببرید.همکاران ما در مجموعه سایبان در آماده ارائه مشاوره رایگان به مشتریان محترم در این زمینه می باشند.

شناخت انواع درب تمام اتوماتیک بانکی

درب های تمام اتوماتیک بانکی در انواع طرح و مدل در بازار فروش عرضه می شوند .مشتریان محترم می توانند با مراجعه به سایت رسمی سایبان در کلیه محصولات طراحی شده و پروژه های اجرایی این مجموعه را مشاهده و در صورت انتخاب خریداری کنند.

در این بخش می خواهیم شما را با انواع درب تمام اتوماتیک بانکی آشنا کنیم.به طور کلی درب های اتوماتیک امروزه به دلیل سهولت در باز و بسته شدن درب ، ایمنی و امنیت بالا ، بهداشت محیطی و زیبایی ظاهری در مقایسه با سایر درب های موجود در بازار فروش بالایی دارند.درب تمام اتوماتیک بانکی در انواع درب اتوماتیک اسلایدینگ ، درب اتوماتیک تلسکوپی ، لولایی ، درب اتوماتیک نیم گرد و تمام گرد به فروش می رسند.

تولید درب اتوماتیک برای بانک ها

برقراری امنیت و ایمنی در بانک ها بسیار مهم است زیرا روزانه افراد زیادی به موسسه های سپرده گذاری و بانک های دولتی و خصوصی مراجعه می کنند.از این رو بایستی درب ورودی تمامی بانک ها مجهز به سیستم های امنیتی و هوشمند باشد.

مجموعه سایبان در تولید انواع درب تمام اتوماتیک بانک را زیر نظر افراد متخصص و کارشناسان کنترل کیفیت انجام می دهد.شما می توانید با مراجعه به سایت رسمی سایبان در کلیه محصولات طراحی شده .  نصب و راه اندازی آن را در محل مشاهده فرمایید.

خرید درب تمام اتوماتیک بانکی

برای خرید درب های تمام اتوماتیک بانکی از مجموعه سایبان در می توانید به سایت مراجعه فرمایید. همکاران ما در بخش فروش و پشتیبانی می توانند شما عزیزان را در زمینه انتخاب و خرید محصولات سایبان در و نصب و راه اندازی انواع درب تمام اتوماتیک راهنمایی کنند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه سفارش انواع درب اتوماتیک و درب شیشه ای مقاوم و با کیفیت از مجموعه سایبان در می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در بخش فروش در تماس باشید.تا شما را در این زمینه مشاوره می دهند.

مزایای استفاده از درب اتوماتیک بانکی

از مزایای خرید و استفاده از درب های تمام اتوماتیک بانکی می توان به امنیت و ایمنی بالای درب اتوماتیک،قابلیت تجهیز به سیستم های کنترل تردد افراد از جمله اثر انگشت ، تشخیص چهره،کارت اشاره کرد.درب های اتوماتیک بانکی پرقدرت، بدون صدا و محدودیت در تردد ، میزان بازشوی بالا و مجهز به پیشرفته ترین دیجیتال ها برای کنترل افراد می باشند.

برای سفارش انواع درب اتوماتیک بانک می توانید به سایت رسمی مجموعه سایبان در تنها شرکت معتبر و تخصصی طراحی و ساخت انواع درب اتوماتیک شیشه ای و با کیفیت در ایران مراجعه کنید.همکاران ما در این مجموعه اماده ارائه خدمات برتر و مشاوره رایگان در زمینه انتخاب و خرید انواع درب اتوماتیک می باشند.

قیمت درب تمام اتوماتیک بانکی

درب های اتوماتیک را با توجه به ابعاد و اندازه درب ، یراق آلات ، سیستم کنترل ، نوع و کاربرد آن و تجهیزات هوشمند نصب شده بر روی آن قیمت گذاری می کنند.محصولات سایبان در با در نظر گرفتن کیفیت ، مقاومت ، ایمنی و امنیت در درب ها محصولات متنوع و زیبایی را طراحی و تولید می کند.برای اطلاع از لیست قیمت محصولات سایبان در می توانید به سایت مجموعه مراجعه فرمایید و محصولات با کیفیت سایبان در را انتخاب و خریداری کنید.

نصب و راه اندازی درب تمام اتوماتیک بانکی

اجرا و راه اندازی انواع درب تمام اتوماتیک برای بانک و اماکن پرتردد در مجموعه سایبان در زیر نظر افراد متخصص و مجرب انجام می شود. هدف ما در این شرکت تولید درب های اتوماتیک ایمن و مطمئن و مفرون به صرفه برای مشتریان می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.