sayebandoor logo

درب تمام اتوماتیک ایزوله

درب تمام اتوماتیک ایزوله (Isolated fully automatic doors) از انواع درب تمام اتوماتیک برای مکان های خاص و کاربردی از جمله مراکز بهداشتی و درمانی بیمارستان ، آزمایشگاه ، صنایع مواد غذایی طراحی و ساخته می شوند. در این مقاله می خواهیم به طراحی درب ایزوله و کاربرد آن بپردازیم .

مجموعه سایبان در با سال ها تجربه و سابقه درخشان در زمینه طراحی و ساخت انواع درب تمام اتوماتیک و نصب و راه اندازی آن در محل توانسته است با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب و ارائه خدمات برتر مربوط به درب اتوماتیک برای مشتریان رضایت آن ها را جلب نماید.

برای مشاوره در زمینه انتخاب بهترین درب تمام اتوماتیک ایزوله از مجموعه سایبان در می توانید با مراجعه به سایت یا نمایندگی های رسمی این مجموعه با مشاورین و کارشناسان بخش فنی و فروش در ارتباط باشید، آن ها راهنمایی های لازم را در این زمینه به مشتریان محترم ارائه می دهند.

طراحی درب تمام اتوماتیک ایزوله

درب تمام اتوماتیک ایزوله همان طور که از نام آن پیداست برای محدود کردن و ایزوله کردن اتاق و ساختمان بیشتر استفاده می شود. اکثر طراحی درب اتوماتیک ایزوله برای مراکز درمانی مانند بیمارستان ها و سایر صنایعی که نیاز به محدودیت و ایزوله دارند ساخته و نصب می گردد.

با طراحی درب تمام اتوماتیک ایزوله محدودیت در تردد افراد به اتاق و ساختمان ایجاد می شود و با طراحی و نصب این نوع از درب های اتوماتیک می توانیم محیط را از لحاظ بهداشت طبق استانداردهای لازم قراردهیم .اتاق و ساختمان هایی که دارای درب اتوماتیک ایزوله هستند از ورود باکتری و جرم تا حد بسیار زیادی جلوگیری می کنند .

کارشناسان مجموعه سایبان در با درنظر گرفتن شرایط موجود و میزان بودجه و سلیقه مشتریان با رعایت قوانین و استانداردهای لازم بهترین درب اتوماتیک را طراحی و تولید می کنند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه با کارشناسان ما در تماس باشید.  

کاربرد درب تمام اتوماتیک ایزوله

درب تمام اتوماتیک ایزوله در صنایع مختلف و بیمارستان و مراکز درمانی و بهداشتی که نیاز به کنترل تردد و ایجاد محدودیت است کاربرد فراوانی دارد. طراحی خاص درب های ایزوله به خاطر حفظ بهداشت و امنیت ، کاربرد متنوع و خاص معروف هستند.از کاربردهای مهم درب های اتوماتیک ایزوله می توان به نصب درب ایزوله در بخش ویژه بیمارستان اشاره کرد.

اتاق های ایزوله در بیمارستان ها و بخش مراقبت های ویژه از مهم ترین بخش هایی هستند که حتما درب ایزوله در آن بخش استفاده می شود.

در بخش رادیولوژی و عکس برداری که ورود افراد به دلیل وجود اشعه های مختلف مضر است از انواع درب اتوماتیک ایزوله استفاده می شود. در مراکز تخصصی و آزمایشگاهی ، داروسازی نیز از درب های اتوماتیک استفاده می شود زیرا بهداشت محیط و خالص ماندن مواد در این ساختمان ها اهمیت بسیاری دارد.

در بهای اتوماتیک ایزوله در صنایع مواد غذایی نیز کاربرد فراوان دارد از این نوع درب ها برای اتاق های کنترل کیفیت محصولات و انبار مواد غذایی حساس استفاده می شود.

این درب ها با جلوگیری از ایجاد تغییرات فشار هوا در اتاق ، موجب عدم تغییرات فشار هوا و دما در اتاق می شود و بهترین شرایط را برای نگهداری و آزمایش مواد غذایی در محیط به وجود می آورد.

ویژگی های درب های اتوماتیک ایزوله

درب ایزوله نمونه ای از طراحی مجموعه درب اتوماتیک می باشد . همان طور که می دانید درب های اتوماتیک با توجه به نوع باز و بسته شدن درب به گروه های مختلف تقسیم بندی می شود. با توجه ویژگی مهم درب های ایزوله به این نتیجه می رسیم که درب های تمام اتوماتیک ایزوله بایستی به صورت کشویی یا لولایی باز و بسته شوند تا از ورود باکتری و میکروب به داخل جلوگیری شود.

مزایای نصب درب تمام اتوماتیک ایزوله

مهم ترین ویژگی درب های ایزوله اتوماتیک ایجاد محدودیت در تردد به داخل اتاق و ساختمان و جلوگیری از ورود میکروب و حفظ بهداشت محیط می باشد. از مزایای نصب درب اتوماتیک ایزوله در مراکز بهداشتی و سایر صنایع خاص می توان به حفظ بهداشت و کنترل تردد و رفت و آمد افراد به ساختمان اشاره کرد.جهت انتخاب و خرید بهترین درب ایزوله از مجموعه سایبان در می توانید با مشاورین ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

خرید درب های اتوماتیک ایزوله

خرید درب های اتوماتیک ایزوله کار سخت و پیچیده ای نیست اما نیاز به مشاوره و آگاهی دارد که در مجموعه سایبان در کارشناسان و مشاورین مشتریان را راهنمایی می کنند. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع درب اتوماتیک به شرکت طراحی و ساخت درب اتوماتیک مراجعه کنید.

این مجموعه با بهره گیری از فناوری و دانش روز دنیا و تجهیزات مدرن و متریال مرغوب و با کیفیت بهترین و مقرون به صرفه ترین انواع درب اتوماتیک را با رعایت موارد ایمنی و امنیتی طراحی و تولید می کند.

نصب و راه اندازی درب اتوماتیک ایزوله

نصب و راه اندازی درب های اتوماتیک به اندازه طراحی و ساخت درب اتوماتیک اهمیت دارد زیرا این نوع از درب های اتوماتیک به دلیل کنترل تردد و ایجاد محدودیت در محیط نیاز به مهارت و تجربه در زمینه نصب و راه اندازی دارند.

شما می توانید پس از خرید درب اتوماتیک ایزوله از خدمات نصب و راه اندازی درب اتوماتیک مجموعه سایبان در بهره مند شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی در مورد هزینه خدمات نصب و راه اندازی درب های اتوماتیک می توانید با شماره های درج شده در سایت در ارتباط باشید.

فروش درب های اتوماتیک ایزوله

مجموعه سایبان در با سال ها تجربه و فعالیت گسترده در زمینه طراحی و ساخت انواع درب اتوماتیک در کشور توانسته است با تولید محصولات با کیفیت رضایت مشتریان خود را در این سال ها جلب نماید. این مجموعه برای فروش درب های اتوماتیک خود از مشاورین مجرب و حرفه ای کمک می گیرد تا مشتریان را در زمان انتخاب و خرید راهنمایی کنند.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.