sayebandoor logo

درب تمام اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب شیشه ای کشویی (Sliding glass door) یکی از انواع درب تمام اتوماتیک برقی می باشد که همانطور که از اسمش پیداست به صورت کشویی بسته و باز می شود .درب برقی کشویی یکی از کاربردی ترین انواع درب شیشه ای در پروژه های ساخت و ساز و معماری محسوب می شود.دلیل اصلی محبوبیت درب تمام اتوماتیک شیشه ای کشویی طراحی زیبا و مناسب درب برقی و نصب و راه اندازی راحت آن در میان کاربران می باشد.

درب تمام اتوماتیک شیشه ای کشویی را می توان در اماکن مختلف بدون ایجاد مشکل نصب و راه اندازی کرد.از مهم ترین ویژگی های انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای کشویی می توان به دسترسی آسان و سهولت در باز و بسته شدن درب اتوماتیک اشاره کرد.درب شیشه ای کشویی بهترین انتخاب برای فضای کم در ساختمان است زیرا با نصب درب اتوماتیک کشویی محدودیت های موجود در فضا جبران خواهد شد.

مجموعه صنعتی سایبان در با استفاده از تجهیزات و برخورداری از کارشناسان و افراد متخصص و حرفه ای در زمینه طراحی و تولید انواع درب کرکره ای و درب اتوماتیک شیشه ای و خرید و فروش انواع درب برقی می تواند شما را راهنمایی کند.

شناخت انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای کشویی

همان طور که در ابتدای مطلب بیان کرده بودیم از انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای کشویی در ساختمان و آپارتمان هایی که محدودیت فضا درند بیشتر استفاده می شود زیرا با جبران این محدودیت ها و سهولت در رفت و آمد افراد در عین زیبایی و شیک بودن باعث می شوند که رفت و آمد افراد به ساختمان راحت و بدون مشکل انجام شود.

زیبایی و شیک بودن درب تمام اتوماتیک شیشه ای کشویی و راحتی آن در زمان باز و بسته شدن همه از مزایای مهم انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای کشویی محسوب می شود که باعث شده طرفداران بسیاری را برای خود پیدا کند. انواع درب شیشه ای کشویی به دلیل کاربرد فراوان و سهولت در زمان باز و بسته شدن در میان کاربران پرطرفدار می باشد.

درب شیشه ای در انواع درب اتوماتیک تاشو ، درب برقی پارکینگی ، درب اتوماتیک گردان و چشمی و کرکره ای طراحی و تولید می شود .شما می توانید برای زیبایی و استفاده از فضای موجود در ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری و تفریحی از انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای کشویی یا گردان و .. استفاده کنید.

کاربرد انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای کشویی

درب شیشه ای کشویی زیبایی و کاربردهای فراوانی دارد اما از مهم ترین کاربردهای درب اتوماتیک شیشه ای می توان به استفاده در مراکز و ساختمان های عمومی و خصوصی از جمله سازمان و ادارات دولتی و خصوصی ، اماکن ورزشی ، تفریحی و گردشگری، فروشگاه های بزرگ زنجیره ای ، ایستگاه های مترو و قطار ، هتل و آپارتمان های مسافرتی ، ساختمان و مجتمع های بزرگ مسکونی، آسانسور و مراکز تجاری ، تالار و پاساژ و .. اشاره کرد.

مجموعه تخصصی سایبان در با برخورداری از تیم حرفه ای و استفاده از تجهیزات مدرن و کاربردی توانسته است در این سال ها انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای کشویی و اتوماتیک را در طرح های متنوع و زیبا طراحی و تولید نمایند.برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از هزینه های نصب و راه اندازی انواع درب اتوماتیک در محل با مشاورین و کارشناسان مجموعه سایبان در در ارتباط باشید.

مزایای درب تمام اتوماتیک شیشه ای کشویی

مهم ترین مزیت انتخاب و خرید درب شیشه ای کشویی می توان به جبران محدودیت های فضای کوچک ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری اشاره کرد.این نوع از درب های اتوماتیک علاوه بر زیبایی و مدرن بودن ، سهولت را در زمان تردد افراد در محل ایجاد می کنند.بهترین انتخاب برای جبران کردن فضای محدود ساختمان و اماکن پرتردد درب تمام اتوماتیک شیشه ای کشویی است.

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه خرید بهترین درب تمام اتوماتیک شیشه ای کشویی و نصب و راه اندازی درب اتوماتیک کشویی در محل با مشاورین و کارشناسان مجموعه سایبان در در تماس باشید.همکاران ما با صبر و حوصله فراوان شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

نصب و راه اندازی درب تمام اتوماتیک  شیشه ای کشویی

راه اندازی و نصب انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای کشویی نیاز به تخصص و مهارت بالایی دارد که مجموعه سایبان در به دلیل تجربه و مهارت بالای کارشناسان و مهندسان خود در کمترین زمان و هزینه بهترین درب اتوماتیک را در محل نصب و راه اندازی می کنند.

روش های مختلفی برای نصب و راه اندازی درب تمام اتوماتیک شیشه ای کشویی وجود دارد ، یکی از این روش ها نصب دستگاه الکتریکی جهت باز و بسته شدن درب شیشه ای راه دور است.اپراتور دستگاهی است که نقش اصلی آن باز و بسته کردن و کنترل درب اتوماتیک از راه دور است.

جهت راه اندازی انواع درب اتوماتیک شیشه ای می توان از روش های مختلفی از جمله کنترل از راه دور ، حسگر ، خودکار و فشاری استفاده کرد.جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه چگونگی راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای و هزینه نصب و اجرا می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه سایبان در با مشاورین و کارشناسان مجموعه در تماس باشید.

قیمت درب تمام اتوماتیک اتوماتیک شیشه ای

درب تمام اتوماتیک شیشه ای کشویی برای آن دسته از افرادی که این نوع درب را برای ساختمان انتخاب کرده اند بسیار سودمند می باشد زیرا با کاهش مصرف انرژی و ایجاد راحتی و اسایش در رفت و آمد افراد رضایت مشتریان را به همراه دارد.از دلایل مهم انتخاب درب شیشه ای کشویی قیمت مناسب آن در مقایسه با سایر درب های اتوماتیک است.

درب های اتوماتیک کشویی به دلیل سهولت در رفت و آمد، لوکس و شیک بودن ، ایجاد سرمایه گذاری مناسب ، امنیت و ایمنی بالا ، سهولت در نگهداری و راه اندازی درب در بازار فروش انتخاب اول مشتریان می باشند.مجموعه سایبان در با برخورداری از تیم حرفه ای و با تجربه در زمینه طراحی و تولید انواع درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره ای توانسته است در این سال ها فعالیت مستمر و مفیدی را داشته باشد.

برای دریافت لیست قیمت محصولات مجموعه صنعتی سایبان در می توانید با مراجعه به وبسایت رسمی مجموعه با مشاورین و کارشناسان بخش فروش در ارتباط باشید.همکاران ما در این مجموعه آماده پاسخگویی به تمام سوالات مشتریان محترم می باشند.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.