sayebandoor logo

جک پارکینگ ارزان

جک پارکینگ ارزان (Cheap parking jack) امروزه در بیشتر درب های پارکینگ اماکن عمومی و خصوصی برای باز و بسته کردن درب استفاده می شود.جک های پارکینگی ارزان دارای دو نوع الکترومکانیکی و جک های هیدرولیکی است که با توجه به تردد افراد و میزان وزن درب انتخاب می شود.در ادامه می خواهیم به بررسی ویژگی و مزایای جک پارکینگ ارزان بپردازیم.

مجموعه سایبان در با برخورداری از افراد متخصص و مجرب در زمینه طراحی و تولید انواع درب اتوماتیک ، فروش جک پارکینگ ارزان و راهبندهای برقی و غیره توانسته است با ارائه خدمات برتر و محصولات با کیفیت به مشتریان رضایت آن ها را جلب نماید.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.

انواع جک پارکینگ ارزان

جک پارکینگ ارزان به دو دسته کلی جک پارکینگ الکترومکانیکی، جک هیدرولیکی تقسیم می شود.جک های الکترومکانیکی اغلب برای ساختمان های مسکونی که دارای تردد و رفت و آمد کمتری نسبت به سایر ساختمان های اداری و تجاری و .. می باشند ، استفاده می شوند.جک های پارکینگ ارزان برای درب های تک و دو لنگه با ابعاد و اندازه های مختلف کاربرد دارند  اما جک پارکینگ الکترمکانیکی برای درب هایی با وزن کمتر بیشتر کاربرد دارد.

جک های هیدرولیکی را می توان برای درب های سنگین و با وزن بالا که میزان تردد و رفت و آمد در آن بیشتر است استفاده کرد.برای افزایش امنیت در درب های اتوماتیک هیدرولیکی و جفت شدن لنگه ها بر روی هم از قفل های برقی استفاده می شود.

این نکته را به یاد داشته باشید که جک پارکینگ ارزان در انواع درب اتوماتیک برقی نقش باز و بسته نمودن درب را برعهده دارد.زمانی که درب در حال باز و بسته شدن است در صورت مجهز بودن درب به چشمی یا سنسور تشخیص موانع سریعا درب جهت جلوگیری از برخورد با مانع ثابت می ماند.

تجهیزات جک پارکینگ ارزان

جک درب پارکینگ تجهیزات مختلفی از جمله مدار فرمان، ریموت کنترل از راه دور، فلاشر، موتور الکتریکی ، سیستم تشخیص پلاک (پلاک خوانی) و سیستم تشخیص مانع را دارد.برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه می توانید با شماره های موجود در وبسایت سایبان در تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما راهنمایی های لازم را برای شما داشته باشند.

مجموعه سایبان در با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا و برخورداری از کادر حرفه ای و متخصص در زمینه طراحی و ساخت انواع درب اتوماتیکی پارکینگی کشوی، ریلی و لولایی ، نصب و راه اندازی جک پارکینگ ارزان با کیفیت می تواند شما را راهنمایی کند.برای دریافت خدمات و اطلاع از موجودی محصولات با مشاورین بخش فروش در تماس باشید.

قیمت جک پارکینگ ارزان

انتخاب جک پارکینگ ارزان برای درب نیاز به مشاوره و راهنمایی دارد تا از بروز خسارت های احتمالی و هزینه های اضافی جلوگیری شود.اطلاع از مسائلی از جمله طول و وزن ، میزان تردد روزانه کمک فراوانی در انتخاب بهترین جک برای شما مشتریان محترم می کند.

برای خرید بهترین جک پارکینگی بهتر است ابتدا مقدار بودجه در نظر گرفته شده را با مشاور و کارشناس مربوطه داشته باشید تا آن با بررسی شرایط محیطی و میزان پول در دسترس بهترین جک پارکینگی را که قیمت مناسبی نیز داشته باشد به شما معرفی کند.

جک های پارکینگی با قیمت های مختلف و برندهای متفاوت چینی ، ایتالیایی، آلمانی و ایرانی و غیره در بازار فروش موجود هستند شما می توانید با آگاهی کامل و مشاوره با کارشناسان فنی در زمینه طراحی و تولید انواع درب اتوماتیک بهترین جک پارکینگی را انتخاب و خریداری فرمایید.

چشمی جک پارکینگ ارزان

چشمی جک برقی پارکینگ دارای مادون قرمز هستند که در صورت وجود مانع در بین درب پارکینگ از باز وبسته شدن درب جلوگیری می کنند.گاهی اوقات امکان دارد عابر یا خودرو عبوری به هر دلیلی در میان درب اتوماتیک قرار گیرد و چشمی موجود در درب اتوماتیک برقی در صورت تشخیص سریعا عکس العمل نشان می دهد و از برخورد با مانع جلوگیری می کند.

چشمی جک پارکینگ ارزان یکی از ضروری ترین تجهیزات برای نصب جک می باشد زیرا این قطعه وجود هر گونه اجسام و افراد را در لحظه تشخیص داده و مانع از برخورد درب برقی با آن می شود.مشاورین و کارشناسان ما در مجمعه سایبان در می توانند شما را برای انتخاب بهترین جک پارکینگی برقی راهنمایی کنند.

قفل برقی جک پارکینگ ارزان

اکثر جک های پارکینگی به گونه ای طراحی شده اند که زمانی که درب بسته می شود گیربکس قفل می شود و با فشار و ضربه از بیرون باز نمی شود. اما در صورتی که فشار از دو طرف باشد یا بر اثر برخورد ماشین به درب احتمال باز شدن درب وجود دارد زیرا شفت جک کج شده و درب باز می شود.جهت جلوگیری از کج شدن شفت جک پارکینگ ارزان و هم چنین بالابردن امنیت و جلوگیری از ورود افراد ناشناس به داخل پارکینگ توصیه می شود که همراه با جک درب برقی پارکینگ از قفل برقی جک پارکینگ استفاده شود.

عملکرد در قفل های برقی جک پارکینگ به این صورت است که در زمان باز کردن درب از راه دور مدار فرمان جک پارکینگ پالس الکتریکی را به قفل می فرستد که این پالس قابل تنظیم است و قبل از باز شدن جک قفل آن آزاد می شود.جنس این نوع از قفل های جک برقی از نوع گالوانیزه است که در شرایط سخت و اب و هوایی مختلف مقاومت بالایی را از خود نشان می دهد .برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه می توانید با مشاورین و کارشناسان متخصص ما در تماس باشید.

فروش جک پارکینگ ارزان

قیمت جک پارکینگ ارزان با توجه به نوع درب ، ابعاد و اندازه ، وزن  درب و میزان تردد افراد در طول روز محاسبه می شود .شرکت تولید کننده انواع درب اتوماتیک و کرکره برقی سایبان در با برخورداری از افراد مجرب و متخصص در زمینه طراحی و ساخت انواع درب اتوماتیک و خدمات نصب و راه اندازی آن می تواند شما مشتریان محترم را راهنمایی نماید.جهت دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از لیست قیمت محصولات مجموعه سایبان در می توانید با مراجعه به وبسایت  مجموعه با مشاورین و کارشناسان فروش در تماس باشید.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.