sayebandoor logo

جک پارکینگ پروتکو

جک پارکینگ پروتکو (Jack Parking Protocolo) یکی از بهترین انواع جک پارکینگی است که دارای کیفیت بالایی در مقایسه با سایر انواع جک های پارکینگی موجود در بازار فروش می باشد.جک پارکینگ پروتکو به صورت تک و دو لنگه عرضه می شود و قابل استفاده برای درب ورودی ساختمان های تجاری و مسکونی و صنعتی می باشند.

محصولات پروتکو از زمانی که وارد بازار ایران شدند همواره قیمت مناسب و متعادلی نسبت به سایر انواع جک های پارکینگی خارجی داشتند و هم چنین با وجود نوسات ارزی در این چند سال ،محصولات پروتکو فاصله چند برابری با محصولات مشابه داخلی ایجاد نکرد.برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه با مشاورین و کارشناسان مجموعه سایبان در همراه باشید.

شرکت پروتکو در زمینه طراحی و تولید جک پارکینگ پروتکو و انواع درب اتوماتیک تجربه فراوانی دارد  و محصولات تولیدی این شرکت همیشه از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با قیمت مناسب به بازار فروش عرضه می شود.ورود محصولات شرکت پروتکو با همکاری شرکت سیماران همراه بوده و این همکاری سرآغاز تولید جک پارکینگی در ایران گامی موثر واقع شده است.

عملکرد جک پارکینگ پروتکو

جک پارکینگ پروتکو با توجه به شرایط مختلف انتخاب و استفاده می شود .به طور کلی کمپانی پروتکو تولید کننده

انواع درب اتوماتیک و جک پارکینگ پروتکو می باشد که قابل استفاده در اماکن مختلف می باشد.درب های اتوماتیک کشویی این کمپانی برای مکان هایی که امکان حرکت درب به صورت لولایی وجود ندارد بیشتر استفاده می شود زیرا درب به صورت کشویی باز و بسته می شود .

درب های اتوماتیک کشویی در مقایسه با انواع درب لولایی فضای کمتری را برای باز وبسته شدن اشغال می کنند.

جک پارکینگ پروتکو قابل استفاده در انواع درب ورودی ساختمان های مسکونی ، تجاریو صنعتی است و بر روی درب های لولای و بازویی نصب می شود.

سیستم هوشمند جک پارکینگ پروتکو

سیستم های هوشمند کنترل تردد وسایل نقلیه خودرویی قابل اتصال بر روی انواع راهبند برقی یا دستی، جک پارکینگ پروتکو و … را دارند.نصب سیستم هوشمند بر روی درب های اتوماتیک موجب سهولت در رفت و آمد و ایجاد امنیت در محیط می شود.کنترل تردد خودرو در این نوع سیستم ها به این صورت است که می توان با نصب تگ برچسبی بر روی خودرو ،سیستم کنترل تردد را برای بررسی تگ برچسبی تنظیم کرد.

با نزدیک شدن خودرو به درب ورودی و با تشخیص تگ توسط دستگاه جک پارکینگ پروتکو به صورت خودکار بدون دخالت دست باز می شود این سیستم برای تشخیص پلاک خودروهایی که قصد ورود یا خروج به ساختمان را دارند نیز استفاده می شود.تفاوت پلاک خوانی با تگ برچسبی در این است که برای سیستم باید پلاک خودرو تعریف شود.

قیمت جک پارکینگ پروتکو

محصولات با کیفیت کمپانی پروتکو از زمانی که وارد بازار فروش ایران شدند همواره دارای قیمت مناسب و متعادلی نسبت به سایر جک های پارکینگی موجود در ایران بودند.در این میان مناسب ترین نوع جک پارکینگی پروتکو در حال حاضر جک پروتکو لیدر 4 است که فروش خوبی را در ایران تجربه کرده است.

پیشنهاد مشاورین و کارشناسان مجموعه سایبان در برای آپارتمان های بالای 10 طبقه خرید جک پارکینگی پروتکو می باشد زیرا قیمت مناسب تری نسبت به سایر جک های موجود در بازار دارد و هم محصول از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است.البته این نکته نیز در زمان خرید محصولات پروتکو باید در نظر گرفته شود که محصولات کمپانی پروتکو از لحاظ قیمت سطح بالایی دارد و باید برای خرید آن ها بودجه بیشتری در نظر گرفته شود.

نصب جک پارکینگ پروتکو

نصب و راه اندازی جک پارکینگی پروتکو بسیار مشابه جک پارکینگی شرکت سیماران است و هر دو این جک ها قابل اتصال بر روی انواع درب کشویی دو لنگه و تک لنگه را دارند.البته این موضوع را باید عنوان کرد که نصب انواع جک پارکینگی نیاز به تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارد.

افراد آموزش دیده و مجرب جهت نصب و راه اندازی انواع جک پارکینگی هستند که با دقت و حساسیت بالا کار خود را بدون کوچکترین مشکل انجام می دهند . برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است ابتدا با شرکت های فروش محصولات درب اتوماتیک تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

برای افزایش طول عمر جک های پارکینگی بایستی جک پارکینگی به گونه ای نصب گردد که حداقل فشار بر روی آن ها وارد شود و بیشترین بهره وری را داشته باشند.در واقه نصب و راه اندازی جک پارکینگی پروتکو به راحتی انجام می گیرد و فرآیند پیچیده ای در انتظار افراد نیست اما بهتر است برای نصب از افراد باتجربه و متخصص در این زمینه کمک گرفته شود تا مشکلی به وجود نیاید.

گارانتی جک پارکینگ پروتکو

خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات از مهم ترین فاکتورهای محصولات می باشد و جزو رضایت مندی مشتریان نیز به حساب می آید .شرکت پروتکو با قراردادن گارانتی و خدمات پس از فروش به مدت دو سال برای محصولات خود سعی بر جلب رضایت مشتریان با در نظر گرفتن تضمین قطعات استفاده شده در محصولات انجام داده است.همان طور که در مقاله بیان کریدم به توجه به همکاری این شرکت با شرکت سیماران ضمانت محصولات این شرکت نیز بر عهده این مجموعه قرار گرفته است.

شما می توانید برای اطلاعات تکمیلی در این زمینه با مشاورین و کارشناسان مجموعه ما در مورد چگونگی استفاده از خدمات پس از فروش محصولات با کیفیت کمپانی پروتکو صحبت های لازم را داشته باشید.همکاران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما مشتریان محترم می باشند.

فروش جک پارکینگ پروتکو

دلیل اصلی فروش بالای جک پارکینگ پروتکو در مقایسه با سایر جک های خارجی موجود در بازار این است که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالای جک پارکینگی پروتکو قیمت مناسب تری در مقایسه با سایر جک های مشابه خارجی در ایران را دارد.به همین دلیل محصولات پروتکو با استقبال خوبی رو به رو شده است .

شرکت طراحی و تولید کننده محصولات هموراه تلاش کرده است که رضایت مشتریان را به دست آورد و با توجه به فروش فوق العاده محصولات کمپانی پروتکو در ایران این موضوع برای آن ها مشخص شده است که محصولات با کیفیت مجموعه پروتکو در ایران فروش بالایی دارد.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.