sayebandoor logo

برندهای درب تمام اتوماتیک

برندهای درب تمام اتوماتیک (Fully automatic door brands) در صنعت تولید و ساخت درب اتوماتیک فعالیت فراوانی دارند.برندهای درب اتوماتیک با توجه به رقابت و هدف مورد نظر آن ها که کیفیت ، مقاومت ، استحکام درب است همیشه محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی را طراحی و به بازار فروش عرضه می کنند.

مجموعه سایبان در یکی از شرکت های طراحی و ساخت انواع درب اتوماتیک شیشه ای و کرکره ای در ایران است که با توجه به نیاز مشتریان و میزان بودجه ان ها بهترین طراحی های درب اتوماتیک را انجام می دهد.بسیاری از همراهان ما این سوال برایشان پیش آمده است که با توجه به مصرف و نیاز خود چه نوع درب اتوماتیک از چه برندی برایشان مناسب تر است؟

برای پاسخ به این سوال بهتر است با مشاورین و کارشناسان ما در این مقاله همراه باشید تا شما را با برندهای درب تمام اتوماتیک آشنا و به بررسی ویژگی و قیمت هر یک از آن ها بپردازند.

آشنایی با برندهای درب تمام اتوماتیک

اشنایی با برندهای درب های تمام اتوماتیک این امکان را به افراد می دهد که با توجه به نیاز خود بهترین درب اتوماتیک از برند معتبر و با کیفیت را انتخاب و برای ساختمان استفاده کنند.ما در این قسمت می خواهیم با برندهای مختلف درب تمام اتوماتیک آشنا شویم.

شما می توانید برحسب نیاز یا خواسته خود بهترین برند را انتخاب و درب اتوماتیک مورد نظر خود را خریداری فرمایید.برندهای معتبر دنیا در صنعت تولید و ساخت انواع درب اتوماتیک شامل درب اتوماتیک برند تورمکس،درب اتوماتیک برند لابل ،درب اتوماتیک برند بارزانته، درب تمام اتوماتیک برند فک می باشد.

درب تمام اتوماتیک تورمکس

درب های اتوماتیک برند تورمکس متعلق به شرکت سوئیسی است که یکی از معروف ترین برندهای موجود در زمینه طراحی و تولید انواع درب اتوماتیک شیشه ای می باشد.این برند محبوبیت خاصی در کشور ما دارد زیرا اپراتورهای درب اتوماتیک این شرکت از قطعات و سیستم های پرقدرت و با کیفیت تولید شده است .از برند درب اتوماتیک تورمکس در ساختمان های فروشگاهی و تجاری با تردد بالا بیشتر استفاده می شود.

 درب تمام اتوماتیک لابل

درب اتوماتیک لابل متعلق به شرکتی در کشور ایتالیاست که یکی از بهترین و پرفروش ترین برندهای درب تمام اتوماتیک در دنیاست زیرا کیفیت بالایی دارد . این مجموعه تنوع فراوان در طراحی درب های اتوماتیک دارد .

کیفیت و قدرت درب های اتوماتیک برند لابل بسیار بالاست از این رو طرفداران بسیاری در سراسر دنیا و کشور ایران پیدا کرده است.درب های اتوماتیک لابل مناسب برای ساختمان و اماکنی است که میزان تردد در آن متوسط است.

درب اتوماتیک برند بارزانته

برند بارزانته نیز یکی از محبوب ترین برندهای درب تمام اتوماتیک در ایران است .به گونه ای که از نام این برند برای تولید موتورهای انواع کرکره برقی نیز استفاده و در کشور عرضه می گردد.اپراتورهای برند درب تمام اتوماتیک بارزانته ایتالیایی است و از لحاظ کیفیت و قدرت بسیار مناسب و برای اکثر ساختمان ها قابل استفاده می باشد.

درب اتوماتیک مارک فک

برند فک تولید کننده انواع درب اتوماتیک در طرح و مدل های ساده و تلسکوپی می باشد که محصولات طراحی شده در این شرکت با رعایت قوانین و در بلاترین سطح استانداردهای موجود در دنیا انجام می شود.درب های اتوماتیک شیشه ای برند فک یکی از پرفروش ترین و بهترین انواع درب اتوماتیک می باشد که در بسیاری از کشورها از جمله کشور ایران طرفداران بسیاری دارد.

خرید بهترین برند درب تمام اتوماتیک

با توجه به اطلاعات موجود و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید بهترین برند درب اتوماتیک می توانید خرید مناسب و مقرون به صرفه ای را با در نظر گرفتن نیاز و خواسته خود و میزان بودجه داشته باشید.مجموعه سایبان در با برخورداری از کادر حرفه ای و مشاوره ای در این زمینه می تواند شما عزیزان را راهنمایی کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از لیست قیمت محصولات سایبان در می توانید به سایت رسمی مجموعه مراجعه کنید و با مشورت با کارشناسان بهترین انتخاب و خرید را از این مجموعه داشته باشید.

قیمت برندهای درب تمام اتوماتیک

قیمت درب های تمام اتوماتیک با توجه به نوع درب و کارایی آن ، نصب تجهیزات ، ابعاد و اندازه، برند شرکت تولید کننده و.. قیمت گذاری می شوند.برای کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه قیمت برندهای درب تمام اتوماتیک با مشاورین ما در سایبان در در ارتباط باشید.

نصب انواع درب تمام اتوماتیک

طراحی و تولید انواع درب اتوماتیک اهمیت بالایی دارد ،طراحی درب های اتوماتیک در مجموعه تخصصی سایبان در توسط افراد حرفه ای و متخصص انجام می شود.از دیگر خدمات این مجموعه می توان به نصب و راه اندازی درب های اتوماتیک شیشه ای با رعایت ایمنی و استانداردهای لازم اشاره کرد.

برای اطلاع از هزینه های جانبی نصب و راه اندازی درب های اتوماتیک شیشه ای در مجموعه سایبان در می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.همکاران ما در این شرکت با صبر و شکیبایی شما عزیزان را راهنمایی خواهند کرد.

فروش بهترین درب تمام اتوماتیک

مجموعه سایبان در تولید کننده و فروشنده انواع درب تمام اتوماتیک در ایران است که کلیه محصولات خود را با قیمت مناسب و با کیفیت بالایی به بازار فروش عرضه می کند .درب های اتوماتیک شیشه ای در انواع درب تلسکوپی، منحنی، تخت تقسیم می شوند.

نکته مهم در فروش انواع درب اتوماتیک شیشه ای این است که اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای در تمام مدل های موجود کاملا شبیه به یکدیگر می باشند و تنها تفاوت کوچکی با درب اتوماتیک شیشه ای منحنی دارد.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما در بخش فنی در تماس باشید.

نمایندگی برندهای درب تمام اتوماتیک

برندهای معتبر و محبوب درب های اتوماتیک در سراسر دنیا نمایندگی رسمی دارند تا مشتریان بتوانند به راحتی و بدون استرس محصولات را خریداری و در صورت ایجاد مشکل یا هرگونه خرابی از خدمات تعمیر و تعویض قطعات درب اتوماتیک بهره مند شوند.برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نمایندگی های رسمی برندهای درب تمام اتوماتیک در ایران می توانید با مراجعه به سایت رسمی سایبان در با مشاورین ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.