sayebandoor logo

درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای

در واقع، خانه منطقه آسایش ما است که می توانیم در آن آرامش داشته باشیم و احساس امنیت کنیم. اما برای فردی که در هنر، سبک و طراحی بسیار خاص است، انجام تغییر در فضای داخلی قطعا لذت بخش است. از باغ سبز، تا ناهارخوری و تا آشپزخانه، طرح ها و سبک ها باید مکمل یکدیگر باشند.

امروزه طرح های محبوب تری در دسترس هستند. جدا از آبگرم خصوصی، جکوزی و دوش چینی، نصب درب تمام اتوماتیک شیشه ای(Automatic glass door) بدون فریم این روزها مورد توجه صاحبان خانه ها قرار گرفته است.

چگونه اندازه مناسب درب اتوماتیک شیشه ای خود را انتخاب کنید؟

اندازه استاندارد درب اتوماتیک شیشه ای برای روکش و ریل انتقال 2*210 سانتی متر است، درست مانند تصویری که یک درب دو لنگه نشان می دهد. اگر اندازه درب فراتر از آن است، یا اگر درب تک لنگه است، لطفا با ما تماس بگیرید تا اندازه مناسب را انتخاب کنیم.

اساساً درب شیشه ای بدون فریم به عنوان “افزایش دهنده فضا” طراحی شده است. علاوه بر ظاهر راحت، شیشه‌های بدون فریم، قالب‌هایی را در طرفین باقی نمی‌گذارند که قابل مقایسه با شیشه‌های فریمی باشند.

درب اتوماتیک شیشه ای بدون قاب در واقع از طراحی کلاسیک ویکتوریایی گرفته شده است. با این حال، از درب های کشویی مدرسه قدیمی، طراحان اکنون درب های اتوماتیک را ایجاد کرده اند.

درب اتوماتیک شیشه ای فریم لس با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته و اپراتورهای درب با کیفیت بالا، قابلیت باز و بسته شدن خودکار را دارد. به این ترتیب، نه تنها برای حمام، بلکه برای پاسیو و ورودی حیاط خلوت نیز ایده آل است. برخی از مردم ایمنی درب اتوماتیک شیشه ای بدون قاب را زیر سوال می برند.

خوب، محصولات توسط تولید کنندگان مختلف در سراسر جهان اثبات، آزمایش و تایید شده اند. اگرچه درب ها از شیشه های دستکاری شده ساخته شده اند، اما جنس آن از کیفیت بالایی برخوردار است و با نیروی انسانی ترک نمی خورد،اما خوبی این درهای شیشه ای این است که آنها واقعاً برای مقاومت در برابر ضربات قدرتمند طراحی شده اند.

طراحی قابلیت اطمینان درب اتوماتیک شیشه ای بدون قاب اتوماتیک

1. موتور جریان مستقیم بدون جاروبک: موتورهای جریان مستقیم بدون جاروبک دارای ویژگی های راندمان بالا، صرفه جویی در انرژی، نویز کم، سرعت چرخش بالا، گشتاور بالا و بدون تابش گرما در استفاده مداوم هستند.
2. عملکرد فوق العاده بی صدا: توسط موتور جریان مستقیم بدون جاروبک، همراه با تسمه سنکرون قفسه اندازه T، برگه های درب با سرعت بالا و پایین بسیار بی صدا عمل می کنند.
3. منبع تغذیه با عملکرد بالا: بدون توجه به نوسان ولتاژ، منبع تغذیه می تواند ولتاژ را تنظیم کند. علاوه بر این، اضافه ولتاژ و جریان بیش از حد می تواند عملیات ایمن و بادوام را پس از وقوع اتصال کوتاه آنی حفظ کند.

خوب، درب اتوماتیک شیشه ای بدون فریم ارزان ترین گزینه برای سیستم درب نیست. با این حال، می توانید با دریافت تخمین شغلی از شرکت های حرفه ای در پول خود صرفه جویی کنید. به این ترتیب می توانید قیمت هایی را که از سرویسی به سرویس دیگر متفاوت است مقایسه کنید.

در حال حاضر شرکت هایی نیز وجود دارند که با خدمات خود تخفیف ارائه می دهند. علاوه بر آن، ارائه‌دهنده خدمات سیستم درب قانونی در روز شروع تعمیر یا نصب، گارانتی را صادر می‌کند. گارانتی استاندارد 5 سال شامل مواد و خدمات است.
در خاتمه، درب های شیشه ای بدون قاب علاوه بر طراحی ساده، واقعاً چشم نوازی می کنند. مهمتر از آن، استفاده از این نوع سیستم درب ایمن است.

فقط در صورت علاقه، می توانید از هم اکنون با شرکت ما برای نصب درب های خود تماس بگیرید. بدیهی است که ابتدا باید بودجه خود را تعیین کنید. تنها با تخیل خالص نمی توان به هیچ چیز دست یافت. با این حال، با کمک برآوردهای شغلی، تصمیم گیری برای شما آسان تر خواهد بود.

سایبان دُر یکی از پیشروترین تولیدکنندگان درب اتوماتیک در ایران است که درب های اتوماتیک را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید و عرضه می کند. سایبان دور در تلاش برای تولید درب های اتوماتیک با بهترین کیفیت برای مشتریان، همواره محصولات خود را با استفاده از آخرین فناوری بررسی و به روز می کند.
در صورت تمایل به استعلام قیمت درب اتوماتیک شیشه ای فریم لس با ما تماس بگیرید.

زیبایی شناسی عالی با عملکرد عالی با درب های اتوماتیک تمام شیشه ای روبرو می شود

درب شیشه ای تجاری کشوییی همان اپراتور قدرتمند موجود در سیستم درب کشویی را ارائه می دهد. برای عملکرد برتر، این درب‌های شیشه‌ای کشویی دارای راهنماهای خروج از ریل 4 اینچی و چرخ‌های کالسکه پشت سر هم هستند.

 زیبایی‌شناسی خیره‌ کننده تا سردر درب گسترش می‌یابد، با طراحی هدر شیک و مخروطی که برای یکپارچه‌سازی یکپارچه به داخل و خارج هم سطح می‌شود. در مجموع، این درب‌های شیشه‌ای کشویی باز شونده خودکار به شما امکان می‌دهند ورودیی با جذابیت منحصر به فرد و به یاد ماندنی ایجاد کنید.

ارائه خدمات آسان تر و صرفه جویی در انرژی

درب‌های شیشه‌ای اتوماتیک ما دارای بسیاری از ویژگی‌های صرفه‌جویی در مصرف انرژی هستند، از جمله اپراتور مصرف انرژی کم، تاخیرهای زمانی جداگانه برای سنسورها و دسترسی کلید، و گیره‌های مغناطیسی اختیاری. 

همچنین به لطف چندین مؤلفه قابل تنظیم بدون برداشتن درب، و همچنین یک پوشش قابل جابه جایی سرویس و نظارت بر حسگر ایمن، سرویس دهی آسان تر است.

درب های ورودی با شیشه، ظاهری براق و چشم‌اندازهای بدون مانع را ارائه می‌دهند. درب شیشه ای تجاری  ما ورودی شما را جذاب، کاربردی و فراموش نشدنی می کند. بیشتر درب های ورودی تمام شیشه ای خود را با روکش رنگ شده یا روکش شده هستند.

حتی می‌توانید لوگوی شرکت خود را روی پانل‌های درهای ورودی شیشه‌ای تجاری ما حک کنید تا نمایشی حتی خیره‌کننده‌تر داشته باشید. سیستم های درب کشویی تجاری ما از طریق یک ظاهر شیک و پیکربندی های قابل انطباق، ورودی دلپذیر و کاربردی را برای هر کسب و کاری ایجاد می کنند.

 از میان راه حل های درب کشویی بدون لمس جذاب ما را انتخاب کنید که ورودی های محل شما را راحت تر و ایمن تر می کند. از درب های ورودی مخفی و شیشه ای گرفته تا درب های ورودی طوفانی و اجباری، آنچه شما به دنبال آن هستید را داریم.

راه حل های درب کشویی تجاری اتوماتیک

ما طیف وسیعی از گزینه‌ها را برای سیستم درب های شیشه ای کشویی را به شما ارائه می‌دهیم که شامل درب‌های داخلی و خارجی می‌شود. مهم نیست که کدام نوع درب کشویی را انتخاب می کنید، درب های بدون لمس ما بازدیدکنندگان را قادر می سازند تا به راحتی وارد ساختمان شما شوند. 

و زمانی که زمان خروج آنها فرا می‌رسد، درب‌های کشویی خودکار ما اطمینان حاصل می‌کنند که درب های شما به طور ایمن در پشت هر بازدیدکننده بسته می‌شوند و کنترل بهتر آب و هوای داخلی را ارتقا می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.