sayebandoor logo

کنترل باکس جک درب تمام اتوماتیک پارکینگ 

کنترل باکس جک درب تمام اتوماتیک پارکینگ (Jacksbox control box fully automatic parking door)ک کی اتومیشن یک سیستم کارآمد به منظور باز و بسته کردن الکتریکی درب پارکینگ می باشد . این مدار درب اتوماتیک جک پارکینگ دارای صفحه نکایش دیجیتال جهت برنامه نویسی ساده و امکان این را دارد که زمانهای کاری و تنظیمات اولیه انجام گردد .

ترمینالهای مدار کنترل باکس جک درب تمام اتوماتیک پارکینگ

ترمینالهای 1 و 2 مربوط به اتصال برق ورودی مدار می باشد . 3 و 4 و 5 و 6 و 7 و 8 مربوط به اتصال سیمهای موتور بوده و 9 و 10 برای اتصال خارن راه انداز موتورها است که باید متصل شود . دو ترمینال بعدی مربوط به اتصال فلاشر میباشد که باید از فلاشر با ولتاژ 220 ولت استفاده گردد .

دو ترمینال بعدی جهت استفاده برق 24 ولت برای برق ورودی چشمیهای فتوسل و یا تجهیزات جانبی است که مورد استفاده قرار میگیرد .

ترمینال EL مربوط به اتصال سیمهای قفل برقی است که باید به آن متصل کنیم . ترمینال stop و com در حالت عادی باید جمپر شود و ترمینال ph به همراه ترمینال com برای اتصال سیمهای فرمان چشمی فتوسل مورد استفاده است .

جک یا جایگاه j4 مربوط به اتصال رسیور ریموت کنترل باکس جک درب تمام اتوماتیک پارکینگ است . المان sw1 دیپ سوییچهای تنظیم سیستم ایمنی مرکز کنترل باکس جک درب تمام اتوماتیک پارکینگ است . کلید menu که در بالای  مدار کنترل باکس جک درب تمام اتوماتیک پارکینگ قرار دارد جهت ورود به برنامه های مدار مورد استفاده قرار می گیرد .

دکمه up برای تغییر و شیفت به دیگر برنامه های منو از آن استفاده می شود . دکمه down برای تغییر و شیفت به دیگر برنامه های  منو از آن استفاده می شود .

مدار درب اتوماتیک کی اتومیشن دارای منبع تغذیه با محافظت در برابر اتصال کوتاه در داخل واحد کنترل می باشد و مدار آن دارای سنسور تشخیص مانع در طول کورس حرکت با سرعت نرمال است .

مزیت کنترل باکس جک درب تمام اتوماتیک پارکینگ

از دیگر مزیتهای کنترل باکس جک درب تمام اتوماتیک پارکینگ این است که دارای زمان بندی اتوماتیک و زمان کاری برای زمان کاری جکها است که پس از اتمام زمان کاری تنظیم شده توسط کاربر برق ورودی بازو های جک را قطع کرده و جکها خاموش می شود .

منبع تغذیه مدار درب اتوماتیک بازویی کی اتومیشن منبع تغذیه با ورودی 220 ولت 50 هرتز است حداکثر بار اعمال شده بر موتورها میتواند 300 کیلو گرم باشد . توان مصرفی هر بازو حدود 700 وات در پیک کاری است .

خروجی ولتاژ برای استفاده لوازم جانبی ;  24 ولت و 500 میلی آمپر است . برای فلاشر باید از لامپ 220 ولت 25 وات استفاده شود .

ترمینال خروجی که برای قفل برقی مورد استفاده است دارای ولتاژ 12 تا 15 ولت می باشد . دمای عملیاتی مدار و تجهیزات مرتبط می تواند از 20 تا 55 درجه سانتیگراد باشد . پیغامهایی که در حین عملکرد نرمال مدار کنترل درب اتوماتیک کی اتومیشن نمایان می شود به شرح زیر است .

در زمان بسته بودن درها بر روی صفحه نمایش فقط – – نمایش داده می شود در صورتی که بر روی صفحه نمایش op نوشته شده باشد درها کاملا باز است و در حین بسته شدن درها پیغام cl نمایش داده می شود . اگر درها در حین باز شدن متوقف شود so بر روی صفحه نمایش نمایان می شود .

و اگر همین توقف در حین بسته شدن اتفاق بیفتد sc نمایش داده می شود . اگر توقف توسط یک عامل خارجی صورت بگیرد ha بر روی صفحه نمایش داده می شود .

در صورتی که درها توسط کاربر توسط ریموت در بیم مسیر حرکت استپ شود op بر روی مدار ظاهر می شود . L—به این معنی است که مرکز کنترل در اتوماتیک آماده برنامه پذیری اتوماتیک است . Lop به این معنی است که  در در حالت باز شدن برنامه اتوماتیک است . LcL به معنی بسته شدن در حالت اتوماتیک است .

منوی برنامه دستی کنترل باکس جک درب تمام اتوماتیک پارکینگ 

زمان بسته شدن خودکار با علامت TCL نمایش داده می شود که از 0 تا 900 قابل تغییر توسط کاربر است . بسته شدن خودکار پس از عبور از پشمی فتوسل را میتوان در منوی TTR تنظیم نمود . سنسور حساسیت برخورد با مانع در منوی SEl قابل تنظیم می باشد که از 0 تا 100 میشود تنظیم کرد این منو قدرت مونور را نیز شامل می شود .

تاخیر بین لنگه های درب تمام اتوماتیک را از منوی dLy میتوان تنظیم کرد . اتصال رسیور ریموت به مدار   درب تمام اتوماتیک جهت کددهی ریموت ها را انجام می دهیم و کد دهی ریموت ها را به این شرح انجام می دهیم کلید رسیور را به مدت 1 ثانیه نگه می داریم در این حالت چراغ سبز روی رسیور به مدت 7 ثانیه روشن شده و چشمک میزند در حین این 7 ثانیه می توانید هر کدام از دکمه های ریموت را که می خواهید کد بدهید نگه دارید به مدت 2 ثانیه تا ریموت کد بگیرد و با مرکز رسیور ریموت ست شود.

و همچنین برای حذف عددی ریموتها از مرکز ریموت می توانید دکمه رسیور را به مدت 3 ثانیه نگه دارید تا چراغ رسیور به صورت ثابت روشن شود سپس آن دکمه از ریموت را که می خواهید از مرکز حذف کنید به مدت 2 ثانیه نگه دارید و سپس دکمه رسیور را فشار دهید در این حالت دکمه ریموت مورد نظر از مرکز رسیور درب تمام اتوماتیک بازویی حذف شده است .

اما پاک کردن ریموتها به صورت کلی را باید به صورت : دکمه رسیور را به مدت 6 ثانیه فشار دهید چراغ رسیور خاموش شده و سپس 3 بار چشمک میزند با فاصله 1 ثانیه در این حالت دوباره دکمه رسیور را فشار می دهیم به مدت 1 ثانیه و رها می کنیم  در این زمان تمامی ریموتها از مرکز ریموت رسیور درب تمام اتوماتیک حذف شده است .

برای انجام تمامی این منوها باید دقت کنید که مراحل را چه برای تنظیمات اولیه و چه برای تنظیمات کلی و ریموت به طور کامل و صحیح انجام دهید تا دچار مشکل در عملکرد درب تمام اتوماتیک و تداخل برنامه ای نشوید .

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.