sayebandoor logo

نصب درب اتوماتیک چقدر طول می کشد؟

نصب درب اتوماتیک

یکی از رایج ترین سؤالاتی که مشتریان ما در مورد نصب درب اتوماتیک می پرسند این است که معمولاً این فرآیند چقدر طول می کشد. قابل درک است که صاحبان خانه می خواهند بدانند که در طول نصب چه مقدار زمان  و چه چیزی انتظار دارند.

در حالی که هیچ پاسخ قطعی وجود ندارد – مدت زمان نصب به چند عامل مختلف بستگی دارد – ما می توانیم قبل از نصب درب اتوماتیک شما اطلاعات مهمی را در اختیار شما قرار دهیم . به خواندن ادامه دهید تا در مورد عواملی که بر سرعت تکمیل نصب شما تأثیر می‌گذارند و نحوه آماده‌سازی جایی که قرار است درب نصب شود خود برای فرآیند نصب کارآمدتر بیشتر بدانید.

اگر تا به حال سعی کرده اید درب اتوماتیک خود را نصب کنید ، ممکن است بدانید که این روند یک فرآیند دشوار است. عوامل مختلفی وجود دارد که بر مدت زمان نصب درب اتوماتیک مسکونی تأثیر می گذارد.

اگرچه ما زمان لازم برای نصب درب اتوماتیک مسکونی را تضمین نمی کنیم، یک منطقه به خوبی آماده شده می تواند به معنای نصب در چند ساعت باشد. در اینجا عواملی وجود دارد که بر سرعت تکمیل نصب شما تأثیر می گذارد:

  • اندازه بزرگترین عامل در طول مدت زمان نصب شما است.
  • سریع ترین نصب، ساخت جدید است. بسته به اندازه درب، این کار را می توان در کمتر از 3 ساعت انجام داد.
  • اگر دری را در جای خود دارید و در حال تعویض آن با دری با همان نوع و اندازه هستید، این نصب نسبتاً سریع است. برای یک درب تقریبا 16 دقیقه، این 3-4 ساعت است.
  • سیم کشی و براکت های موجود که در شرایط خوبی هستند به سرعت بخشیدن به روند کمک می کند.
  • آب و هوا می تواند عاملی باشد، اگرچه اینجا در کارولینای شمالی معمولاً مشکلی نیست.

ما در نصب و تعمیر درب اتوماتیک مسکونی، تجاری و صنعتی مجرب هستیم. و رضایت مشتری اختصاص داده شده است و ما خدمات تعمیر اضطراری را ارائه می دهیم. برای تمام نیازهای مربوط به نصب، سرویس، تعمیر و محصولات مرتبط با درب اتوماتیک خود ، همین امروز با ما تماس بگیرید!

مدت زمان نصب درب اتوماتیک به چند عامل بستگی دارد، اما شما باید حداقل روی نیم روز یا حدود 4 تا 6 ساعت حساب کنید. این یکی از آن مشاغلی است که برای اولین بار انجام آن زمان زیادی طول می کشد زیرا باید با تمام قطعات و ویژگی های مدل خاص درب بازکن آشنا شوید – بعلاوه این می تواند یک کار پیچیده باشد که برای کسانی که تجربه کمی دارند مناسب است.

در کارهای برقی اگر بیش از یک درب اتوماتیک نصب می‌کنید، دومین بازکننده ممکن است نصف زمان اول را از شما بگیرد. تخمین زمان نیم روز فرض می کند که شما یک پریز برق مناسب در سقف خود نصب کرده اید. بیشتر درب بازکن ها به یک خروجی زمینی در چند فوتی واحد موتور نیاز دارند و نمی توانید با استفاده از سیم کشی بازکن را وصل کنید.

انجام کار سریعتر

یکی از بزرگترین عوامل تعیین کننده مدت زمان نصب درب اتوماتیک این است که آیا در حال تعویض یک درب بازکن قدیمی هستید یا یک واحد جدید را در جایی که هیچ درب بازکنی وجود ندارد نصب می کنید. اگر در حال تعویض یک درب اتوماتیک قدیمی با نوع مشابهی از درب اتوماتیک جدید هستید، احتمالاً می توانید از تکیه گاه های موجود که واحد موتور را نگه می دارند و همچنین مسدود کننده چوب برای براکت بالای در استفاده مجدد کنید.

با این حال، سعی نکنید با استفاده مجدد از قطعات الکتریکی، مانند سنسور ایمنی “چشم” یا هر سیم کشی در زمان صرفه جویی کنید. وسایل الکترونیکی جدید احتمالاً مؤثرتر از دستگاه های قدیمی هستند و برای استفاده با درب اتوماتیک جدید طراحی شده اند. سیم کشی قدیمی ممکن است عایق فرسوده، آسیب دیده یا شکننده باشد و باید تعویض شود.

مراحل اساسی

در اینجا مراحل اساسی برای نصب یک درب اتوماتیک  استاندارد (انواع دیگر درایوها مشابه هستند) آورده شده است تا به شما بفهمانیم که چه چیزی در آن دخیل است:

    1. موجودی بگیرید اگرچه بسیاری از ما دستورالعمل‌های مونتاژ را نادیده می‌گیریم که به ما می‌گویند قبل از مونتاژ همه قطعات را بررسی و مرتب کنیم، اما در این مورد بهتر است این کار را انجام دهیم.
    2. ریل را جمع کنید. ریل ها در پنج یا شش قطعه هستند که با هم شکاف دارند. مونتاژ معمولاً شامل چرخ دستی است که به در وصل می شود و در امتداد ریل حرکت می کند.
    3. ریل را به واحد موتور ببندید.
    4. زنجیر ، از جمله قرقره هرزگرد را در انتهای درب مسیر نصب کنید. زنجیر فقط کمی طولانی تر از ریل است. پیوسته نیست، مثل زنجیر دوچرخه. یک کابل حلقه زنجیر را تکمیل می کند و در مسیر برگشت به واحد موتور از روی قرقره بیکار عبور می کند.
    5. پشتیبانی براکت هدر را نصب کنید. این یک قطعه الوار 2×4 یا بزرگتر است که به قاب بالای در متصل می شود و انتهای درب مسیر را پشتیبانی می کند.
    6. درب بازکن را آویزان کنید. واحد موتور با دو یا چند قطعه آهن زاویه دار به سقف گاراژ سوار می شود. ریل از طریق براکت هدر به تکیه گاه براکت هدر سوار می شود.
    7. براکت و بازوی در را نصب کنید. بازو یک میله فلزی L شکل است که در را به چرخ دستی روی ریل متصل می کند.
    8. لوازم الکترونیکی ، از جمله دکمه در و سنسور ایمنی “چشم” را اضافه کنید. سیم کشی کم ولتاژ است و به سادگی می توان آن را به دیوارها و سقف گاراژ منگنه کرد.
    9. درب بازکن را برای حرکت مناسب درب برنامه ریزی کنید.
    10. سیستم های ایمنی درب بازکن را تست کنید.

    نکاتی برای نصب درب اتوماتیک جدید

    چند ترفند می تواند کار را آسان تر کند و ممکن است زمان لازم برای نصب درب بازکن گاراژ را کمی کاهش دهد:

    • قبل از نصب درب اتوماتیک از متعادل بودن درب اطمینان حاصل کنید. اگر درب را تا نیمه باز کنید و رها کنید، یک در که به درستی متعادل شده باشد، خودش را نگه می دارد و تکان نمی خورد. دری که تعادل ندارد برای درب بازکن سخت است و می تواند خطرناک باشد. در صورت لزوم درب خود را توسط یک حرفه ای متعادل کنید.
    • اگر در حال تعویض یک واحد موجود هستید، آن را تا زمانی که آماده نصب درب بازکن جدید شوید، در جای خود بگذارید. این به عنوان یک مرجع بصری برای چگونگی هماهنگی همه چیز با هم مفید خواهد بود.
    • وقتی زمان نصب دستگاه روی سقف فرا می رسد، واحد موتور را روی یک پله بلند قرار دهید. در صورت نیاز بلوک‌ها را به نردبان اضافه کنید تا موتور در موقعیت مورد نظر قرار گیرد، سپس تکیه‌گاه‌های آهنی را اندازه بگیرید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    این فیلد را پر کنید
    این فیلد را پر کنید
    لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.