sayebandoor logo

راهبند پارکینگ مکانیزه 

راهبند پارکینگ مکانیزه (Mechanized parking barrier)وسیله ای مانند نرده یا مانع است که از ورود و خروج همه ماشین آلات جلوگیری می کند و حرکت آن فقط توسط یک محافظ ، مانع از راه دور یا تجهیزات ثابت کننده مانع خودکار محدود می شود. و کلیه انتقال ها را طبق سیستم انجام می داد.

هیچ دخالتی در سیستم ورود و خروج از  راهبند پارکینگ خودکار وجود ندارد. همه آنها مکانیکی هستند ، یعنی همه کارها با کنترل از راه دور انجام می شود.

راهبند پارکینگ مکانیزه 

تجهیزات راهبند پارکینگ مکانیزه به این صورت است که میله یا صفحه ای به صورت افقی قرار می گیرد که در انتهای آن یک وزن و یک پایه متصل به زمین در ارتفاعی بالاتر از سطح زمین ثابت شده و در جلوی اتومبیل های پیست قرار می گیرد. طول می کشد. راهبند خودکار به دو صورت اتوماتیک و دستی تولید و عرضه می شوند که امروزه به دلیل پیشرفت روزافزون فناوری ، از موانع دستی در صنعت ساخت و ساز زیاد استفاده نمی شود.

راهبند پارگینک بازویی

از راهبند تمام اتوماتیک خودکار در مکانهای شلوغ مانند ورودی های اداری ، کارخانه ها ، راه آهن ، راهروها ، مجتمع های بزرگ ، عوارض جاده ها ، پارکینگ های عمومی ، کنترل ترافیک ، دستگاه های مختلف و امور توسعه شهری استفاده می شود. این نوع مانع سرعت باز شدن بالایی دارد و باز و بسته شدن آن حدود 4 تا 5 ثانیه طول می کشد.

راهبند پارکینگ مکانیزه شامل ویژگی سیستم ضد برخورد است و عملکرد این ویژگی این است که هنگام بسته شدن مانع ، اگر مانعی در زیر آن قرار گرفت ، با استفاده از سنسورهای داخلی مانع را تشخیص می دهد و میله مانع بالا می رود ، تا در اثر آسیب دیدن ماشین یا عابران پیاده و راه بندان ، آسیب نبیند.

ویژگی های راهبند پارکینگ مکانیزه عبارتند از

توانایی کنترل ترافیک وسایل نقلیه و مدیریت همزمان چندین راهبند اتوماتیک در ورودی و خروجی.
اگر از سیستم پارکینگ هوشمند استفاده می کنید ، به هیچ اپراتوری نیاز ندارید.
ورود و خروج فردی قابل کنترل است.
امکان تطبیق پلاک های وسیله نقلیه هنگام ورود و خروج با دوربینی که از سرقت و تعرض جلوگیری می کند.
سیستم مانع ضد برخورد.
قابلیت اتصال به کارت خوان ، جلد چسب ، کنترل از راه دور و سایر سیستم های کنترل ترافیک استاندارد

راهبند پارکینگ مکانیزه نیزه ای

انواع راهبندپارکینگ مکانیزه

اگر می خواهیم راهبند پارکینگ مکانیزه را طبقه بندی کنیم ، می توانیم به دسته های زیر مراجعه کنیم:

راهبند پارکینگ اهرمی مکانیزه

این راهبند در طول های مختلف سفارش داده شود که شامل طول های 4 ، 6 و 8 متر است که می تواند متناسب با منطقه پروژه تولید و استفاده شود. این نوع مانع را می توان با یک کلید دستی یا کنترل از راه دور استفاده کرد و استفاده کرد.

این دستگاه از سطح ایمنی و کیفیت بالایی برخوردار است که به اشخاص مسئول این امکان را می دهد تا بتوانند شرایط را بهتر کنترل کرده و از آن نهایت استفاده را ببرند. همچنین با تمام فناوری های مدرن جهان سازگار است.

راهبند پارکینگ هیدرولیکی

راهبند پارکینگ زنجیره ای مکانیره

این شامل دو کابین عمودی در دو طرف و یک زنجیره آهنی است که کابین را به هم پیوند می دهد.

برای کراس اوور ، جاده با شل شدن زنجیر توسط موتور و جاده با کشیدن زنجیره بسته می شود.

طول بلوک زنجیره ای قابل افزایش است و از 6 به 16 متر ارائه می شود. این نوع مانع جایگزین مناسبی برای بالابرها در مدل های جرثقیل است.

این نوع گاردریل در محیط های وسیع و بادی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین در مکان هایی که جایی برای بالا رفتن از ستون وجود ندارد به خوبی مورد استفاده قرار می گیرد.

راهبند پارکینگ تاشو

راهبند پارکینگ مکانیزه ستونی

این یکی از انواع راهبند مکانیکی بادوام است و به صورت یک ستون استوانه ای استوانه ای طراحی شده است که دارای قطر متغیر از 28 تا 38 و ارتفاع آن از 60 سانتی متر تا 120 سانتی متر است. عملکرد این بافل ستون این است که در صورت لزوم در زمین فرو رفته و به زمین برگردد.

راهبند ستونی نوعی مانع برای کنترل تردد وسایل نقلیه به دلیل وجود بدنه فولادی است. وقتی خودرو با سازه فلزی برخورد می کند ، این مانع به خودرو آسیب می رساند ، اگرچه خود مانع آسیب دیده است ، اما همچنان از عبور آن جلوگیری می کند.

راهبند خودکار عمودی ، علاوه بر اینکه در مکانهای عادی اداری و ساختمانهای تجاری مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد ، اما همچنین به دلیل ساختار مستحکم ، می تواند با سیلندرهای فولادی با ضخامت بالا ، در مکانهای ضد تروریسم مانند مکانهای نظامی و سفارتخانه ها مورد استفاده قرار گیرد. کاربر.

به عنوان مثال ، این راهبند به راحتی کامیون های با وزن حدود 7000 کیلوگرم را با سرعت متوسط ​​50 کیلوگرم در ساعت متوقف می کند.

راهبند پارکینگ هیدرولیکی ستونیراهبند تمام اتوماتیک ستونی

قیمت راهبند پارکینگ مکانیزه

هنگام انتخاب نوع راهبند پارکینگ ، باید به عناصر ، طول بوم یا میله بوم ، تعداد ترافیک در طول روز ، سرعت باز شدن سنگر و قدرت موتور توجه داشته باشید. اراده . برای اطلاع از قیمت راهبند پارکینگ مکانیزه  با ابعاد و سبک مورد نیاز خود می توانید با مشاوران مجرب سایبان دُر  تماس بگیرید و با مشاوره آنها کالاهای با کیفیت بالا را با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید.

جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید آماده پاسخ گویی به شما عزیزان هستیم.

02166695789

09129287034

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.