sayebandoor logo

راهبند تمام اتوماتیک پارکینگ

راهبند تمام اتوماتیک پارکینگ (Fully automatic parking barrier) وسیله ای است برای کنترل رفت و آمد به ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری محسوب می شود. عملکرد راهبندهای پارکینگی اتوماتیک ساده است و پیچیدگی خاصی ندارد و تنها با بالا و پایین رفتن مسیر رفت و آمد مانعی برای افراد و وسیل نقلیه عبوری می باشند.  راهبند پارکینگ به صورت اتوماتیک و دستی طراحی و تولید می شوند.

قیمت راهبند تمام اتوماتیک پارکینگ

ما در این مقاله می خواهیم به بررسی عملکرد راهبند تمام اتوماتیک و مزایای و قیمت آن بپردازیم. با مشاورین و کارشناسان ما همراه باشید تا نکات مهم و اساسی را در خصوص انواع راهبندهای تمام اتوماتیک را بیان کنند.

عملکرد راهبند تمام اتوماتیک پارکینگ

همان طور که می دانید راهبندهای اتوماتیک پارکینگی برای کنترل تردد و رفت و آمد به ساختمان های مختلف استفاده می شود. راهبند تمام اتوماتیک را می توان با سیستم های هوشمند دیگر ترکیب کرد و موجب افزایش امنیت در محیط شد. هم چنین ثبت و کنترل تردد و رفت و آمد به ساختمان آسان تر خواهد شد. برخی از نمونه های راهبند تمام اتوماتیک امنیت و ایمنی بیشتری را برای ساختمان به ارمغان می آورند.

راهبند تمام اتوماتیک پارکینگ نصب

عملکرد راهبند نسبت به جک پارکینگی برای برقراری امنیت بهتر و مناسب تر است زیرا نمی توان توقعی از جک پارکینگی داشت که عملکرد مشابه با راهبند را داشته باشد. در صورت استفاده از جک پارکینگی تردد وسایل نقلیه به کندی انجام می شود و هم چنین با گذشت زمان و با رفت و آمد بالا طول عمر دستگاه نیز کم می شود.

راهنمای خرید راهبند تمام اتوماتیک پارکینگ

در راهنمای خرید راهبند تمام اتوماتیک پارکینگ آمده است که باید نکاتی را رعایت کنید تا بهترین و باکیفیت ترین انواع راهبند را انتخاب و خریداری نمایید. مهم ترین نکات در زمان انتخاب و خرید راهبند مواردی چون طول بوم و میله راهبند پارکینگی است و میزان تردد در طول روز ( ورودی و خروجی وسایل نقلیه) و میزان سرعت حرکت باز و بسته شدن راهبند است.

راهبند تمام اتوماتیک ستونی پارکینگ

تنوع در طرح و مدل راهبندهای تمام اتوماتیک پارکینگی باعث شده است که در زمان انتخاب بهترین انواع آن افراد دچار سردرگمی شوند. شما می توانید برای انتخاب مناسب و مقرون به صرفه در این زمینه ابتدا اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید و پس از آن با مشاوره با افراد متخصص و کارشناس بهترین نوع راهبند را خریداری کنید. ما می توانیم شما را در این زمینه کمک و راهنمایی کنیم. 

مزایای نصب راهبند تمام اتوماتیک پارکینگ

مهم ترین مزیت راهبندهای تمام اتوماتیک پارکینگی اهداف امنیتی آنهاست. راهبند اتوماتیک پارکینگی برای آن بخش از ساختمان که نیاز به برقراری امنیت با ایجاد محدودیت دارد  گزینه مناسب و ایده آل محسوب می شود. با نصب دوربین مداربسته می توان کنترل تردد و امنیت در محیط را چند برابر کرد. از دیگر مزایای راهبند تمام اتوماتیک می توان به عملکرد خودکار در کنترل و بررسی ترافیک پارکینگ در نظر گرفت.

راهبند تمام اتوماتیک ستونی

زمانی که میزان تردد و رفت و آمد وسایل نقلیه و افراد بالاست، راهبند اتوماتیک به راحتی می تواند کنترل امور را در دست خود داشته باشد و شلوغی را مدیریت کند. با ثبت مشخصات و اطلاعات وسایل نقلیه عبوری از بی نظمی و آشفتگی ایجاد شده در محیط جلوگیری می کند. از مزایای دیگر راهبند اتوماتیک پارکینگ می توان به کنترل از راه دور آن اشاره کرد. از راه دور می توان راهبند را با کمک ریموت کنترل باز و بسته کرد و مشکلی در بالا و پایین شدن راهبند ایجاد نمی شود.

قیمت راهبند تمام اتوماتیک پارکینگ

عوامل مختلفی هستند که بر روی قیمت راهبند اتوماتیک تاثیر می گذارند. به طور کلی می توان گفت قیمت راهبندهای اتوماتیک پارکینگی با توجه به نوع و عملکرد راهبند، متریال به کار رفته در طراحی و ساخت راهبند، ابعاد و اندازه آن مشخص می شود. با در نظر گرفتن این موارد می توانید بهترین و با کیفیت ترین انواع راهبند اتوماتیک پارکینگی را انتخاب و خریداری فرمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.

02166695789

09129287034

برقراری امنیت با راهبند تمام اتوماتیک پارکینگ

راهبندهای اتوماتیک پارکینگی در برقراری امنیت تاثیر مهمی می گذارند. با توجه به وقوع حوادث ناگوار در اماکن عمومی شهرهای بزرگ، اولین سوالی که به ذهن افراد رسید آن بود که چرا امنیت و ایمنی در این شهرها کم شده است که به راحتی هر شخص یا وسلیه نقلیه می تواند به مکانی وارد و مشکلاتی را ایجاد نماید.

با نصب راهبند اتوماتیک در مکان های پرتردد و رفت و آمد این مشکل برطرف شد زیرا با بازرسی کامل خودرو، ثبت اطلاعات و کنترل تردد امنیت در محیط های شلوغ بیشتر از گذشته برقرار شد. چنان چه قصد نصب و راه اندازی راهبند اتوماتیک پارکینگی را در مکان ورودی ساختمان مسکونی یا اداری خود دارید می توانید از مشاورین و کارشناسان ما کمک بگیرید.

راهبندهای پارکینگی چه تفاوتی باهم دارند؟

تفاوت راهبندهای مکانیکی و هیدرولیکی در مکانیزم و عملکرد باز و بسته شدن آن ها است. به طور کلی راهبند مکانیکی با کمک چرخ دنده حرکت می کند و راهبند هیدرولیکی نیز سامانه متحرک آن بلوک هیدروپمپ و هواست. در انواع مدل هیدرولیکی راهبندهای پارکینگ به دیل عدم استفاده از چرخ دنده چنان چه بوم راهبند با مانع برخوردی داشته باشد کمترین خسارت را به مانع وارد می کند.

از مهم ترین و اصلی ترین مزایای مدل هیدرولیکی راهبندهای پارکینگی می توان به کنترل و تردد نامحدود این نوع راهبند اشاره کرد. مکانیزم راهبند به گونه ای است که برای کنترل تردد در ورودی ساختمان های مختلف پرتردد نصب و راه اندازی می شود تا میزان تردد را مشخص و امنیت را در محیط برقرار کنند.

نصب و راه اندازی راهبند تمام اتوماتیک پارکینگ

نصب و راه اندازی راهبند تمام اتوماتیک برای پارکینگ تخصصی است و باید توسط افراد حرفه ای و مجرب انجام شود تا مشکلی در زمان باز و بسته شدن راهبند ایجاد نشود. متخصصان با رعایت تمام نکات ایمنی و استانداردهای موجود انواع راهبندهای اتوماتیک پارکینگی را برای برقراری امنیت و کنترل تردد ساختمان در محل مناسب نصب و راه اندازی می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه

می توانید با مشاورین ما در تماس باشید

02166695789

09129287034

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.