sayebandoor logo

راهبند تمام اتوماتیک بازویی

راهبند تمام اتوماتیک بازویی (Fully automatic Arm barrier) یکی از بهترین و رایج ترین انواع راهبندهاست که برای کنترل رفت و آمد وسایل نقلیه و ایجاد مانع برای افراد کاربرد دارد. استفاده از راهبند تمام اتوماتیک بازویی بسیار راحت است. شما می توانید با انتخاب راهبند تمام اتوماتیک در مکان های مختلف از آن بدون مشکل استفاده کنید.

راهبند بازویی اتوماتیک

راهبند بازویی به صورت ال انگلیسی است که در قسمت ورودی درب ساختمان و کنار کانکس نگهبانی نصب می شود. در ادامه به بررسی اجزای اصلی  راهبند پارکینگ بازویی و مشخصات کلی راهبندهای موجود در کشور می پردازیم. پیچیدگی خاصی در راهبند بازویی تمام اتوماتیک وجود ندارد به همین دلیل در اکثر ساختمان ها برای کنترل ورود و خروج وسایل نقلیه و ایجاد مانع استفاده می شود. در ادامه با کارشناسان و مشاورین ما همراه باشید تا شما را با ویژگی های مهم راهبند بازویی، عوامل موثر بر قیمت راهبند تمام اتوماتیک و مزایای نصب و راه اندازی آن بپردازیم.  

ویژگی های راهبند تمام اتوماتیک بازویی

راهبند تمام اتوماتیک از رایج ترین انواع راهبندهای موجود می باشد که برای ایجاد مانع در برابر وسایل نقلیه و کنترل رفت و آمد به ساختمان و اماکن مختلف از جمله ورودی بیمارستان، مجتمع های مسکونی و اداری و تجاری، پارکینگ های طبقاتی و فروشگاه های بزرگ زنجیره ای و پاساژ و غیره نصب می کنند.

تا به امروز نمونه های مختلف ان را دیده اید اما ما می خواهیم در این بخش به ویژگی های مهم راهبند تمام اتوماتیک بپردازیم. از مشخصات مهم این راهبند می توان به طراحی و شکل آن اشاره کرد که به منظور جلوگیری از ورود و خروج خودرو و افراد طراحی شده است.

راهبند تمام اتوماتیک بازویی

کاربرد آسان و عدم پیچیدگی خاص در طراحی از ویژگی های مهم راهبند تمام اتوماتیک می باشد. بر روی قسمت عمودی و افقی ان طرح های شب نما و جالب وجود دارد که باعث می شود مخاطب و خودروها به راحتی آن را از راه دور تشخیص دهند.

این نوع راهبند جزو پرفروش ترین و کاربردی ترین انواع راهبند در حال حاضر است که طرفداران بسیاری برای خود پیدا کرده است. دلیل اصلی فروش خوب راهبند تمام اتوماتیک این است که به دلیل وجود اتفاقات مختلف از جمله سرقت با انتخاب راهبند مناسب می توان امنیت را در محیط برقرار کرد.

تقسیم بندی راهبند تمام اتوماتیک بازویی

راهبند تمام اتوماتیک بازویی به طور کلی به صورت راهبند بازویی ساده و تاشو تقسیم می شود. راهبند ساده به آن دسته از راهبندهایی گفته می شود که بوم آن به صورت 90 یا 45 درجه باز می شود اما در مقابل راهبند تاشو به آن دسته از راهبندهایی گفته می شود که به صورت شکسته باز می شوند و به راهبند تاشو معروف هستند. هر کدام از این راهبندها دارای ویژگی هایی هستند که با کیفیت و قیمت متفاوت طراحی و تولید می شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین و کارشناسان متخصص در تماس باشید و از راهنمایی آن ها بهره مند شوید.  

عوامل موثر بر قیمت راهبند تمام اتوماتیک بازویی

قیمت راهبندتمام اتوماتیک بازویی با درنظر گرفتن عوامل مختلف از جمله اندازه و طول بوم راهبند، نوع اهرم، اندازه و ارتفاع راهبند، نوع و جنس متریال راهبند، برند راهبند، قدرت موتور راهبند، سرعت و مدت زمان باز و بسته شدن راهبند، گارانتی و ضمانت محصول بستگی دارد.

قیمت راهبند تمام اتوماتیک

این موارد از مهم ترین و اصلی ترین عوامل موثر بر تعیین قیمت راهبندهای بازویی محسوب می شوند که باید در زمان انتخاب و خرید به آن ها توجه داشته باشید. در زمان انتخاب و خرید راهبند می توانید از مشاوره کارشناسان در این زمینه بهره مند شوید. کارشناسان با توجه به نیاز  افراد بهترین و با کیفیت ترین راهبند بازویی را معرفی می کنند.

مزایای راهبند تمام اتوماتیک بازویی

راهبندهای تمام اتوماتیک مزایا و کاربرد فراوانی دارند که در می توان به سادگی و عدم پیچیدگی آن ها اشاره کرد. به بیان ساده می توان گفت می توان به راحتی در ورودی ساختمان نصب و راه اندازی کرد، ورود و خروج افراد و خودروهای مختلف را کنترل کرد تا امنیت در محیط برقرار شود.

جنس راهبند از متریال مرغوب و باکیفیت ساخته شده است و در برابر شرایط محیطی و آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. سریع فرسوده و خراب نمی شود و به راحتی می توان از آن ها برای مدت طولانی استفاده کرد.

وزن سبک راهبند از دیگر مزایای آن است که به راحتی و سرعت مشخص بالا و پایین رفته و زمان زیادی را برای حرکت خود صرف نمی کند. راهبند تمام اتوماتیک بازویی یکی از بهترین انواع راهبندهای اتوماتیک می باشد که به دلیل قیمت مناسب خود مورد توجه و استقبال افراد قرار گرفته است.   

چگونگی نصب راهبند تمام اتوماتیک بازویی

مهم ترین نکته پس از انتخاب و خرید راهبند بازویی تمام اتوماتیک، موضوع نصب و راه اندازی آن است. بسیاری از مجموعه هایی که راهبند بازویی را تولید و می فروشند، خدمات نصب و راه اندازی ان را برای مشتریان خود دارند. افراد می توانند از مجموعه بخواهند که خدمات نصب و راه اندازی راهبند اتوماتیک بازویی را برای آن ها درنظر بگیرد.

این نکته را به یاد داشته باشید که در زمان خرید راهبند حتما از خدمات نصب و راه اندازی آن توسط کارشناس متخصص و حرفه ای بهره مند شوید زیرا نصب راهبند کار تخصصی است و نیاز به تجربه بالایی دارد تا مشکلی در زمان باز و بسته شدن آن ایجاد نشود.

چنان چه بخواهید خود دست به کار شوید بهتر است بگوییم نصب راهبند کار ساده ای نیست و به دلیل حساسیت و دقت بالای آن، نصب راهبند باید به افراد حرفه ای سپرده شود تا مشکلی برای راهبند ایجاد نشود. در صورت نادیده گرفتن اصول اولیه و عدم رعایت نکات ایمنی و استانداردهای موجود احتمال بروز مشکل در زمان باز و بسته شدن راهبند وجود دارد.

مجموعه ما با برخورداری از نیروی حرفه ای در زمینه نصب و راه اندازی راهبند تمام اتوماتیک می تواند خدمات برتر و با کیفیتی را در زمان مشخص و با قیمت مناسب به شما ارائه دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه

می توانید با مشاورین ما در تماس باشید

02166695789

09129287034

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.