sayebandoor logo

راهبند بازویی برقی

راهبند بازویی برقی (Roadblock Electric arm) در انواع مدل مختلف به منظور جلوگیری از ورود افراد و وسایل نقلیه عبوری جهت برقراری امنیت در محیط و کنترل تردد در محل ورودی ساختمان های اداری و تجاری و مسکونی نصب می گردد.ما در ادامه قصد داریم شما را با نکات مهم انتخاب و خرید راهبند بازویی برقی آشنا کنیم با مشاورین سایبان در همراه باشید.

به طور کلی  راهبند پارکینگ بازویی برقی یا راهبند بازویی دستی در مقابل درب ورودی ساختمان های اداری، مسکونی و تجاری و در محوطه پارکینگ های اماکن تفریحی و گردشگری نصب و راه اندازی می شود.راهبندهایی که به منظور کنترل ترافیک و تردد افراد استفاده می شوند در انواع طرح و مدل در بازار فروش می باشند .

هر چه مدل راهبند حرفه ای تر باشد کنترل تردد و برقراری امنیت در محیط بیشتر می شود.از دلایل اصلی استفاده از راهبند بازویی برقی افزایش امنیت محیط و حفاظت و مراقبت در برابر مشکلات امنیتی است.با این توضیحات می توان گفت راهبندها با توجه به میزان حفاظت و مراقبتشان دارای مدل های مختلف می باشند.

مشخصات راهبند بازویی برقی

راهبند وسیله ای برای کنترل تردد افراد و وسایل نقلیه در اماکن مهم و ساختمان های تجاری و اداری، مسکونی می باشد.به طور کلی راهبندها به دو دسته کلی راهبند بازویی یا میله ای، راهبند ستونی تقسیم می شوند.البته در این میان راهبندهای بازویی دارای انواع مختلف تاشو و غیره می باشند .راهبندهای بازویی در مقایسه با راهبندهای ستونی بیشتر استفاده می شوند.

علت اصلی استفاده از راهبند بازویی برقی حفاظت و مراقبت از محیط و ایجاد امنیت در محوطه می باشد.

راهبندهای میله ای در مقایسه با راهبندهای ستونی مقاومت کمتری دارند و به راحتی می توان از آن ها عبور کرد.راهبند بازویی برقی را می توان در ورودی شهر و عوارضی جاده ها، ورودی پارک و پارکینگ های طبقاتی ، بیمارستان ، فروشگاه های بزرگ مشاهده کرد.

راهبند بازویی برقی یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین انواع راهبند موجود در بازار می باشد که می تواند نیازهای مشتریان را برطرف سازد.بازوی این نوع از راهبندها از جنس فولاد ضد زنگ است که در برابر شرایط آب و هوایی نامناسب ، ضربه و فشار ناگهانی می تواند مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین و کارشناسان مجموعه ما همراه باشید تا در زمان انتخاب و خرید بهترین راهبند بازویی یا میله ای شما را راهنمایی کنند.همکاران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما مشتریان محترم می باشند.   

کاربرد راهبند بازویی برقی

راهبندهای بازویی و راهبند ستونی امروزه یکی از ابزارهای پرکاربرد در اماکن پر رفت و آمد محسوب می شود زیرا با کنترل دقیق افراد و وسایل نقلیه سواری و عبوری می تواند امنیت در محیط را ایجاد کند و محافظت از محوطه مورد نظر داشته باشد.

از کاربردهای مهم راهبند بازویی برقی می توان به تشخیص و کنترل افراد و خودروهای عبوری ، تشخیص پلاک و کنترل چهره در زمان عبور از آن اشاره کرد.از این نوع راهبند می توان در اماکن مهم از جمله سازمان و پادگان های دولتی،پارکینگ های عمومی، ادارات و سفارتخانه ، هتل و رستوران،مجتمع های تجاری و مسکونی جهت کنترل رفت و آمد و تردد خودروها استفاده کرد.

خرید راهبند بازویی برقی

مجموعه سایبان در با کادر حرفه ای و متخصص در این زمینه می تواند شما را در زمان انتخاب و خرید بهترین راهبند بازویی برقی و سایر راهبندهای ستونی ، تاشو و انواع راهبند میله ای پارکینگی راهنمایی کند.برای خرید بهترین راهبند بازویی بهتر است قبل از انتخاب اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید ،همکاران ما در این زمینه شما را راهنمایی خواهند کرد.

قیمت راهبند بازویی برقی

قیمت راهبندها با توجه به نوع و کاربرد آن و جنس راهبند و برند و شرکت طراحی و تولید کننده آن، نصب سنسور کنترل از راه دور و پلاک خوانی و غیره قیمت گذاری می شود.راهبندهای برقی در مقایسه با راهبندهای دستی قیمت بالاتری دارند زیرا مجهز به موتور الکتریکی بوده که وظیفه بالا و پایین کردن راهبند را دارد.

برای دریافت لیست قیمت راهبند بازویی برقی یا دستی می توانید با مراجعه به وبسایت سایبان در با مشاورین و کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید.همکاران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما مشتریان محترم با صبوری در هر زمان می باشند.

نصب راهبند بازویی برقی

راهبندهای بازویی دارای چند بخش می باشند و با توجه به راهنمای نصب موجود در دفترچه در محل مورد نظر راه اندازی می شوند.برای نصب و راه اندازی راهبند بازویی ابتدا باید بدنه راهبند روی زمین ثابت شود و با قرارگیری میله یا بازو روی پایه و تنظیمات راهبند می توان از این وسیله برای کنترل و تشخیص افراد و وسایل نقلیه عبوری استفاده کرد.

مجموعه سایبان در با برخورداری از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه می تواند خدمات برتر و با کیفیت را برای مشتریان محترم داشته باشد.برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.

تنظیم راهبند بازویی برقی

در صورتی که راهبند بازویی را از برند و شرکت معتبر تهیه کرده اید مشکلی در زمان راه اندازی و تنظیم راهبند نخواهید داشت مگر آن که راهبند در اثر برخورد با زمین یا فشار و ضربه ناگهانی دچار خرابی جدی شده باشد.برای تنظیم راهبند بازویی بهتر است از افراد متخصص و باتجربه کمک بگیرید در غیر این صورت با مراجعه به دفترچه راهنمای راهبند می توانید به راحتی آن را تنظیم کنید.

راهبندهای بازویی را می توان با نصب کارتخوان یا اضافه نمودن سیستم های تشخیص پلاک خودروهای سواری و دوربین های مداربسته جهت عکسبرداری جهت بالابردن فضای امنیتی در محیط مجهز کرد.حتی در برخی از مدل های جدی این نوع از راهبندهای بازویی می توان با کمک ریموت کنترل از راه دور راهبند را باز و بسته کرد.شما می توانید برای سفارش و خرید انواع راهبندهای باکیفیت و مقرون به صرفه مجموعه سایبان در با مراجعه به آدرس وبسایت با مشاورین و کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت های لازم را داشته باشید.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.