sayebandoor logo

راهبند اتوماتیک

راهبند اتوماتیک ترافیکی – راهبند اتوماتیک هوشمند – بالا رفتن بوم بازویی – راهبند پارکینگ – راهبند وسایل نقلیه

سیستم راهبند اتوماتیک (Automatic barrier)در طول بازوی بوم از 1 متر تا 12متر برای مسدود کردن جاده کامل قابل نصب و راه اندازی هستند. راهبند هایی با سرعت بالا و سایر موارد ویژه در دسترس است.

در صورت خرابی برق ، می توانید بازوی راهبند را با استفاده از سیستم کلید دستی آزاد کنید.

مکانیزم ساخته شده برای راهبند اتوماتیک تعادل دقیقی برای پیشبرد اهداف کنترل مسیر ایجاد می کند، به عنوان مثال اگر بوم راهبند کوتاه شود یا علائم آن به رونق وصل شود. چشمه ها اجازه می دهد بارهای کوتاه باز و بسته شدن سد بدون پرش از موانع در موقعیت های انتهایی.

سیستم کنترل هنر با ایمنی داخلی – سیستمهای مانع EDS دارای حلقه های القایی برای ایمنی و عملکرد مانع هستند.

حلقه های القایی زمینی در داخل سطح جاده قرار دارند و به مدارهای ایمنی سیستم های کنترل وصل می شوند و مانع از پایین آمدن بازوی راهبند در هنگام حضور وسیله نقلیه می شوند.

اگر وسیله نقلیه وقتی بوم راهبند در چرخه بسته شدن قرار دارد ، از زیر بوم راهبند مانع عبور کند ، بازو متوقف می شود و به حالت کاملاً باز باز می گردد ، پس از عبور وسیله نقلیه بازوی راهبند در وضعیت بسته قرار می گیرد. از حلقه های زمینی نیز می توان برای بستن سریع بوم استفاده کرد تا از باز شدن بیش از حد طولانی جلوگیری شود ، به دیگران این امکان را می دهد تا داخل یا خارج از منطقه امن بپیوندند.

State of the Art Control System – وضعیت کنترل سیستم هنری برای مکان دقیق نظارت می کند و دارای چندین ویژگی ایمنی پیشرفته داخلی است ، سیستم کنترل اطمینان می دهد که بوم راهبند در سطح بهینه کار می کند و با عملکرد سیستم مانع را می توان به هر تعداد سیستم از راه دور وصل کرد تا بتواند عملکرد خود را کنترل کند ، مانند:

ANPR – سیستم تشخیص خودکار شماره پلاک ، که در آن پلاک ثبت نام وسیله نقلیه بر روی یک پایگاه داده گرفته شده است و بررسی می شود ، پس از تایید بازوی بوم راهبند ، اجازه دسترسی می دهد.

برچسب های وسیله نقلیه – در جایی که یک برچسب به وسایل نقلیه خاص متصل شده است ، فقط به وسیله نقلیه مجاز اجازه دسترسی داشته باشید.

فرستنده های رادیویی – هر کنترل یا کنترل از راه دور با دست رادیو را می توان به سیستم وصل کرد.

سیستم کنترل دسترسی – کارت مجاورت ، شناسه عکس ، بیومتریک عنبیه یا فن آوری خواندن اثر انگشت را می توان در سیستم گنجانید.

نشانه ها – نشانه های شماره استاندارد یا نشانه های امنیتی بالا را می توان در سیستم گنجانید.

پشتیبان گیری اضطراری – تأسیسات پایین آمدن پشتیبان اضطراری در طی هرگونه خرابی برق عملیاتی است و به صورت استاندارد تعبیه شده است ، اطمینان حاصل شود که در صورت خرابی برق می توان مانع را ایجاد کرد ، در غیر این صورت یک سیستم برق UPS نیز می تواند نصب شود. . بوم راهبند صاف بالا می رود و پایین می آید .

محدوده EDSUKBA9 محدوده موانع برای کنترل ترافیک در مناطقی که دارای کاربرد ویژه ای هستند ، ایده آل است.

طول پرتو بین 4 تا 7 متر است و دامنه هایی با طول  پایین قابل نصب است.

به این ترتیب  در دامنه های طولی  بالا و پایین برای تیرهایی به طول 5 متر در دسترس است و قابل نصب می باشد .

برد کنترل EDSUKBA9 دارای فناوری سوارکاری سطح با صفحه نمایش 2 رقمی و 3 دکمه برنامه نویسی است. این امکان تنظیم ساده پارامترهای عملیاتی را فراهم می کند و انتخاب طیف گسترده ای از توابع منطقی از جمله یک منطق سفارشی را امکان پذیر می کند. یک تنظیم استاندارد این امکان را فراهم می کند که یک جفت موانع به طور همزمان کار کنند .

توقف کالیبره کاملاً به علت وجود ترمز الکترونیکی قابل تنظیم که باعث کاهش حرکت بسته شدن و باز شدن می شود. صفحه کنترل در صورت لزوم فن خنک کننده را فعال می کند و اجازه می دهد که بوم راهبند و موتور مکانیکی راهبند اتوماتیک به طور مداوم اداره شود.

برای جزئیات بیشتر در مورد موانع ترافیکی اتوماتیک EDطیف گسترده ای از پست های پایه عابر جاده ای متناسب با هر نوع برنامه در دسترس است .

مورد استفاده برای نصب واحدهای مخابراتی داخلی ، دستگاه خواننده کنترل دسترسی ، دستگاه های توکن ، صفحه کلید و غیره. پایه های تک ارتفاع اتومبیل و وانت و پایه های دوبل اتومبیل ، وانت و کامیون در هنگام رانندگی کامیون در وسیله نقلیه بالاتر است ، امکان دسترسی از هر وسیله نقلیه پنجره

پست پایه را می توان در یک جزیره مرکزی نصب کرد تا اجازه دهد ، که می تواند برای واحد مسدود کردن مسیر نیز استفاده شود.

لوازم جانبی سیستم های راهبند اتوماتیک

موانع ترافیکی – موانع خودکار – موانع در حال افزایش

طیف گسترده ای از لوازم جانبی در دسترس است ، از جمله: – استراحت انتهایی نوک بازوی بوم راهبند ، استوانه تاشو بالا و پایین ، امکانات قفل الکترونیکی انتهای راهبند ، روشنایی بازوی بوم ، علائم.

سیگنالینگ چراغ راهنمایی – سیگنالینگ چراغ راهنمایی در سیستم گنجانیده شده است تا چراغ قرمز یا سبز را به راننده نشان دهد.

سیستم های موجود

EDS می تواند هر نوع سیستم موجود را حفظ کند و تعمیرات در محل و کارگاه را برای هر نوع سیستم ایجاد کند. با وجود داشتن تمامی قطعات یدکی ، می توانیم تعمیرات را به سرعت انجام دهیم

تعمیر و نگهداری معمول

تعمیر و نگهداری منظم برای اطمینان از عملکرد سیستمهای راهبند اتوماتیک شما به همان میزان مؤثر در هنگام نصب ، اساسی است و ما قادر به ارائه خدمات  رقابتی برای نگهداری از سیستمهای جدید و هر نوع سیستم موجود هستیم.

سیستم EDS Pay on Foot با داشتن ایستگاه پرداخت خودکار که با عملکرد راحت برای کاربر در نظر گرفته شده است ، درآمد و کنترل بیشتری را در تأسیسات پارکینگ شما فراهم می کند. واحد ایستگاه پرداخت EDS Pay on Foot Pay قادر به کار مستقل یا به عنوان بخشی از یک سیستم شبکه گسترده تردر سیستمهای راهبند اتوماتیک در پارکینگها است. کارتهای استاندارد و بلیط های مختلف از طریق اسلات تک ساخت ایستگاه پرداخت پذیرفته می شوند.

تعرفه های سفارشی و طیف گسترده ای از روش های پرداخت (سکه، اسکناس بانکی، کارت اعتباری و بدهی) معاملات پرداخت امن و سریع را تسهیل و اجازه می دهد. این سیستم قادر به ارائه پارکینگ هایی یک یا چند ماشین است که همه از طریق شبکه های مستقل متصل هستند .

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.