تاریخچه تکامل درب اتوماتیک

درب های اتوماتیک در تمام دنیا استفاده می شود. شما احتمالاً تقریباً هر روز از زندگی خود از آنها استفاده می کنید، از سوپرمارکت ها گرفته تا مدارس، بیمارستان ها و ادارات. گمان می رود که درهای اتوماتیک از یونان باستان سرچشمه گرفته اند که ممکن است شما را شگفت زده کند. هرون اسکندریه، ریاضیدان یونانی، مکانیزم درب خودکاری را بر اساس مجموعه ای از طناب ها و قرقره ها ابداع کرد.

آغاز

درب های اتوماتیک تا قرن بیستم و پس از جرقه اولیه یونان به دنیای درب های اتوماتیک به عنوان یک کالای اصلی توسعه نیافته بودند.

 هوراس اچ. ریموند و شلدون اس. رابی، دو مهندس آمریکایی، اولین سیستم نوری را برای باز کردن درب اتوماتیک در سال 1931 تولید کردند.

رستوران Pier Wilcox این دستگاه را برای کمک به پیشخدمت ها در حمل بشقاب و لیوان نصب کرد. یکی دیگر از آمریکایی ها، دی هورتون و لو هیویت، در سال 1954، در زمان خوش بینی پس از جنگ، اولین درب های اتوماتیک را اختراع کردند. 

محرک های حصیر توسط یک دستگاه الکترونیکی که در داخل تشک درب پنهان شده است تنظیم می شوند. وقتی کسی روی تشک می ایستد در بلافاصله باز می شود. در طول دهه 1960، درب های کشویی اتوماتیک به طور فزاینده ای رایج شدند و در همه جا نصب شدند!

تاریخچه درب های اتوماتیک

سنسورهای حرکتی در دهه 1970 توسعه یافتند و برای فعال کردن باز شدن درب های اتوماتیک استفاده شدند. این امر باعث افزایش محبوبیت شد، با درب های اتوماتیک که به دسترسی افراد معلول و باز کردن ساختمان ها در مقیاس بزرگ با استفاده از فناوری بدون تماس کمک می کند.

تاریخچه درب های اتوماتیک

درهای گردان اتوماتیک در دهه 1980 معرفی شدند و آشکارسازهای حرکتی در درب های اتوماتیک کشویی محبوبیت بیشتری پیدا کردند. درهای تاشو اتوماتیک در دهه 1990 توسعه یافتند و سنسورهای مادون قرمز فعال به روش سنتی فعال سازی تبدیل شدند.

درب های اتوماتیک در جامعه پیشرفته امروزی به منظره ای آشنا در ساختمان های تجاری در سراسر جهان تبدیل شده اند. ما بیش از یک دهه تجربه در نصب و نگهداری درب های اتوماتیک در The Automatic Door Business داریم. ما تمام مهارت‌ها و تجربه‌های لازم را داریم تا اطمینان حاصل کنیم که درب‌های اتوماتیک شما برای چندین سال در سطوح اوج کار می‌کنند.

https://www.automaticaccess.co.uk/blog/the-history-of-automatic-doors/