sayebandoor logo

بازوی درب اتوماتیک

بازوی درب تمام اتوماتیک وسیله ای است که به بالای درب متصل می شود تا عملکرد درب را تنظیم و کنترل کند که می تواند مکانیکی (هیدرولیک) یا الکترومغناطیسی باشد. در اکثر بازوی درب اتوماتیک استاندارد، سه شیر هیدرولیک قابل تنظیم وجود دارد که همگی با هم کار می‌کنند تا درب بسته شود:
• Backcheck : یک ویژگی اختیاری در بازوی درب اتوماتیک هیدرولیک درب که از باز شدن سریع درب و برخورد با دیوار یا سایر اشیاء جلوگیری می‌کند. چرخش بازشو تا حدی کند می شود و سرعت درب را در طول چرخه باز شدن تعادل کنترل می کند. این معمولاً دریچه ای است که به خودی خود و رو به دور از لولاها قرار دارد.
• Sweep (سرعت اصلی) : حرکت درب از حالت باز به نقطه ای که چند اینچ از برخورد با نقطه چفت آن فاصله دارد (12 درجه قبل از چفت شدن). این معمولاً دریچه ای است که در وسط قرار دارد.
• سرعت قفل: سرعت بسته شدن یک درب که در چند اینچ آخر قبل از اینکه در به نقطه قفل خود برسد، وارد می شود. این معمولا نزدیکترین دریچه به لولا است که در نزدیکی جارو قرار دارد.

بازوی درب اتوماتیک دارای طیف وسیعی از اپراتورهای بازکننده و بسته کننده اتوماتیک درب است که می تواند برای استفاده مسکونی یا تجاری نصب شود.

بازوی درب اتوماتیک ما پر از ویژگی های کاربردی است و برای مطابقت با استانداردهای سختگیرانه برای درب بازکن و بسته کننده اتوماتیک طراحی شده است. درب‌های ورودی یا به‌عنوان بسته‌کننده درب، عنصری حیاتی در ساختمان‌های تجاری و مسکونی هستند. بازوی درب اتوماتیک برای بستن خودکار درها بدون تلاش زیاد استفاده می‌شوند.

این درب به دو دلیل مهم نصب شده است. بازوی درب اتوماتیک یک عنصر ایمنی است زیرا اطمینان می‌دهد که درب بسته می‌شود چه از نیروی انسانی استفاده شود یا نه. این درب کمک می کند تا در مواقع اضطراری آتش سوزی، آتش از یک قسمت سازه به قسمت دیگر یا از یک ساختمان به ساختمان دیگر سرایت نکند.

ساختمان‌ها و خانه‌ها از درب نزدیک‌تر برای حفظ هوای داخل خانه و هوای بیرون استفاده می‌کنند. یک مجموعه درب بازکن برقی شامل: درب بازکن، 2 بازو، 2 ریموت، 2 دکمه فشاری. بازوی مفصلی و بازوی کشویی هر دو موجود هستند، می توانند در طرف لولا و طرف مقابل لولا نصب شوند.

حتی اگر بسیاری از افرادی که وارد و خارج از یک سازه می‌شوند اهمیتی ندهند که درب در بالای سرشان نصب شده باشد، این ابزار مطمئن می‌شود که درب به طور ایمن پشت سر هر فرد بسته می‌شود. این اغلب در درب های خروجی/ورودی، درب های آتش نشانی، آشپزخانه، درب های سرویس و همچنین درهای دستشویی یافت می شود.

جدا از ارائه ایمنی برای ساختمان، این امر همچنین از آفات جلوگیری می کند و به حفظ کنترل آب و هوای داخلی کمک می کند. هنگام انتخاب درب اتوماتیک باید چندین فاکتور را در نظر گرفت. انواع مختلفی از بازوی درب اتوماتیک مانند نمونه استاندارد وجود دارد، اما جدیدترین و پرطرفدارترین نوع بازوی درب اتوماتیک است.

بازوی درب اتوماتیک پیشرفته در قسمت فشاری درب بالا نصب میشود. در حالی که نسبتاً به اندازه پایه بازوی معمولی بادوام نیست، هنوز برای تقریباً همه استفاده‌ها کافی است. همچنین بسیار خوب به نظر می رسد زیرا بازو در حالت بسته با درب شما مطابقت دارد. بازوی درب اتوماتیک را می‌توان برای اکثر بازها نصب کرد. برخی از بازوها بدون دست هستند.

برخی از بازوی درب اتوماتیک دارای ویژگی بک چک هستند که با ارائه یک بالشتک هیدرولیک قابل تنظیم قدرتمند از باز شدن کنترل نشده درب شما جلوگیری می کند. دریچه موقعیت یابی Backcheck برای حفظ محدوده کارآمد بک چک در استفاده های بازویی معادل برخی از آنها دارای عملکرد تاخیری اختیاری هستند که با یک دریچه مستقل جداگانه قابل تغییر هستند.

این امر سری بسته شدن را گسترش می دهد تا اجازه عبور بدون مانع در دهانه را بدهد. ساخته شده برای کاهش تغییر در سرعت بسته شدن در طول تغییرات جدی دما برخی از آنها با پوشش کامل پلاستیکی مقاوم در برابر ضربه پوشانده شده اند.

بسیاری از درب های تجاری دارای براکت های مناسب برای نصب هستند. می‌توانید پایه‌های بالابر، بسته‌کننده‌های کف، بسته‌کننده‌های مخفی و بسیاری موارد دیگر را پیدا کنید، اما بازوی درب اتوماتیک درب بیشترین درخواست را دارد.

ویژگی ها و مزیت های بازوی درب اتوماتیک

ضربه گیر الکتریکی یا قفل ماگ  برای قفل کردن ریموت، صفحه کلید، کارت خوان، سنسور، سیستم توالت غیرفعال، دکمه های فشاری و شیشه های شکستن  برای باز و بسته شدن در درب های داخلی، درهای خارجی، درب های آلومینیومی/شیشه ای، درب های بدون قاب یا درب های صفحه نمایش موتور باز می شود – فنر و موتور بسته می شود ، در صورت قطع برق فنر می گیرد و در را می بندد.

این بدان معناست که می توان از آن بر روی درب های ضد حریق استفاده کرد و مطابق با استانداردها آزمایش شده است طراحی شده برای درب ورودی معلولان در خانه ها و مشاغل قابلیت نصب روی سطح، فعال سازی خودکار با فشار دادن یا کشیدن پانل درب، آرام و از نظر زیبایی شناسی دلپذیر، ادغام ضربه الکتریکی، کارآمد و مقرون به صرفه است .

این بازوی درب های اتوماتیک روی درهای تا 90 کیلوگرم یا 1.2 متر کار می کند، به این معنی که  درب شما خیلی بزرگ یا سنگین باشد، این اپراتور روی اکثر درب ها کار می کند. برای نیازهای بزرگتر درب، ما همچنین بازوی درب اتوماتیکی را داریم که می تواند 400 کیلوگرم یا 1.6 متر را انجام دهد. ما همچنین اپراتورهای درب اتوماتیک را تامین و نصب می کنیم.ما خدمات نصب را در سراسر ایران ارائه می دهیم.

در ادامه به دو نوع از بازوی درب های اتوماتیک اشاره میکنیم:

قیمت درب اتوماتیک

دیتک داب 105

حداکثر عملکرد 90 کیلوگرم در 1.2 متر

باز شدن موتور – فنر و بسته شدن موتور

چرخه زندگی 1,000,000 چرخه

زمان باز را 1.5 تا 30 ثانیه نگه دارید

ابعاد محصول (mm) 111x131x720

عملکرد بالا با وزن تا 90 کیلوگرم درب و مکانیک

اپراتور به کمک سروو، رمزگذار کنترل می شود

به طور کامل توسط TÜV SÜD تایید شده و تست شده است

بازوی درب اتوماتیک

Ditec DAB205

ویژگی های اصلی

حداکثر ظرفیت – (نمودار عملکرد را ببینید) 400 کیلوگرم یا 1.6 متر

باز شدن موتور – فنر و بسته شدن موتور

مدت زمان تست 1,000,000 چرخه درب

زمان باز را 1.5 تا 30 ثانیه نگه دارید

ابعاد محصول (mm) 111 x 131 x 720

عملکرد بالا با وزن تا 400 کیلوگرم درب و مکانیک

اپراتور به کمک سروو، رمزگذار کنترل می شود

به طور کامل تایید شده و تست شده است

مراحل نصب بازوی درب های اتوماتیک 

مرحله 1: پوشش را بردارید

اگر نمی توانید دریچه های تنظیم را ببینید، دریچه نزدیک دارای پوششی است که باید برداشته شود. اگر بست وجود دارد، آنها را شل کنید و درپوش را بکشید. اگر بست وجود نداشته باشد، پوشش با کشش محکم می شود و می توانید آن را بکشید. اکنون باید بتوانید دریچه های تنظیم را ببینید.

مرحله 2: تمام شیرها را ببندید

سه شیر هیدرولیک را با چرخاندن آنها در جهت عقربه های ساعت ببندید تا متوقف شوند.

مرحله 3: بک چک را تنظیم کنید

1.25-1.5 دور خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید و در را باز کنید تا مطمئن شوید که یک توقف ثابت و سخت دارد. در حدود 75 درجه، سرعت درب باید شروع به کند شدن کند تا به سطح پشت نخورد یا توسط باد گرفتار نشود . چرخاندن سوپاپ در خلاف جهت عقربه های ساعت باعث باز شدن درب می شود.

مرحله 4: سرعت رفت و برگشت / اصلی را تنظیم کنید

1.5-2 دور در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا سرعت بسته شدن در را تنظیم کنید. چرخاندن سوپاپ در جهت عقربه های ساعت سرعت بسته شدن را کاهش می دهد.

مرحله 5: سرعت قفل را تنظیم کنید

1.5-2 دور در خلاف جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا به سرعت قفل دلخواه خود برسید. سرعت صحیح قفل بستگی به موقعیت دارد. اگر درب بیرونی است، ممکن است بخواهید سرعت قفل را (در خلاف جهت عقربه‌های ساعت) افزایش دهید تا کمی سریع‌تر بسته شود. اگر درب اداری است، ممکن است بخواهید سرعت آن را کم کنید (در جهت عقربه های ساعت) تا به هم نخورد.

مرحله 6: درب را تست کنید

درب را چند بار باز و بسته کنید تا تنظیمات را آزمایش کنید و در صورت نیاز اصلاح کنید. به یاد داشته باشید که تنظیمات کوچک را در یک زمان انجام دهید. حتی یک هشتم چرخش می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند! سوپاپ ها را در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا سرعت نزدیکتر را کاهش دهید و در خلاف جهت عقربه های ساعت برای افزایش سرعت.

منبع : https://www.amazon.com/door-closers/b?node=511282

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.