sayebandoor logo

راهبند پارکینگ v2

راهبند پارکینگ ( Parking barrier v2)ساخت کشور ایتالیا است. این  راهبند پارکینگ یک مزیت عمده نسبت به موانع دیگر دارد و هزینه بسیار کمتری برای راهبند V2 آن است. از نظر طول میله مانع ، مانع V2 دارای دو مدل 4 متر و 6 متر می باشد. مصرف ولتاژ مورد نیاز برای تقسیم کننده V2 حدود 24 ولت است و دارای کدک است.

راهبند پارکینگ وی تو یکی از محصولاتی است که وی تو در ایتالیا تولید می کند. با وجود طراحی ساده ، از ماده ای بسیار بادوام و از درجه حفاظت IP54 برخوردار است

درجه حفاظت گفته شده به این معنی است که مانع آن در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و برای انواع شرایط آب و هوایی و موقعیت های جغرافیایی شدید مناسب است.

این نوع مانع شامل بومي به ابعاد 4 تا 6 متر است و اين پارچه به پايه اي تعبيه شده است كه درون آن محفظه بافل قرار دارد.

راهبند پارکینگ v2

راهبند پارکینگ V شکل عملکرد الکترومکانیکی دارد و همچنین دارای قدرت موتور 220 ولت است که از طریق آن موتور 6 ثانیه طول می کشد تا باز و بسته شود. که توانایی نصب چشم فتوسل بر روی خود را دارد ، به طوری که اگر قبل از برخورد یا قطع شدن ماشین ، دوباره به پارچه برخورد کند ، به طوری که نه ماشین آسیب ببیند و نه مانع.

قابل ذکر است که این مانع با ویژگیهای فوق الذکر برای مکانهای شلوغ مانند: ورودی شرکت های اداری و خصوصی ، ورودی پادگان نظامی ، ورودی مجتمع های مسکونی و حتی ورودی شهرهای مسکونی بسیار مناسب است.

راهبند پارکینگ v2

ویژگی های مهم راهبند پارکینگ v2

این توانایی برقراری ارتباط با کارت خوان را دارد که باعث می شود مکان استفاده امن باشد.
این توانایی دو بار کار کردن را دارد.
می تواند برای ورودی های با اندازه های مختلف استفاده شود
محصولات با کیفیت بالا ساخت ایتالیا
با قابلیت های مناسب و انعطاف پذیری بالا برای انطباق با شرایط مختلف
بدنه ای بسیار بادوام با عمر طولانی و سطح حفاظتی IP 54.
مناسب برای استفاده های مسکونی ، صنعتی و آب و برق
مطابقت با تمام استانداردهای جهانی

راهبند پارکینگ v2

انواع راهبند پارکینگ v2

راهبند پارکینگ v2  از نظر اندازه بوم با دو نوع راهبند تولید و عرضه می شود و در ادامه این دو نوع مانع را مرور خواهیم کرد.

راهبند پارکینگ v2  با بوم 4 متری

راهبند پارکینگ v2   با بوم 4 متری از صفحه ای به طول 4 متر با ترافیک نامحدود در تمام ساعت تشکیل شده است. می تواند در مکان های شلوغ مورد استفاده قرار گیرد و عمدتا برای اهداف تجاری ، اداری و مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

راهبند پارکینگ v2 عملکرد الکترومکانیکی دارد و با برق شهری 220 ولت کار می کند و از بدنه گالوانیزه روکش دار ساخته شده که بدنه ای بسیار بادوام است ، دارای عمر طولانی ، کاملا ضد آب و ضد گرد و غبار است. این قابلیت نصب و راه اندازی در همه شرایط آب و هوایی را دارد.

مانع V به طول 4 متر قابلیت حمل بومهای ساکن و همپوشانی به عرض مناسب یا دلخواه ، تنظیم مقدار پارچه.

راهبند پارکینگ v2  با بوم 6 متری

راهبند پارکینگ v2 با بوم 6 متر دارای ویژگی های مشابه راهبند با ارتفاع 4 متر هستند ، تنها تفاوت در اندازه بوم آنها است. همچنین پاراپت آن با بوم 6 متری این ویژگی را دارد. در بسیاری از ترافیک ها ، گاهی اوقات لازم است بوم را در ارتفاع 90 درجه نگه دارید.

 ویژگی های مشترک دو راهبند پارکینگ v2

حرکت وسایل نقلیه را در مکان های عمومی و خصوصی کنترل کنید
با سرعت ارام
قابلیت تنظیم سرعت
ترافیک نامحدود
این عملکرد دقیق و مجهز به سیستم رمزگذاری است
امکان کنترل دستی از طریق مرکز کنترل و کلید دستی با سه گزینه
قابلیت تنظیم کامل زاویه باز و بسته شدن افقی و عمودی بوم
سرعت بوم برای این دو مانع 6 ثانیه است.

نصب راهبند پارکینگ v2

راهبند پارکینگ v2 آن علاوه بر اینکه محصولی با کیفیت و کارآمد است ، با سهولت نصب نیز مشخص می شود ، که برای تهیه محل مورد نیاز با سیمان و ماسه کافی است ، سپس پایه حفره را که در آن یک درایو بافل وجود دارد ، آن را در موقعیت لازم قرار دهید و در آخرین مرحله راهبند را به پایه وصل کنید.

برای انجام این نصب ساده می توانید با مشاوران ما سایبان دُر تماس گرفته و از آنها بخواهید تا شما را  راهنمایی  یا نصب کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه

می توانید با مشاورین ما در تماس باشید

02166695789

09129287034

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.