sayebandoor logo

راهبند تمام اتوماتیک کشویی

راهبند تمام اتوماتیک کشویی (Fully automatic sliding barrier) یا  راهبند پارکینگ آکاردئونی که به نوعی راهیند اطلاق می شود که به صورت کشویی یا آکاردئونی باز و بسته می شوند. از این نوع راهبند در مکان هایی گه محدودیت فضا وجود دارد بیشتر استفاده می شود.

راهبندهای اتوماتیک کشویی انواع مختلفی دارند و با پوشش رنگ کوره ای طراحی و به بازار فروش عرضه می شوند. همان طور که می دانید راهبندها را برای کنترل تردد و رفت و آمد وسایل نقلیه و افراد در ورودی و خروجی درب ساختمان های مختلف نصب و راه اندازی می کنند.

راهبند کشویی

در واقع نقش اصلی راهبندهای اتوماتیک یا دستی برقراری نظم و امنیت در محیط است. مجموعه های متخصص در این زمینه می توانند با توجه به نیاز و خواسته مشتریان بهترین و با کیفیت ترین انواع راهبندهای دستی و اتوماتیک را تولید کنند.

شما می توانید برای انتخاب و خرید هر یک از ان ها با مشاورین و کارشناسان مجموعه در تماس باشید. در ادامه می خواهیم شما را با انواع راهبند و مزایای انتخاب و خرید و نصب راهبند تمام اتوماتیک کشویی بیشتر آشنا کنیم با ما همراه باشید.

راهنمای انتخاب راهبند تمام اتوماتیک کشویی

راهبند اتوماتیک کشویی یا آکاردئونی یکی از انواع راهبندهای چرخ دار پارکینگی است که از نام و ظاهر آن مشخص است که شبیه راهبند تمام اتوماتیک آکاردئونی می باشد. راهبندهای کشویی ویژگی های منحصر به فردی دارند از این رو برای برقراری امنیت و نظم در محیط از آن استفاده می شود. راهبندهای کشویی را به نام راهبند ریلی نیز می شناسند. حرکت و جا به جایی راهبندهای اتوماتیک کشویی بسیار راحت تر از انواع راهبندهای موجود در بازار است.

راهبند تمام اتوماتیک کشویی پارکینگ

با وجود تمام این ویژگی ها طرفداران بسیاری دارد و یکی از رایج ترین انواع راهبندهای اتوماتیک در حال حاضر است. برای انتخاب و خرید راهبند اتوماتیک کشویی بهتر است از مشاورین و کارشناسان متخصص در این زمینه کمک بگیرید. مجموعه ما با برخورداری از کادر مشاوره ای حرفه ای می تواند شما عزیزان را در این زمینه کمک و راهنمایی کند.

انواع راهبند تمام اتوماتیک کشویی

در ابتدا نیز به این موضوع اشاره ای داشتیم که راهبندهای اتوماتیک کشویی در دو نوع فلزی و استیل طراحی و به بازار فروش عرضه می شوند.

شرکت های تولید کننده انواع راهبند تمام اتوماتیک در کشور با توجه سلیقه و نظر مشتری و به میزان بودجه در نظر گرفته شده از سوی آن بهترین و با کیفیت ترین انواع راهبند اتوماتیک کشویی یا آکاردئونی را پیشنهاد و معرفی می کند. زیبایی ظاهری و خاص بودن راهبند از دلایل اصلی پرفروش بودن این محصول می باشد. امکان نصب به صورت دستی و اتوماتیک و اشغال فضای کم هر کدام از مزایای انتخاب و نصب راهبندهای کشویی در فضا هستند.

مزایای خرید راهبند تمام اتوماتیک کشویی

راهبندهای اتوماتیک کشویی پوشش مناسبی را در محیط دارند که می توانند تا عرض 30 متر پوشش را داشته باشند و حتی به صورت متر به متر به این میزان بیفزایند.

نصب راهبند تمام اتوماتیک کشویی

امکان نصب و راه اندازی انواع آن به صورت تمام اتوماتیک و دستی وجود دارد. فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و می توان با نصب ال ای دی و برچسب های هشداردهنده در سراسر راهبند امکان شناسایی و مشاهده آن از راه دور را فراهم می کند. زیبایی و مقاومت، استحکام و جذابیت از ویژگی های منحصر به فرد این محصول محسوب می شود. شما می توانید برای انتخاب و خرید بهترین آن با مشاورین و کارشناسان مجموعه ما در تماس باشید.

کاربرد راهبند اتوماتیک کشویی

راهبند اتوماتیک کشویی یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که برای برقراری نظم و ایجاد امنیت در محیط استفاده می شود. به طور کلی راهبندها مسیر ورود و خروج ساختمان را مختلف مسکونی، اداری و تجاری، تفریحی و گردشگردی را میبنند و موجب برقراری نظم و کنترل رفت و آمد می شوند. راهبندهای کشویی قابل استفاده در هر مکان و ساختمانی می باشد. از آن می توان برای بیمارستان، پارکینگ های عمومی، مجتمع های تجاری و ساختمان های مسکونی استفاده کرد.

قیمت راهبند تمام اتوماتیک کشویی

عوامل مختلفی بر روی قیمت راهبندهای مختلف موثر هستند که می توان به آن ها اشاره کرد. به طور کلی قیمت راهبندهای موجود در بازار براساس نوع و کاربرد راهبند ( کشویی یا میله ای )، جنس و متریال به کار رفته در طراحی و ساخت راهبند ( استیل یا فلزی )، ابعاد و اندازه راهبند، نصب تجهیزات مدرن و پیشرفته از جمله دوربین مداربسته، دستگاه پلاک خوان و کارت خوان، دستی یا اتوماتیک بودن راهبند قیمت گذاری می کنند. برای دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید. همکاران ما در این مجموعه آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان در رابطه با خرید و قیمت راهبند می باشند.

نصب و اجرای راهبند تمام اتوماتیک کشویی

راهبندهای کشویی را می توان به صورت تمام اتوماتیک و دستی تهیه کرد. نمونه راهبند دستی کشویی نیاز به نصب و اجرا در محل ندارد زیرا به راحتی می توان آن را در محل مورد نظر مستقر کرد. از ویژگی های مهم راهبندهای کشویی دستی می توان به سهولت در اجرا و نصب آن اشاره کرد.

از این رو راهبندهای کشویی طرفداران بسیاری برای خود پیدا کرده اند. در نصب و اجرای راهبندهای متحرک کشویی لازم است که از خدمات شرکت های متخصص در این زمینه کمک گرفته شود. راهبندهای اتوماتیک کشویی به دلیل داشتن موتور الکتریکی و تجهیزات پیشرفته باید توسط افراد مجرب و حرفه ای نصب و اجرا شوند تا مشکلی در زمان باز و بسته شدن راهبند اتوماتیک کشویی ایجاد نشود.

راهبند تمام اتوماتیک کشویی

این نکته نیز در مورد راهبندهای اتوماتیک کشویی وجود دارد که بهتر است محل نصب و اجرای راهبند به گونه ای مشخص شود تا در صورت کارکرد و باز و بسته شدن آن مزاحمت و مشکلی برای سایر عابرین نداشته باشد. شما می توانید برای انتخاب و خرید بهترین راهبند کشویی اتوماتیک با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید. برای دریافت قیمت راهبند کشویی با شماره های درج شده در سایت در تماس باشید.

مشاورین ما در بخش فروش در اسرع وقت به تمام سوالات مشتریان محترم پاسخ می دهند.

02166695789

09129287034

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.