sayebandoor logo

درب باز کن دکمه ای

درب باز کن دکمه ای

درب بازکن ها وسایل الکترونیکی هستند که به طور خودکار درها را باز می کنند. می توان با استفاده از کنترل از راه دور، فرستنده رادیویی، چشم برقی و سایر دستگاه ها کار کرد. درب بازکن ها بیشتر به منظور سهولت باز شدن درب تمام اتوماتیک ، ایمنی و حفاظت نصب می شوند.

این ها برای اقامتگاه هایی که دارای چیزهای مهم در داخل خانه های خود هستند بسیار سودمند هستند. این درب بازکن ها به صاحب خانه این امکان را می دهد که کنترل را در خانه خود داشته باشد. امروزه، درب بازکن ها دارای دکمه فشاری هستند که برای هر خانه و ملکی بسیار مفید است.

درب بازکن های اتوماتیک مطمئناً برای این نسل فعلی یک موهبت است. ما به طور مرتب از وسایل گران قیمت و مفید زیادی استفاده می کنیم و درب بازکن های اتوماتیک دکمه ای افزودنی خوبی در این مجموعه هستند. آنها برای افرادی که افراد مسن در خانه دارند عالی هستند. این یک گزینه اجباری برای کسانی است که به دنبال راحتی و امنیت در خانه شما برای اعضای مسن خود هستند.

 آنها به عنوان دربازکن های معلول شناخته می شوند و با دکمه فشار سیم یا کلید فشاری بی سیم بسیار راحت تر هستند. دستگاه فشار سیم باید در بدنه در یا دیوار خانه شما نصب شود. اما دکمه فشار بی سیم را می توان در هر جایی گیر کرد. امروزه طیف گسترده ای از درب بازکن ها با دکمه های فشاری مانند درب بازکن های پانلی، دربازکن های غلتکی، درب بازکن های چرخشی، درب بازکن های کشویی و غیره در دسترس هستند.

درب بازکن اتوماتیک دکمه ای از آلومینیوم یا مواد فلزی با کیفیت ساخته شده است تا برای هر نوع سایش و پارگی آماده باشد. آنها با یک موتور با کیفیت بالا عرضه می شوند که سرعت سریع را تضمین می کند. 

همچنین عملکرد صاف و پایدار باز کردن درب را تضمین می کند. از آنجایی که با کنترلرها و ترانزیستورهای مختلف میکروکامپیوتر عرضه می شود، عملکرد هوشمندتری دارند. آنها دارای رابط های چند منظوره با سیستم قفل الکترونیکی هستند.

در ادامه به انواع درب های دکمه ای میپردازیم:

1. درب باز کن دکمه ای با صفحه کلید دسترسی (کارت خوان)

طراحی شده برای کنترل ساختمان اداری، اداری، خانه مسکونی، سیستم امنیتی. کارتخوانی و وارد کردن رمز عبور. قدرت خواندن کارت عالی با فاصله کمتر از 10 سانتی متر.

2. درب باز کن دکمه ای  فشاری بی سیم 

3. درب باز کن دکمه ای با  سوئیچ سنسور دستی

با طراحی القایی بدون تماس، درب را می توان به روشی آسان و تمیز باز کرد. فاصله انتقال از 1 تا 15 سانتی متر قابل تنظیم است.

4.درب باز کن دکمه ای با سنسور مادون قرمز غیرفعال (حسگر بدن)

فقط حرکت بدن انسان را القا کنید. هنگامی که شخصی حرکت می کند، سنسور واکنش نشان می دهد و اپراتور درب فعال می شود. حداکثر سرعت تشخیص: 5 سانتی متر بر ثانیه.

سنسور پا
هنگامی که پاها تشخیص داده می شوند، پرتو قطع می شود و در نتیجه سیگنال باز شدن در را آغاز می کند.

5. درب باز کن دکمه ای  دارای قفل برقی

با این درب امنیت درهای خود را بیشتر کنید. نصب آسان. با براکت برای نصب ارائه دهید. نیروی نگهدارنده: 280 کیلوگرم (600 پوند).

6. درب باز کن دکمه ای  با برنامه نویس دستی

درب بازکن دکمه ای مخصوصاً برای افراد ناتوان بسیار مفید است. اگر بخواهند از خانه بیرون بروند، دیگر از کسی کمک نمی‌خواهند تا در را برایشان باز کند. آنها فقط باید دکمه را فشار دهند و درب به طور خودکار برای آنها باز می شود.

درب بازکن دکمه ای بیشتر از فولاد ضد زنگ بادوام ساخته شده است که کاربر را قادر می سازد مدت زمان بیشتری از این دستگاه استفاده کند. این دستگاه همچنین در برابر آب و هوا مقاوم است، به راحتی روشن می شود تا کاربر به راحتی آن را تشخیص دهد.

اگر می خواهید درب خود را به طور خودکار باز کنید، می توانید صفحه کلید دکمه فشاری را در دیوار خود نصب کنید. فقط باید سیم ها و ابزارهایی را که برای نصب این درب بازکن دکمه ای مناسب هستند، محکم کنید. و برای اطمینان از اینکه واقعاً کار می کند، باید مطمئن شوید که به درستی در پریز سفت شده و وصل شده است.

افراد معلول اکنون می توانند به راحتی با تعویض و فشار دادن دکمه در را باز کنند. اینها یکی از قابل اعتمادترین و مفیدترین وسایلی هستند که می توانید نصب و استفاده کنید که زندگی شما را آسان می کند. درب بازکن دکمه ای به طور موثر کار می کند و اگر مجبورید فوراً بیرون بروید، دیگر لازم نیست فقط برای باز کردن درب خود بدوید زیرا با فشار دادن دکمه، درب شما به سرعت باز می شود.

این نوع درب بازکن از مواد سخت و مستحکمی ساخته شده است و علیرغم سختی آن به طور موثر عمل می کند. در صورت بروز مشکل در برق، می توانید از باتری به عنوان پشتیبان استفاده کنید تا همچنان بتوانید از دکمه بازکن درب استفاده کنید. درب بازکن دکمه ای باید به درستی نصب شود تا عملکرد موثری نیز داشته باشد.

درب بازکن های اتوماتیک با استفاده از دکمه های کنترل از راه دور (شبیه به درب بازکن گاراژ)، دکمه دیواری یا حسگر برای باز و بسته کردن درب از راه دور، دسترسی مستقل ویلچر را برای خانه ها یا مکان های عمومی فراهم می کنند. درب بازکن های اتوماتیک مسکونی ما به فرد این امکان را می دهد که با فشار ساده دکمه  از راه دور باز شود و پس از خروج شما درب به طور خودکار بسته می شود.

ویژگی‌های درب بازکن اتوماتیک هندیپیک به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از سیستم قفل برقی درب و همچنین کنترل‌های قفل برقی خاموش، درب خود را قفل و باز کنید. ما درب بازکن های اتوماتیک مسکونی را ارائه می دهیم که برای اطمینان حتی در صورت قطع برق، باتری را پشتیبان می دهد.

BILD یک ارائه دهنده با تجربه برای سیستم های درب بازکن با کیفیت با کارکنان داخلی ما است. از طریق استفاده از دستگاه های کنترل رادیویی یا مادون قرمز، افراد می توانند از راه دور باز یا بسته شدن در را کنترل کنند. گزینه‌های دیگر شامل گزینه‌های رنگی مختلف، انواع مختلف دکمه‌ها و کنترل‌های درب بازکن، دستگاه‌های کنترل محیطی، یا صفحات دیواری آشنا که در عموم برای دسترسی به صندلی چرخدار می‌بینید، هستند. ما با شما کار خواهیم کرد تا بهترین راه حلی را پیدا کنیم که نیازها و بودجه شما را برآورده کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.