sayebandoor logo

سایبان برقی و چتر

  1. خانه
  2. chevron_left
  3. سایبان برقی و چتر

سایبان های برقی سایبان دُر

سایبان برقی با استفاده از سیستم برقی عملکرد خود را انجام می‌دهد. این نوع سایبان با استفاده از موتور و مکانیزمی که در پشت سایبان قرار دارد، قابلیت باز و بسته شدن را دارند. سایبان برقی عموماً در مکان‌های بازیافت آفتاب و سایبان‌های بزرگ استفاده می‌شود.

مزایا:
• کنترل دقیق باز و بسته شدن سایبان
• سهولت در استفاده و عملکرد آسان
• قابلیت سفارشی‌سازی در ابعاد و طرح سایبان
• مقاومت در برابر عوامل جوی و تغییرات آب و هوا

سایبان های برقی مجموعه سایبان دُر به دو مدل سایبان برقی بازویی و سقف برقی تقسیم می شود.

سایبان برقی بازویی

سایبان بازویی در انواع سایبان برقی بازویی کلاسیک و سایبان برقی باکس موجود هستند.
در سایبان برقی بازویی از پارچه های پی وی سی وارداتی استفاده شده که در برابر اشعه نور آفتاب و بارش برف و باران مقاوم بوده و دچار آفتاب سوختگی و نشتی آب در زیر سایبان بازویی نمی شود.

سیستم کشش فنری در بازوهای سایبان بازویی از نوع فنر و سیم بکسل و در نمونه قویتر از نوع فنر و زنجیر می باشد و مفصل ها و بازو در سیستم زنجیری کاملا تقویت شده و توانایی بالایی در برابر فشارهای احتمالی را دارد. رنگ بدنه سایبان برقی از پوشش کوره ای الکترواستاتیک بوده و مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی دارد.

سقف برقی

سقف برقی همانند یک سقف پوششی بر روی سقف محل مورد نظر خواهد بود تا شما را در برابر برف و باران و تابش شدید اشعه خورشید محافظت کند از سقف برقی در فضاهایی با ابعاد بزرگ که سایبان برقی بازویی قادر به پوشش آن نیست استفاده می شود و مقاومت دو چندان در برابر برف و باران و طوفان دارد و دارای آب بندی است و محافظت آن از فضا بطور کامل است.

پارچه به کار رفته در سقف برقی مثل سایبان بازویی از نوع وارداتی می باشد. در لایه زیرین سقف برقی می توان از نورپر دازی های خاص و شیک استفاده نمود که به زیبایی آن می افزاید .

نمونه‌کارهای منتخب سایبان برقی و چتر سایبان دُر

سایبان برقی

طراحی و نصب سایبان برقی و چتر

طراحی و نصب سایبان برقی و چتر

تیم فنی گروه صنعتی سایبان دُر با تجربه ۲۱ ساله در امر برق و الکترونیک و تولید قطعات و ماشین آلات آماده ارائه مشاوره و خدمات درب های اتوماتیک شیشه ای، کرکره های برقی، راهبند و سایبان‌های برقی به مشتریان خود می باشد