sayebandoor logo

دوربین مدار بسته

مجموعه سایبان دُر با هدف ارتقاء امنیت و آسودگی خاطر اقدام به فروش و توزیع مستقیم تجهیزا ت امنیتی (دزدگیر،اعلام حریق،دوربین مداربسته و آیفون تصویری ) نموده است . دستگاه و تجهیزات دزدگیر مجموعه سایبان دُر از کیفیت بالایی برخوردار است ، سنسورهای حرکتی دستگاه دزدگیر بدون خطا بوده و میتواند امنیت خاطر شما را فراهم آورد.

در سیستمهای دوربین مداربسته سایبان دُر از مدار و برد شرکت سونی استفاده شده است که بهترین کیفیت را دارا است و افت کیفیت و تغییر سلولهای نوری در آن وجود ندارد و با رنگ و کیفیت کاملا ثابت در طول زمان تصویر شفاف را دریافت خواهید کرد .در مجموعه سایبان دُر آیفونهای تصویری آلدو ، آیفون تصویری سوزوکی ، آیفون تصویری الکترو پیک و آیفون تصویری سیماران و متعلقات و تجهیزات مرتبط به آن از قبیل منبع تغذیه ، قفل ، سوییچر، کابل و دیگر تجهیزات ، با کیفیت بالا ارائه میگردد . دوربین آیفون تصویری بکار رفته در آیفونها از کیفیت بسیار بالا برخوردار است و دارای گارانتی معتبر برخوردار میباشد .تجهیزات بخش دوربین مداربسته و دزدگیر و اعلام حریق سایبان دُر عبارت است از :

دوربین دام ، دوربین بالت ، دوربین Speed ، دوربین چرخشی ، سنسور حرکتی ، سنسور مگنتی ، سنسور دود ، سنسور ترکیبی ، سنسور فتو الکتریک ، سنسور حرارتی ، شستی اعلام حریق ، Dvr ، پنل اعلام سرقت ، پنل اعلام حریق ، آژیر داخلی ، آژیر بیرنی ، کاور دوربین ، پنل تلفن کننده ، باطری بک آپ می باشد .

سیستمهای امنیتی ارائه شده در سایبان دُر با حساسیت و کیفیت بالا ارائه میشود و دارای خطای تشخیص و اعلام نمی باشد و با کیفیت اروپایی عرضه میگردد . طول برد صوتی آژِرها به صورت مستقیم و در مسافت زیاد و مهندسی شده است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.