sayebandoor logo

محرک درب اتوماتیک

محرک درب اتوماتیک

محرک درب اتوماتیک یک دستگاه الکتریکی است که بر روی تاسیسات درب موجود یا جدید نصب می شود – آنها حاوی یک موتور برقی هستند که حرکت درب را کنترل می کند.

این دستگاه ها باز و بسته شدن ایمن و مطمئن بسیاری از درب ها از جمله درهای چرخشی، کشویی و گردان را امکان پذیر می کنند. از آنجایی که یک محرک درب اتوماتیک با انرژی الکتریکی کار می‌کند، عملکرد واقعاً بی‌صدا را ارائه می‌کند، به این معنی که در موقعیت‌هایی که درب غیر مزاحم مهم است، بسیار مفید هستند.

 علاوه بر این، در صورت قطع برق به باتری های پشتیبان مجهز می شوند. محرک درب تمام اتوماتیک با محرک چرخان معمولی متفاوت است، باز و بسته می شود. همچنین ضربه الکتریکی و یکپارچه سازی باتری پشتیبان. هوشمند، در حال اجرا بی سر و صدا و طراحی زیبا، سرعت باز و بسته شدن به راحتی قابل تنظیم است.

به دلیل وجود سیستم حسگر انسداد یک واحد، پس از باز یا بسته شدن درب در جهات یکسان، تنظیمات نیروی متفاوتی را ارائه می دهد. در صورتی که دروازه به مانع برخورد کند، یک دروازه بسته وجود دارد که دروازه موجود را معکوس می کند.

محرک درب برقی را می توان توسط کنترل کننده دستی برنامه ریزی کرد، می توانید پارامترهای کار را توسط آن کنترل کنید، مانند سرعت باز، سرعت بسته، زمان باز نگه داشتن، جهت باز و غیره. ببینید، بسیاری از ویژگی های شگفت انگیز وجود دارد که می توانید از یک محرک درب اتوماتیک انتظار داشته باشید.

با توسعه این محصول، افراد زیادی به خصوص صاحبان املاک خانگی و تجاری وجود دارند که مشتاق هستند واحد خود را ایمن کنند. در واقع، نصب این دستگاه بر روی درب شما، عملکرد آن را بیش از حد معمول می کند. توجه داشته باشید که هنگام جستجوی محرک درب برقی، محصولات ما بهترین انتخاب شما باشد.

گیرنده ریموت ها بر روی برد تعبیه شده است، این ویژگی به صاحبان خانه اجازه می دهد تا با استفاده از یک کنترل از راه دور دروازه را به راحتی کنترل کنند. گذشته از آن، این ویژگی همچنین به صاحبان خانه اجازه می دهد تا با استفاده از نقاط دسترسی اضافی، دروازه را باز کنند.

از این طریق، باز کردن و بستن درب فقط در مراحل بسیار ساده برای شما آسان خواهد بود. به دلیل وجود این ویژگی، ضربه وارد شده به درب هنگام راه اندازی یا توقف را کاهش می دهد.

این ویژگی بسته شدن درب های چرخشی برقی همچنین باعث افزایش طول عمر اپراتور و دروازه می شود، بنابراین درب های چرخشی شما برای سال ها کارکرد خواهند داشت. این ویژگی همچنین باعث می شود که دروازه بی صدا عمل کند. اگر تعدادی از اعضای خانواده دارید که به صدای بلند حساس هستند، انتظار داشته باشید که این ویژگی کل عملیات را برای آنها بسیار راحت کند.

دسترسی خودکار چگونه از محرک های درب اتوماتیک استفاده می کند؟

ما متخصص در ارائه و نصب محرک درب اتوماتیک مناسب برای انواع درب ها و ورودی ها هستیم. مکان‌ها و موقعیت‌های متعددی وجود دارد که می‌توان از این محرک‌ها استفاده کرد – به عنوان مثال، جایی که کاربران درب به کمک بیشتری نیاز دارند، مانند خانه‌های سالمندان و معلولان، بیمارستان‌ها و مراکز توانبخشی، و فرودگاه‌ها و مدارس.

فعال‌کننده‌های درب اتوماتیک برای شرکت‌هایی که می‌خواهند تا حد امکان از نظر انرژی کارآمد باشند بسیار مفید هستند، زیرا به از بین بردن بادهای غیر ضروری از طریق درهای بیرونی و درهای انتهای راهرو و همچنین در کارگاه‌ها، استودیوها و غیره کمک می‌کنند. عملگرها همچنین می توانند برای اهداف بهداشتی و ایمنی استفاده شوند.

 با حصول اطمینان از بسته نگه داشتن درب ها همیشه فعال کننده ها می توانند از انتشار آتش و دود در ساختمان های در حال سوختن جلوگیری کنند. دسترسی خودکار اهمیت محرک های درب اتوماتیک را تشخیص می دهد – چه از آنها برای ایمنی، آسایش یا هر دو استفاده شود، ما نیازهای مشتریان خود را درک می کنیم و مطابق با آن پاسخ می دهیم.

اگر بیمارستانی باشید که به دلایل بهداشتی به درب های اتوماتیک نیاز دارد، یا یک فروشگاه بزرگ که می خواهد راحت ترین و یکپارچه ترین تجربه ممکن را برای خریداران خود ایجاد کند، ما محرک های درب اتوماتیک عالی برای رفع نیازهای شما داریم. ما ممیزی دسترسی رایگان و بررسی سایت رایگان برای کلیه نصب درب های اتوماتیک ارائه می دهیم.

 برای اطلاعات بیشتر با ما  تماس بگیرید یا  از طریق فرم آنلاین ما با ما تماس بگیرید . زیبایی درب بازکن های اتوماتیک این است که بر روی هر دری قابل نصب هستند. این بدان معناست که یک درب موجود را می توان از دستی به اتوماتیک تبدیل کرد – یک گزینه عالی برای کسانی که فضا یا بودجه لازم برای نصب یک درب اتوماتیک کاملاً جدید را ندارند.

درب بازکن های اتوماتیک در نزدیکی بالای درب چرخشی نصب می شوند که به آن اجازه می دهد به طور خودکار باز یا بسته شود. آنها با اکثر انواع درب ها و مواد سازگار هستند و می توان آنها را با استفاده از سنسورها، کنترل از راه دور یا دستگاه های کنترل دسترسی مانند دکمه های فشاری کنترل کرد.

درب بازکن های اتوماتیک از یک محرک درب اتوماتیک یا یک درب بازکن پنوماتیکی تشکیل شده اند که معمولاً با یک فعال کننده اتوماتیک درب ترکیب می شود. در حالی که این ممکن است پیچیده به نظر برسد، تنظیم این اجزای مختلف به این معنی است که انواع سیستم های دسترسی را می توان ایجاد کرد، از درب های چرخشی «فشار و رفتن» کم انرژی تا درب های تمام اتوماتیک.

یک مجموعه محرک درب اتوماتیک شامل: درب بازکن، 2 بازو، 2 ریموت، 2 دکمه فشاری. بازوی مفصلی و بازوی کشویی هر دو موجود هستند، می توانند در طرف لولا و طرف مقابل لولا نصب شوند.

رویکرد دسترسی خودکار به درب بازکن های اتوماتیک

با استفاده از درب بازکن های اتوماتیک، راه حل های بسیاری از مشکلات دسترسی مختلف را می توان به راحتی و به سرعت حل کرد. در اینجا در دسترسی خودکار، ما کاملاً از دستورالعمل‌های مشخص شده در قانون تبعیض معلولیت آگاه هستیم و می‌توانیم با کسب و کار شما همکاری کنیم تا به شما در غلبه بر موانع کمک کنیم.

ما درب بازکن ها و فعال کننده های مناسب برای درب شما را پیدا خواهیم کرد! ما با تخصص خود می توانیم هر دری را به درب اتوماتیک تبدیل کنیم.

ما به طور مداوم استانداردهای بالایی را ارائه می دهیم و از بازخورد مثبت مشتریان خود که برای رویکرد منحصر به فرد ما ارزش قائل هستند، لذت می بریم. ما درک می کنیم که درب های اتوماتیک باید قوی باشند و بتوانند بار سنگین مورد نیاز مکان های تجاری را تحمل کنند.

به همین دلیل است که مطمئن می‌شویم بهترین درب بازکن‌ها را برای کار در دست تهیه کرده و خریداری می‌کنیم، به این معنی که با دانستن دوام درب اتوماتیک خود خیالتان راحت باشد.

 ما ممیزی دسترسی رایگان و بررسی سایت رایگان برای کلیه نصب درب های اتوماتیک ارائه می دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد درب بازکن های اتوماتیک، با ما تماس بگیرید یا  از طریق فرم آنلاین ما با ما تماس بگیرید.

منبع : https://www.amazon.com/Olide-Automatic-Electric-Closer-Actuator/dp/B00QUORLVQ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.