sayebandoor logo

درب های تمام اتوماتیک

از درب های تمام اتوماتیک  (Fully automatic doors)در محیط های صنعتی و تجاری برای دسترسی آسان به ساختمان استفاده می شود و مزایای گسترده ای را ارائه می دهد .

یکی از مهمترین مزایای داشتن درب های تمام اتوماتیک ، راحتی است که با آن همراه است. یک درب های تمام اتوماتیک به مردم این امکان را می دهد که بدون نگرانی از باز کردن دستی یک درب سنگین و یا تماس با آلودگیهای احتمالی بر سطح آن از یک درب عبور کنند ، به این معنی که مشتریان شما از لحظه قدم گذاشتن در محل شما احساس استقبال می کنند. این می تواند در حل مسائل دسترسی بسیار مؤثر باشد ، زیرا افراد معلول می توانند با سهولت و بدون عارضه وارد ساختمان شوند.

یکی دیگر از مزیت های مهم درب تمام اتوماتیک ، توانایی آن در صرفه جویی در فضا است ، و این امر گزینه ای مناسب برای مشاغل کار در مکان های کوچکتر است. انتخاب درب کشویی و تلسکوپی به معنای این است که گزینه های بسیاری وجود دارد که می تواند از حداکثر استفاده از فضای موجود خود اطمینان حاصل کند.

نقش درب های تمام اتوماتیک در امنیت

درب های تمام اتوماتیک همچنین می توانند در مدیریت امنیت کمک کنند. پرسنل امنیتی می توانند به راحتی درب ها را از راه دور کنترل کنند ، به این معنی که آنها می توانند به ترافیک انتخابی دسترسی پیدا کنند یا در صورت لزوم درب را غیرفعال کنند. بیشتر درب های تمام اتوماتیک دارای سیستم قفل هستند که کنترل بیشتری را به کاربر می دهد ، امنیت را افزایش می دهد و احساس امنیت بیشتری را به شما می دهد.

درب های تمام اتوماتیک ما نیز به بالاترین استانداردها از نظر کیفیت و ایمنی ساخته می شوند و ساخت آنها را در صورت نصب توسط تکنسینهای کاملاً واجد شرایط ، آسان می دانند.

درب های تمام اتوماتیک چرخان

از درب های تمام اتوماتیک چرخان گرفته تا درب های کشویی طیف وسیعی از سبک ها و سیستم ها برای انتخاب وجود دارند ، به این معنی که راه حلی وجود دارد که بتواند متناسب با نیازهای کسب و کار شما باشد. از اپراتورهای کامل گرفته تا سنسورهای جایگزین ، ما می توانیم با استفاده از بهترین محصولات با کیفیت ترین تولید کنندگان برتر جهان ، راه حل های ارائه شده را ارائه دهیم.

درب های تمام اتوماتیک چگونه کار می کنند؟

درب اتوماتیک راحتی بسیار خوبی در زندگی روزمره است. آنها سهولت عبور از درها را در مراکز خرید ، مراکز پزشکی و ایستگاه های قطار (برای ذکر نام چند مورد) تضمین می کنند. تنها کاری که باید انجام دهیم این است که از در راه برویم و جادویی برای ما باز می شود. اما درهای اتوماتیک چگونه کار می کنند؟

حسگر درب های تمام اتوماتیک

درب های تمام اتوماتیک با استفاده از حسگرهای متنوعی کار می کنند که می توانند موارد مختلفی از جمله صدا ، نور ، وزن و حرکت را تشخیص دهند. انواع مختلفی از این سنسورها وجود دارد و هرکدام می توانند خود را بهتر به محیط دیگری قرض دهند.

به عنوان مثال ، بعضی از درها از سنسورهای وزنی استفاده می كنند تا وقتی شخصی روی چیزی كه از روبشی لاستیکی جلوی درب قرار گرفته باشد ، تشخیص دهد.

روش رایج دیگر سنسورهای حرکتی است ، اینها حرکت در اطراف درب را در مناطق از پیش تعریف شده تشخیص می دهند و سیگنالی را به درها می فرستند تا به آنها بگویند هنگام شروع این سنسور باز شوند.

پس از خاموش شدن سنسور ، پیامی به مدارات درایو الکترونیکی منتقل می شود که به سنسور متصل است و مکانیسم واقعی باز و بسته شدن را کنترل می کند.

این مکانیزم به درب های تمام اتوماتیک متصل شده است و از یک چرخ دستی که توسط کمربندهای لاستیکی به آن وصل شده است برای کنترل حرکت درب های تمام اتوماتیک استفاده می کند. این مکانیسم ها به همراه سنسورها کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که درب ها در هر زمان که کسی بخواهد از در عبور کند ، به حسگرها پاسخ می دهد.

درب های تمام اتوماتیک در مواقع اضطراری

در صورت اضطراب و سریع تخلیه یک ایستگاه ، درب های تمام اتوماتیک می توانند در مواقع اضطراری بسیار مفید باشند. با استفاده از درهای خروج از آتش ، سیستم می تواند در یک استراتژی خروج از آتش یکپارچه شود تا اطمینان حاصل شود که مشاغل شما در هر زمان ایمن است و با رعایت مقررات درب آتش می تواند به راحتی تخلیه شود.

می توان این درها را باز نگه داشت ، به این معنی که مردم می توانند بدون نیاز به باز و بسته شدن درب از آنجا که مردم راه خود را از ساختمان خارج می کنند ، با کارآمدتر از ساختمان خارج شوند.

در مواقع ضروری ، درب های تمام اتوماتیک نیز می توانند در صورت نیاز به طور خودکار بسته شوند و از ورود افراد به ساختمان که ممکن است یک منطقه خطر باشد جلوگیری کنند.

این می تواند برای محدود کردن دسترسی به مناطقی که ممکن است آتش سوزی در آن آغاز شده باشد یا از گسترش آتش سوزی جلوگیری می کند ، استفاده شود.

همچنین گزینه ای برای نصب درهای دارای درجه آتش سوزی وجود دارد تا در حفاظت بیشتر از محل های شما در مقابل صدمه در برابر آتش سوزی و کاهش خطر آسیب دیدگی به ساکنان آن نیز کمک کند.

مشخصات “جدا” نیز می تواند تعبیه شود ، که به شما اجازه می دهد تا درب های تمام اتوماتیک به صورت دستی به بیرون رانده شود تا فرار اضطراری را تسهیل کند. این سیستم بدون شکست باعث ایجاد ایمنی می شود ، به این معنی که درها به هر صورت باز می شوند و حتی در صورت خرابی برق یا سیستم های مرتبط با آلارم آتش می توانند کار کنند.

درب های تمام اتوماتیک راهی عالی برای اطمینان از خروج صاف از ساختمان شما هستند. مهندسان ما با داشتن تخصص در صنعت می توانند در یافتن درب مناسب برای شما برای اطمینان از ایمنی مطلوب در مواقع اضطراری یاری کنند.

مصرف انرژی درب های تمام اتوماتیک

تنظیمات کم مصرف یک راه حل مقرون به صرفه برای درب های تمام اتوماتیک شما است. درهای تنظیم شده با انرژی کم بر روی سنسورها کار نمی کنند ، در عوض باید با فشار دادن آن یا استفاده از پد فشار ، درب را باز کنید.

درهای کم مصرف به تکنولوژی احتیاج دارند .

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.