sayebandoor logo

شیشه اتوماتیک سند بلاست

شیشه اتوماتیک سند بلاست (Automatic document glass blast) را برای جلوگیری از دید در اماکن مختلف استفاده می کنند.سند بلاست کردن شیشه همان مات کردن شیشه است که با ایجاد طرح ، نوشته و نقش مختلف بر روی شیشه انجام می شود.مجموعه سایبان در ارائه کننده انواع شیشه اتوماتیک سند بلاست می باشد .

این مجموعه علاوه بر تولید شیشه ،نصب و راه اندازی آن  را در محل زیر نظر افراد متخصص و مجرب انجام می دهد.ما در این مقاله قصد داریم شما را با تولید شیشه اتوماتیک سند بلاست و مزایای آن بیشتر آشنا کنیم با مشاورین و کارشناسان ما همراه باشید تا نکات مهم و اساسی را در این زمینه برای شما عزیزان بیان کنند.

تولید شیشه اتوماتیک سند بلاست

شیشه اتوماتیک سند بلاست نوعی شیشه طرح دار می باشد که علاوه بر زیبایی و ظاهر شیک دارای انعطاف بالایی می باشد و می توان بر روی آن هر نوع نقش یا طرحی را اعمال کرد.مشاورین ما در مجموعه سایبان در ابتدا طرح و نقش مورد نظر را ارسال می کنند و پس از تایید مشتریان طرح انتخابی را جهت تولید شیشه اتوماتیک سند بلاست به افراد ارائه می دهند.

چنان چه قصد سفارش هر نوع درب تمام اتوماتیک شیشه ای یا کرکره ای از مجموعه سایبان در هستید بهتر است قبل از انتخاب و سفارش درب شیشه ای مشاوره رایگان در این زمینه با کارشناسان ما داشته باشید.همکاران ما آماده ارائه هرگونه مشاوره در زمینه انتخاب و خرید شیشه اتوماتیک سند بلاست به مشتریان گرامی می باشند.

انتخاب بهترین شیشه اتوماتیک سند بلاست

سند بلاست اصطلاحی است که جهت حکاکی و ایجاد انواع طرح و نقش بر روی سطح توسط ذرات ریز شن با بخار یا فشار قوی هوا انجام می شود.طرح های مختلفی را می توان با این عملیات بر روی انواع شیشه پیاده کرد.برای انتخاب بهترین شیشه اتوماتیک سند بلاست بهتر است مشاوره در این زمینه با همکاران ما در مجموعه سایبان در داشته باشید.

ویژگی های شیشه اتوماتیک سند بلاست

همان طور که می دانید شیشه های سند بلاست به دلیل عدم دید و پوشش مناسب در معماری ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری کاربرد فراوانی دارد.از این نوع شیشه های به عنوان پارتیشن در بخش های مختلف استفاده می شود.

از ویژگی های مهم این نوع شیشه های می توان به قابلیت و انعطاف پذیری بالای شیشه، تنوع در طرح و مدل حک شده بر روی شیشه ، قیمت مناسب ، راه اندازی و نصب آسان شیشه ، عدم خرابی و استحکام و مقاومت بالای آن اشاره کرد.

کاربرد شیشه اتوماتیک سند بلاست

شیشه اتوماتیک سند بلاست قابلیت و انعطاف بالایی دارد و اغلب در معماری ساختمان های مسکونی و اداری و تجاری به عنوان پارتیشن شیشه ای استفاده می شود.از شیشه اتوماتیک سند بلاست در ساختمان های مسکونی به عنوان پانل شیشه ای سرویس بهداشتی حمام بیشتر استفاده می شود زیرا شیشه سند بلاست با طرح و نقش مختلف زیبایی خاصی را ایجاد می کند.

از شیشه های سند بلاست می توان به عنوان درب ورودی ساختمان های مسکونی، اداری یا تجاری استفاده کرد زیرا این نوع شیشه ها علاوه بر زیبایی ، جلوه خاصی را برای ورودی درب ساختمان ایجاد می کند.نظافت شیشه های سند بلاست بسیار راحت است زیرا در رفت وآمد اثر انگشت افراد کمتر بر روی شیشه باقی می ماند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه و اطلاع از لیست قیمت محصولات سایبان در می توانید به سایت رسمی این مجموعه مراجعه فرمایید.همکاران ما در سایبان در شما عزیزان را راهنمایی خواهند کرد و در صورت نیاز مشاوره رایگان را در اختیارتان قرار می دهند.

مزایای خرید شیشه اتوماتیک سند بلاست

مزایای خرید شیشه اتوماتیک سند بلاست بسیار فراوان است اما می توان به چند مورد از آن اشاره کرد.به طور کلی خرید شیشه سند بلاست از لحاظ مقاومت و انعطاف پذیری، زیبایی و جذاب بودن شیشه بسیار بلاست.

از شیشه سند بلاست می توان در اماکن مختلف جهت پوشش و جلوگیری از دیده شدن استفاده کرد.مهم ترین دلیل انتخاب و خرید شیشه سند بلاست عدم شکنندگی و مقاومت بالا ، طراحی زیبا و مدرن و قیمت مناسب محصول می باشد.

قیمت شیشه اتوماتیک سند بلاست

قیمت شیشه اتوماتیک سند بلاست با توجه به نوع نقش و طرح ایجاد شده بر روی شیشه تعیین می شود.شما می توانید برای اطلاع از لیست قیمت شیشه اتوماتیک سند بلاست مجموعه سایبان در به سایت رسمی این مجموعه مراجعه فرمایید .همکاران ما در این بخش شما عزیزان را راهنمایی خواهند کرد.

شیشه تمام اتوماتیک سند بلاست را با توجه به نوع طرح و نوشته حک شده بر روی شیشه و ابعاد و اندازه آن قیمت گذاری می کنند.برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت انواع شیشه اتوماتیک سند بلاست می توانید با کارشناسان و مشاورین ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

فروش شیشه اتوماتیک سند بلاست

سایبان در با برخورداری از نیروی حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش انواع شیشه اتوماتیک سکوریت و سند بلاست می تواند بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما عزیزان معرفی کند.این مجموعه سال ها تجربه و فعالیت در زمینه طراحی و تولید شیشه سکوریت و شیشه سند بلاست دارد.

سایبان در با خرید و فروش انواع شیشه سکوریت توانسته است با ارائه خدمات برتر و محصولات با کیفیت رضایت مشتریان خود را جلب نماید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در مجموعه سایبان در در ارتباط باشید و از راهنمایی این افراد در زمینه انتخاب و خرید بهترین شیشه اتوماتیک بهره مند شوید.

نصب و راه اندازی شیشه سند بلاست

راه اندازی و نصب شیشه سند بلاست و سکوریت به دلیل حساسیت و دقت بالا نیاز به تجربه فراوان دارد.مجموعه سایبان در با بهره گیری از افراد با تجربه و دارای تخصص در این زمینه می تواند خدمات برتر و مقرون به صرفه ای را برای شما داشته باشد.

برای اطلاع از هزینه خدمات راه اندازی و نصب شیشه سند بلاست در مجموعه سایبان در کافی است با مشاورین و کارشناسان ما در بخش فنی در تماس باشید.همکاران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما عزیزان در این زمینه می باشند.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.