sayebandoor logo

راهبند پارکینگ فروشگاه

راهبند پارکینگ فروشگاه(Store parking barrier)، همانطور که از نامش پیداست ، برای فروشگاه ها بسیار مفید است.

این نوع  راهبند پارکینگ برای عرض تا 60 سانتی متر نصب می شود و معمولاً برای ورود و خروج یک طرفه در فروشگاه های بزرگ استفاده می شود.

راهبند پارکینگ فروشگاه در واقع از یک پایه از 50 تا 100 سانتی متر و 3 تیغه میله ای شکل با یک قاب یا پروفیل فولادی تشکیل شده است. زمان چرخش این راهبند فقط یک ثانیه طول می کشد و حرکت چرخشی آن دستی است. دارای زاویه باز 180 درجه است.

مواد فولادی به کار رفته در پایه چرخشی این مانع کاملا صیقلی و صاف بوده و روند چرخش آن باید کاملاً روان باشد ، زیرا عملکرد این راهبند دستی است.

از آنجایی که راهبند فروشگاه در جاده های پرتردد واقع شده است ، باید هر از گاهی چرخ دنده های داخلی را روغن کاری کرد تا از گرفتگی جلوگیری شود.

این نوع موانع لزوماً در فروشگاه ها مورد استفاده قرار نمی گیرند ، بلکه در ورودی و خروجی پایانه های Bus Rapid Transit نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

راهبند پارکینگ فروشگاه

انواع راهبند پارکینگ فروشگاهی

راهبند پارکینگ فروشگاه از نظر شکل ظاهری بدنه به چندین مدل تقسیم می شوند.

راهبند فروشگاه سه پره ای  دارای پایه یا پروفیل استیل است که سه تیغه میله ای شکل به آن متصل شده و دارای پایه 180 درجه ای است.این نوع راهبند از نصب ثابت برخوردار است و باید در محل مشخص شده نصب شود.

راهبند پارکینگ فروشگاه زنجیره ای مدل ساده ای از این گروه از راهبند ساخته شده از دو پایه سفت و سخت متصل به یک زنجیره یا کنف است. که به راحتی با دست حرکت می کند. خوبی این مدل سرپیچی این است که به راحتی قابل جابجایی است و می توانید آن را به راحتی در جایی که می خواهید قرار دهید.

راهبند پارکینگ زنجیری با این تفاوت که دارای سه یا چند پایه فولادی است که توسط نوارهای نازک پارچه یا سیلیکون به هم متصل شده اند ، عملکرد این راهبند نیز دستی و در یک ثانیه است. قابل باز شدن است. حمل و نقل آنها نیز سهولت دارد و می توان از این موانع به عنوان موانع موقت یک طرفه استفاده کرد.

راهبند فروشگاه دو طرفه از آلومینیوم ساخته شده است. عملکرد آن موقعیت دستی است ، زیرا شامل  دو پایه است که هر یک به صورت افقی به یک طرف پایه متصل می شوند. در یک ثانیه باز می شود. این نوع راهبند معمولاً باریک است و در جلوی درب فروشگاه قرار دارد.

راهبند فروشگاه U شکل که می تواند 180 درجه بچرخد و در حالی که همه حرکت می کنند بایستد ، 1 ثانیه طول می کشد تا به صورت دستی باز شود و کار کند. بدنه این نوع سد از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

همچنین می توان این مدل از راهبند فروشگاه را فقط در یک جهت اصلاح کرد که فقط در یک جهت حرکت می کند.این نوع راهبند پارکینگ فروشگاه ، به دلیل ویژگی آن ، بیشتر از سایر مدل های راهبند پارکینگ فروشگاه مفید است.

قیمت فروش راهبند پارکینگ فروشگاهی

از آنجا که راهبند پارکینگ فروشگاه برای طیف گسترده ای از مدل ها و مواد مختلف و همچنین نوسانات در بازار فروش است ، هیچ قیمت ثابتی برای این راهبند وجود ندارد.

شهروندان گرامی ، با مراجعه به وب سایت ما می توانید در مورد مدل های مختلف راهبند فروشگاه اطلاعات کسب کنید و تنها با تماس با مشاوران  با تجربه ما می توانید از کلیه قیمت ها با مدل های مختلف مطلع شوید.

سایبان دُر یکی از بزرگترین مراکز فروش فروشگاه در انواع مدل ها است که فقط با مراجعه به این سایت می توانید همه مدل ها را مشاهده کنید.

شایان ذکر است که سایبان دُر با اطمینان از اصالت تمام قطعات استفاده شده در آب بندی فروشگاه با ضمانت و قیمت مناسب ، خریدی مطمئن و مطمئن را به شما می دهد. کلیه مدل های راهبند دارای قطعات اصلی بوده و دارای ضمانت می باشند.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.