sayebandoor logo

راهبند پارکینگ شخصی

سیستم کنترل و مانع پارک کارآمد این روزها به نیاز روز تبدیل شده است. با افزایش تعداد وسایل نقلیه در جاده‌ها، راه‌حل‌های ایمنی جاده‌ای برای سهولت در رفت و آمد، سرعت و ایمنی مردم ایجاد شده‌اند.

گروه ما  به عنوان تامین کننده پیشرو محصولات ایمنی جاده ای شناخته می شود. ما یک شرکت دارای رتبه بالایی هستیم و پایبندی ما به ارائه بهترین ها به مشتریان باعث شد تا در عرصه ایمنی جاده قدم بگذاریم.

تمرکز ما بر تولید محصولات مدیریت ترافیک با کیفیت بالا و موثر مانند موانع پلاستیکی، مخروط ها، سرعت شکن ها و مدیریت خط است. محدوده ما به دلیل کیفیت هماهنگ، استحکام بالا، مقاومت در برابر ترک و جنبه کاربر پسند بسیار مورد تایید است.

آنها به صورت پویا از مواد سخت و مقاوم در برابر ضربه طراحی شده اند تا حداکثر بار را تحمل کنند. آنها در رنگ های روشن مشخص و مطابق با الزامات طراحی تجهیزات ایمنی جاده ای با کیفیت بالا در دسترس هستند. علاوه بر این، قیمت راهبند های  ما با مقرون به صرفه ترین نرخ ممکن مشخص شده است.

محصولات ما  در برابر ضربه های شدید و شرایط آب و هوایی سخت بسیار مقاوم هستند. واحدهای فرعی به هم پیوسته آن را کاملاً به یک برآمدگی محکم متصل می کند. ما با حمایت یک تیم سخت کوش از متخصصان، طیف وسیعی از راهبند پارکینگ شخصی پلاستیکی تضمین شده با کیفیت را تولید و عرضه می کنیم.

ما دستورالعمل‌های تعریف‌شده صنعت را دنبال می‌کنیم و کل محدوده را با استفاده از ماشین‌های مدرن، فناوری پیشرفته و پلاستیک درجه یک تولید می‌کنیم که به عنوان تامین‌کننده برتر محصولات ایمنی جاده‌ای واجد شرایط است. موانع ما بر روی پارامترهایی مانند استحکام و دوام آزمایش می شوند تا بهترین تجربه را ارائه دهند.

راهبند پارکینگ شخصی برای چه مواردی استفاده می شود؟

مدیریت موثر ترافیک در دنیای امروزی برای جریان روان ترافیک بسیار حیاتی است. برای سهولت حرکت ترافیکی، از موانع ایمنی برای هشدار یا هشدار دادن به وسایل نقلیه و عابران پیاده در مورد هر گونه خطر استفاده می شود. موانع ایمنی وسایلی هستند که با جداسازی واضح خطوط ترافیکی، وسایل نقلیه را از هر گونه تصادف جاده ای جلوگیری می کنند.

انواع مختلف راهبند پارکینگ شخصی امنیتی چیست؟

موانع امنیتی وسایلی هستند که برای ارتقا و حفظ ایمنی و آگاهی طراحی شده اند. این موانع ترافیکی که معمولاً در جاده‌ها، نقاط پارکینگ و بزرگراه‌ها استفاده می‌شوند، افراد را از هر گونه خطر غیرمنتظره جاده‌ای جلوگیری می‌کنند.

بنابراین، انتخاب نوع مناسب مانع ایمنی مهم است. گروه ما  به تولید موانع ایمنی جاده ای با کیفیت برتر شناخته شده است و یکی از تامین کنندگان مانع در کشور است.

موانع جاده: موانع جاده ای در طول ها و ارتفاع های متعدد موجود است، موانع جاده ای موانع ترافیکی با کیفیتی هستند که برای حل طیف گسترده ای از کاربردها مانند تغییر مسیر ترافیک، مدیریت خط، برجسته کردن مناطق ساخت و ساز و غیره طراحی شده اند. این موانع برای تحمل حداکثر بار بسیار مناسب هستند. زیرا از مواد مقاوم در برابر ضربه ساخته شده اند.

مخروط های ترافیکی

از پلی اتیلن با چگالی کم ساخته شده است، مخروط های ترافیکی تولید شده توسط گروه ما در اندازه ها و وزن های مختلف موجود هستند. این ها با عمل به عنوان یک علامت هشدار دهنده برای خطر به کنترل جریان ترافیک کمک می کند و از تصادفات جلوگیری می کند. آنها در رنگ های غیر محو و با قیمت های مقرون به صرفه در دسترس هستند.

راهبند پارکینگ: برای سهولت بیشتر در پارکینگ از موانع پارکینگ استفاده می شود. موانع پارکینگ تولید شده توسط گروه ما شامل محافظ گوشه ای با کیفیت عالی و درپوش چرخ می باشد.

راهبند پارکینگ شخصی تاشو

راهبند های  تاشو عمدتاً برای کنترل دسترسی و پارک خودرو استفاده می شود.آنها فضای خصوصی را از ورود غیرقانونی وسایل نقلیه و پارکینگ محافظت می کنند.موانع پارکینگ از سرقت خودرو در زمانی که خودرو پارک شده است جلوگیری می کند.آنها از پارک جلوی درهای منتهی به مناطق بارگیری کالا جلوگیری می کنند. در عین حال، با پایین کشیدن در از ساختمان شما در برابر تلاش برای نفوذ محافظت می کنند.

آنها راه حلی ایده آل برای پارکینگ های بزرگ (در دفاتر، شرکت ها، فروشگاه های بزرگ و غیره) هستند که در دسترس بودن فضاهای پارکینگ برای استفاده توسط مشتریان عادی یا مدیران اجرایی ضروری است.مقامات شهرداری می توانند مناطق خاصی را با اجازه دادن به حمل و نقل وسایل نقلیه به صورت دوره ای در زمان های خاص برای پذیرایی انحصاری فروشگاه ها به مناطق عابران پیاده تبدیل کنند.

فروشندگان خودرو و مکان‌های نمایشگاه خودرو می‌توانند از موانع نه تنها از پارکینگ‌ها بلکه ازخودروهای پارک شده در آن‌ها نیز محافظت کنند.کاربردهای بالقوه موانع پارکینگ بسیار زیاد است: مناطق بارگیری، صنعت، مناطق پارکینگ، فضاهای عمومی، پارکینگ های خصوصی.

فواید راهبند پارکینگ شخصی

ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای اطمینان از اینکه فضای پارکینگ خصوصی شما در خارج از خانه یا مغازه شما همیشه در دسترس خواهد بود.

تولید شده توسط فولاد گالوانیزه خم شده هستند و آنها در نسخه های 2 پایه برای پارک در فضاهای محدود و نسخه 3 پایه برای استفاده سنگین موجود هستند.

در صورت جمع شدن، ارتفاع مانع ناچیز است (کمتر از 6 سانتی متر) و بنابراین امکان عبور آزاد حتی به پایین ترین وسایل نقلیه را فراهم می کند.

پایه‌های تاشو قوی با لبه‌های گرد و نقاط نصب از پیش سوراخ‌شده عملکرد و نصب سریع را تضمین می‌کند.

محصولات به همراه کلیه مواد نصب (شاخه و پیچ) و دفترچه راهنما در یک جعبه مقوایی تر به ابعاد 60 در 80 سانتی متر در 5 سانتی متر قرار داده شده است.

کیت های ارتقاء ویژه می توانند به راحتی هر مانع 2 پا را به مانع 3 پا تبدیل کنند تا نیازهای در حال تغییر آینده را پوشش دهند. بازتابنده قرمز رنگ خودچسب که به همه موانع تاشو متصل شده‌اند، حتی در فاصله دور نیز آن‌ها را متمایز می‌کنند.

هنگامی که یک ماشین نیاز به جابجایی دارد، موانع را می توان به راحتی باز کرد و در یک موقعیت افقی چرخش داد و اجازه عبور و مرور را می دهد و ورود و خروج را تسهیل می کند.برای جلوگیری از سرقت مانع ایستاده، روکش‌ها را پیچ کنید.

همچنین به اشکال مختلف مانند; مانع پارکینگ خودرو، قفل فضای پارکینگ، قفل پارکینگ، حلقه پارکینگ، مانع پارکینگ و غیره هستند

قفل فضاهای پارکینگ راه حل های ایده آلی برای رزرو فضای پارکینگ شخصی شماست.

حتي موانع پاركينگ نيز اتوماتيك هستند و عمدتاً برقي مي‌شوند و از موانع دستي نيز استفاده مي‌شود.موانع پارک شخصی خودکار با کمک باتری های لیتیوم یون قابل شارژ کار می کنند.برخی از تولید کنندگان از باتری های شارژ خورشیدی استفاده می کنند.اگر راننده از موانع پارک شخصی دستی استفاده می کند، راننده باید آن را قفل کند.

به طور معمول، قسمت مسدود کننده هنگام مسدود شدن به فضای پارکینگ به عنوان موقعیت عمودی 90 درجه افزایش می یابد. در حالی که ماشین در حال پارک است، قسمت مسدود کننده به موازات زمین قرار می گیرد و ماشین روی آن پارک می کند.

راهبند پارکینگ شخصی از فولاد ساخته شده اند تا عمر طولانی داشته باشند و برای جلوگیری از شکستن در هنگام عبور از روی آن، محکم هستند.

رنگ مورد استفاده آن زرد با نوارهای بازتابنده قرمز بر روی آن است.معمولاً از یک کنترل از راه دور برای پایین آوردن مانع پارکینگ استفاده می شود. بالا بردن مانع پارکینگ به صورت خودکار است.موانع پارکینگ هوشمند محل پارک شما را ایمن می کند و آن را با خود کنترل می کند گوشی هوشمند از طریق اپلیکیشن موبایل افراد دیگر را قادر کنید تا از مانع شما استفاده کنند.

نصب راهبند پارکینگ شخصی

مستقیماً با انکر بولت روی سطح نصب می شود.  

در حالی که با باتری کار می کند، نیازی به کشیدن کابل برق نیست.

هیچ اتصال کابلی وجود ندارد. آن را روی زمین نصب کنید و با کنترل از راه دور شروع به استفاده از آن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.