sayebandoor logo

راهبند پارکینگ ال ای دی دار

راهبند پارکینگ ال ای دی دار (LED Barrier ) در واقع نوعی  راهبند پارکینگ است که چراغ های LED بر روی بدنه خود دارد. چراغ های LED که در تاریکی شب روی راهبند استفاده می شود ، زیبایی راهبند پارکینگ را دو چندان می کند و این امر عملکرد مفیدی را برای خریدار فراهم می کند.

در تاریکی شب ، راهبند LED باعث می شود که راننده سد را از فاصله دور ببیند و از برخورد خودرو به آن جلوگیری کند. صفحه LED شامل 5 بوم است. با موتور الکترومکانیکی با ولتاژ کار 220 ولت نوع AC و توان مصرفی 90 وات به پایه متصل می شود. و پارچه از طریق جعبه دنده و چند چرخ دنده و فنر دیگر بالا و پایین می شد.

راهبند پارکینگ ال ای دی دار

این نوع مانع دارای زاویه باز 90 درجه است که 6 ثانیه زمان باز و بسته شدن دارد ، برای فضاهای باز گزینه مناسبی است و در تمام محیط های اداری ، مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد ، زیرا ترافیک زیاد به این ویژگی LED برای پشتیبانی از حجم بالای ترافیک نیاز دارد.

شکل ظاهری به  شکل مربع مکعب مستطیل است و نوار LED مانند بوم به بدنه آن ثابت شده است.

از آنجا که بیشتر موانع در فضای باز و بدون سقف نصب می شوند ، این مانع به دلیل پوشانندگی روی بوم ، امکان نصب این نوع مانع را فراهم می کند.

در برابر آب و گرد و غبار مقاوم است و در تمام شرایط مختلف آب و هوایی دارای کارایی لازم است. آنها دارای درجه حفاظت IP44 هستند.

ما کشوری با اقلیم های متنوع و دارای موانع LED با دمای کار نزدیک هستیم

50 ~ ℃ 20 – – رادار همه شرایط آب و هوایی.

از دیگر مزایای این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صفحه LED به طول 5 متر قابلیت باز و بسته شدن بدون محدودیت در طول روز را دارد.
قابلیت همگام سازی با انواع سیستم های کنترل ترافیک به صورت کارت ترافیک یا دوربین های راهنمایی و رانندگی.
بدنه صفحه LED به طول 5 متر کاملاً با یک لایه محافظ رنگارنگ در برابر رطوبت و گرد و غبار پوشانده شده است.
در صورت قطع برق از این نسخه استفاده می شود و کاربر را قادر می سازد تا دستی را تعمیر کند.

ویژگی های راهبند پارکینگ ال ای دی دار

دمای کارکرد حدود 50 ℃ ~ 50 است –
دارای درجه حفاظت IP44 است.
امکان اتصال به کامپیوتر برای کنترل مانع پارکینگ
از ولتاژ اصلی کارکرد AC220V استفاده کنید
مصرف برق 90 وات و قدرت تبدیل بالا
حداکثر طول پارچه صفحه 5 متر است
حداکثر زاویه باز 90 درجه است
زمان باز و بسته شدن 6 ثانیه است
امکان اتصال به کارت خوان با کنترل از راه دور

انواع راهبند پارکینگ ال ای دار

راهبند پارکینگ  LED Beta B 800 با طول بوم LED 5M ، در همین مقاله در مورد این محصول توضیح داده شده است و ویژگی های مختلف آن نیز ذکر شده است.

بوم Beta B 300 LED 5m بوم لوکس توانایی باز و بسته شدن حدود 100 بار در روز را دارد که باعث می شود این محصول در مکان های شلوغ قابل استفاده باشد. تا 90 درجه قابل تغییر است. این محصول از نظر ویژگی های واقعاً نزدیک به B800 است.

راهبند Beta B 400 از پارچه تلسکوپی استفاده می کند که می تواند از 4 متر به 6 متر کشیده شود. این مدل از این راهبند ای ای دی دار  دارای ولتاژ 220 ولت و زاویه باز شدن

دمای آن 90 درجه است و می تواند تا 100 بار پشت سر هم باز شود و مخصوصاً برای مکان های شلوغ از جمله پارکینگ های عمومی برای دفاتر و مجتمع های بزرگ در نظر گرفته شده است.

معمولاً بوم تاشو Beta B 501 برای 5 متر 90 درجه پارچه تاشو برای مکانهایی با ارتفاع کم استفاده می شود. با دریافت دستور حرکت ، این دستگاه بوم را 90 درجه زاویه دار کرده و باز می شود ، فقط 6 ثانیه طول می کشد تا این محفظه کاملا باز شود.

Beta B 502 Canvas LED Barrier 5m برابر 180 درجه دارای مفصل بوم است که در مکانهایی که حد مجاز وجود دارد بسیار رایج است.

بوم 180 درجه تا می شود تا راه را برای شما باز کند. و این حالت شستشو فقط 6 ثانیه طول می کشد. این تقسیم کننده 220 ولت است و 90 وات قدرت دارد.

همه موانع ذکر شده توانایی نصب چراغ های LED بر روی خود را دارند و هنگام خرید می توانید با راهنمایی مشاوران راهبنداز ایران از این ویژگی برای مانع خود استفاده کنید.

قیمت راهبند پارکینگ ال ای دی دار

برای اطلاع از قیمت گذاری بهتر است با مشاوران مجرب سایبان دُر تماس بگیرید ، زیرا امروزه به دلیل نوسانات بازار ، هیچ قیمت ثابتی برای این راهبندها تعیین نشده است.

کارشناسان فروش ما با صبر و حوصله شما ، مشتریان عزیز ما را در خرید راهبند پارکینگ LED با کیفیت بالا و قیمت مناسب راهنمایی خواهند کرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه

می توانید با مشاورین ما در تماس باشید

02166695789

09129287034

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.