sayebandoor logo

راهبند تمام اتوماتیک ستونی

راهبند تمام اتوماتیک ستونی (Fully automatic column barrier) یا  راهبند پارکینگ بولارد یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع راهبندهای موجود در بازار می باشند که به عنوان راهبند ضد تروریستی نیز شناخته می شوند. راهبندهای امنیتی به شکل های مختلف در بازار به فروش می رسند که خریدار می تواند با توجه به نیاز و خواسته خود هر یک از آن ها را انتخاب و خریداری کند.

راهبند ستونی

راهبندهای ستونی به راحتی شکسته نمی شوند و مقاومت بالایی در برابر وسایل نقلیه از خود نشان ی دهند. از راهبند تمام اتوماتیک ستونی برای مواقعی که مسائل امنیتی در محیط مهم است بیشتر استفاده می شود. چنان چه قصد خرید و نصب هر نوع راهبند تمام اتوماتیک را دارید می توانید با مشاورین و کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید.

راهنمای خرید راهبند تمام اتوماتیک ستونی

همان طور که می دانید راهبندها وسیله ای برای کنترل تردد و رفت و آمد وسایل نقلیه و افراد می باشند. راهبندها را در ورودی درب پارکینگ ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری نصب و راه اندازی می کنند. با توجه به ورودی درب ساختمان نوع راهبند انتخاب می شود. مثلا برای اماکن کم عرض از یک نوع راهبند و برای سایر مکان ها از انواع دیگر راهبند استفاده می شود.

راهبند اتوماتیک ستونی که با نام راهبند امنیتی نیز شناخته می شود یکی از مقاوم ترین انواع راهبندهای موجود در بازار است. جنس راهبند ستونی از فولاد می باشد که در برابر شرایط جوی و آب و هوایی مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می دهد. نصب و راه اندازی این نوع راهبندها نسبت به سایر راهبندهای موجود سخت تر است و لازم است برای نصب آن به اندازه یک و نیم متر الی دو متر از زمین کنده شود تا راهبند درون آن قرار بگیرد.   

قیمت راهبند تمام اتوماتیک ستونی

به طور کلی قیمت راهبند تمام اتوماتیک از قیمت راهبندهای دستی گرون تر هستند زیرا مجهز به سیستم کنترل از راه دور بوده و می توان با فشردن دکمه ریموت کنترل راهبند را به راحتی باز و بسته کرد. عوامل موثر بر قیمت راهبندهای اتوماتیک شامل جنس راهبند، نوع و عملکرد راهبند، ابعاد و اندازه بوم راهبند، برند راهبند و سایر تجهیزات هوشمند و مدرن نصب شده بر روی راهبند از جمله دوربین مداربسته، دوربین پلاک خوان و دستگاه کارت خوان و غیره اشاره کرد. برای دریافت لیست قیمت محصولات راهبند می توانید با کارشناسان مجموعه در تماس باشید. همکاران ما آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما مشتریان محترم در هر زمان می باشند.

ویژگی های راهبند تمام اتوماتیک ستونی

راهبندهای اتوماتیک ستونی همانند سایر راهبندهای موجود به راحتی شکسته نمی شوند تا مانع در برابر وسایل نقلیه باشند. از ویژگی های مهم راهبندهای اتوماتیک ستونی می توانیم به جنس راهبند که فولاد ضد زنگ و خوردگی است اشاره کرد.

راهبندهای ستونی داخل حفره ای یک الی دو متری قرار می گیرد و در زمان مشخص با سرعت مناسب از حفره بیرون زده و مانع از حرکت خودروهای عبوری می شود. راهبندهای ستونی را بیشتر در مکان های خاص و امنیتی برای برقراری نظم و امنیت در محیط استفاده می کنند.

کاربرد راهبند تمام اتوماتیک ستونی

راهبند وسیله ای برای کنترل تردد و رفت و آمد وسایل نقلیه می باشد که با کمک آن می توان نظم و امنیت را در محیط برقرار کنیم. راهبندهای معمولی معمولا طبق نظر و خواسته افراد به تجهیزات هوشمند و تکنولوژی برتر مجهز می شوند.

از مهم ترین آن ها می توان به نصب دوربین و دستگاه کارت خوان و پلاک خوان اشاره کرد. از کاربردهای مهم راهبندهای اتوماتیک ستونی می توان به کنترل ترافیک، امور عمرانی، اماکن عمومی بزرگ و سازمان و ادارات دولتی، عوارضی جاده و کارخانجات دولتی، پادگان های نظامی و غیره اشاره کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین ما در تماس باشید.

تفاوت راهبند ستونی با راهبند ساده در چیست؟

بسیاری از افراد راهبند ستونی را با راهبند معمولی میله ای اشتباه می گیرند اما باید توجه کنید که این دو راهبند با یکدیگر تفاوت دارند. راهبندهای میله ای در واقع نقش شماتیک داشته و به افراد عدم ورود یا خروج از محل را نشان می دهد.

راهبندهای میله ای مسیر باز یا بسته بودن اماکن را مشخص می کنند و از مقاومت بالایی برخوردار نیستند و با ضربه ای به راحتی شکسته می شوند. در مقابل راهبندهای اتوماتیک ستونی به راحتی راهبندهای میله ای شکسته نمی شوند زیرا از جنس فولاد بوده و مقاومت فوق العاده ای در برابر ضربه وسایل نقلیه از خود نشان می دهند. چنان چه قصد خرید هر نوع راهبند ستونی یا میله ای را دارید می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در این مجموعه در ارتباط باشید و از راهنمایی آن ها بهره مند شوید.    

نصب و اجرای راهبند تمام اتوماتیک ستونی

همان طور که در اینجا به آن اشاره کردیم، راهبندهای اتوماتیک ستونی نصب و راه اندازی سخت و دشوارتری نسبت به سایر راهبندهای موجود در بازار دارند زیرا برای نصب و اجرای این نوع راهبندها داخل زمین را به اندازه یک الی دو متر حفر می کنند تا راهبند ستونی داخل آن قرار بگیرد. هر زمان که مشکلی پیش آمد با فشردن یک دکمه می توان راهبند ستونی را سد راه وسیله نقلیه یا افراد قرار داد.

کل مجموعه راهبند ستونی درون حفره قرار می گیرد و اطراف آن به وسیله بتن پر می گردد. چنان چه قصد خرید یا نصب انواع راهبند تمام اتوماتیک را دارید می توانید با مشاوورین و کارشناسان ما در تماس باشید. آن ها شما را در این زمینه راهنمایی و کمک خواهند کرد. 

نکات مهم در انتخاب راهبند تمام اتوماتیک ستونی

این سوال در ذهن اکثر افراد مطرح می شود که چگونه می توان بهترین راهبند اتوماتیک ستونی را انتخاب کنیم؟ در زمان انتخاب و خرید راهبندهای ستونی توجه به پارامترهای مختلف از جمله شکل ظاهر، نوع و برند راهبند، میزان ارتفاع و کیفیت و قیمت راهبند، توجه و دقت به دو پارامتر بسیار مهم است.

میزان مقاومت راهبند در برابر ضربه و مقاومت راهبند در برابر شکست دو عامل مهم و اساسی در زمان انتخاب و خرید راهبند محسوب می شود. با راهنمایی و مشاوره در این زمینه می توانید بهترین راهبند را خریداری کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه

می توانید با مشاورین ما در تماس باشید

02166695789

09129287034

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.