sayebandoor logo

درب تمام اتوماتیک شیشه ای

ما زیبایی درب تمام اتوماتیک شیشه ای (All-automatic glass door) را با دوام یک Dura-Glide در سری درب های کشویی شیشه ای Dura-Glide 2000/3000 ترکیب کرده ایم.

این سیستم درب سازگار با UL ذکر شده و ANSI 156.10 برای حداکثر ایمنی و سفارشی سازی با اندازه و گزینه های پایان کار ساخته شده است تا هر نوع کاربرد بیرونی یا داخلی را تقویت کند.

تمام طراحی شیشه ای بدون هیچ زحمتی در نمای ساختمان ایجاد می شود ، خطوط سایت و نمایه های فشرده را به حداقل می رساند در حالی که نور طبیعی داخلی را به حداکثر می رساند. این درب مکمل هر نوع معماری مجلل و طراحی جدید و تمیز است.

به طور معمول ، جریان احتمالی ترافیک از طریق درها بر اساس قطر ، تعداد افرادی که در هر یک از بخش ها قرار می گیرند ، تمام قسمت های پر شده و سرعت تعیین شده توسط کد تعیین می شود.

با این حال ، روانشناسی فرهنگی و چمدان های معمولی بیشتر عامل تعیین کننده جریان هستند. بهتر است نوع ترافیک را ارزیابی کنید. به عنوان مثال ، افراد حرفه ای – دارای کیف دستی؛ اجتماعی – مادرانی که دارای کالسکه یا مشروبات الکلی و یا صندلی چرخدار هستند.

درب تمام اتوماتیک شیشه ای گردان

یک درب تمام اتوماتیک شیشه ای گردان با قطر کوچک دستی به راحتی برای ساختمانهای اداری متوسط ​​و کم ارتفاع انتخاب شده است. همچنین برای ورودی های خرده فروشی ، تئاترها و برنامه های کاربردی از این دست استفاده می شود.

درب تمام اتوماتیک شیشه ای گردان قطر کوچک بین 1828 میلی متر (6 درجه) تا قطر 2438 میلی متر (8 ° 0) متغیر است. این قطر دارای پیکربندی سه یا چهار بال است. با این وجود ، هنگام انتخاب چهار بال روی درب با قطر کوچک ، محدودیت اندازه و الزامات کد را در نظر بگیرید.

درب تمام اتوماتیک شیشه ای گردانی با قطر متوسط ​​برای فرودگاه ها و برنامه های هتل استفاده می شود و از قطر 2438 (8 80 ”) تا 3048 میلی متر (10 0 0) قطر دارد. این اندازه ممکن است دارای طراحی سه یا چهار بال باشد و ممکن است به صورت دستی ، قدرت یا اتوماتیک باشد.

درب تمام اتوماتیک شیشه ای گردانی به قطر بزرگ از 3048 میلی متر (10 ° 0) تا 3658 میلی متر (12 ° 0) متغیر است و در مناطقی با حجم زیاد چمدان ها مانند فرودگاه ها ، هتل ها و بیمارستان ها از ترافیک بالا استفاده می شود. این درب ها کاملاً خودکار بوده و از ویژگی های ایمنی گسترده ای برخوردار هستند. درب های با قطر بزرگ می توانند به صورت سه یا چهار دست طراحی باشند.

نقش درب تمام اتوماتیک شیشه ای در امنیت

درب اتوماتیک گردانی امنیتی (کنترل دسترسی) در ورودی هایی که به سطوح مختلف امنیتی نیاز دارند استفاده می شود. امنیت با استفاده از سنسورهای شناسایی محل ورود و خروج از کشور حفظ می شود.

سیستم های دسترسی به خواندن کارت معمولی هستند و توسط تشک و سنسور بازوی درب تقویت می شوند تا اختلاف وزن و “ضد ضربات” را انتخاب کنند. سیستم های جدید سنجش امنیت الکترونیکی “ضد پیگیری” را ارائه می دهند.

* توجه: هنگام مشخص کردن درب های گردان اتوماتیک یا امنیتی ، لازم است که تمام عملکردهای مورد نیاز را مشخص کنید. این الزامات باید در کلیه نقشه های فروشگاه ذکر شود و باید انتظارات خاصی از کاربر نهایی را برآورده کند.

طراحی درب تمام اتوماتیک شیشه ای

طراحی درب های گردان بخش های بزرگ تر از گذر را ارائه می دهد و اغلب برای هتل ها و فرودگاه ها در نظر گرفته می شود که در آن استفاده نیاز به عبور چمدان ، چرخ دستی یا صندلی چرخدار دارد.

توجه: مدلهای سه جناحی دارای ورودی و خروجی کوچکتر هستند و بنابراین 2 واحد برای جریانهای ورودی / خروجی توصیه می شود.

طراحی درب تمام اتوماتیک شیشه ای گردان چهار طرفه امکان کنترل بیشتر ترافیک را فراهم می کند. این طرح از مزایای یک مهر و موم آب و هوای برتر و نفوذ کمتر هوا در وضعیت بسته (بسته شدن ربع امتیاز) برخوردار است.

هر درب تمام اتوماتیک شیشه ای گردان صرف نظر از سبک و اندازه دارای اجزای اساسی است. در بالای یک سایبان قرار دارد که همان ساختار بالاتر از بال و محوطه است. این شامل یک پوشش سقف یا عرشه ، فاشیا و سوفی است. سایبان را می توان در ارتفاعات و پیکربندی های مختلفی طراحی کرد و از شیشه یا فلز (یا ترکیبی از هر دو) ساخته شده است.

پانل درب تمام اتوماتیک شیشه ای

پانل های درب یا برگها پانل هایی هستند که درون محفظه می چرخند. بالها به شافت میانی متصل شده اند ، که مرکز چرخش درب گردان است. محوطه (دیوار طبل) قاب قاب شیشه ای خم شده است و از بین کف و تاج می رسد.

کنترل سرعت می تواند در قسمت بالا قرار داشته باشد یا کف آن نصب شود. این دستگاه سرعت چرخش بالها را طبق استاندارد تنظیم می کند. کدهای آمریکای شمالی حداکثر RPM را برای یک درب گردان بسته به قطر (مثلاً 10 RPM روی درب با قطر 8 ‘) اجازه می دهد. یاتاقان غلتکی مخلوط شده همراه با کنترل سرعت برای اطمینان از چرخش دقیق و صاف استفاده می شود.

عملکرد درب تمام اتوماتیک شیشه ای

Bookfold به عملكرد فروپاشي بالها براي آزاد كردن و چرخش در جهت معبر اشاره دارد. این مکانیسم برای ایمنی بسیار مهم است و با استفاده از کدهای آتش نشانی / ساختمان در تمام درهای گردانی ورودی که در آمریکای شمالی نصب شده است ، هنگامی که درب گردان بخشی از معابر ساختمان است.

در مواقعی که یک سیستم مکانیکی برای خروج اضطراری یا در مکانهایی که ممکن است نیاز به باز شدن کامل درب باشد ، چه ثابت باشد و یا قابل حمل باشد ، لازم است تا اشیاء بزرگ را بگذرند ، می تواند سری درب های کشویی گزینه ای بی عیب و نقص باشد .

در مواقع اضطراری ، افراد فقط با فشار دادن درب به جلو ، قادر به باز کردن درهای ثابت و متحرک به عنوان دربهای در حال چرخش هستند. سیستم های تلسکوپی کشویی به گونه ای طراحی شده اند که برگهای عقب با نیمی از سرعت برگهای جلو حرکت می کنند.

با این حرکت هماهنگ خلوت ، هر دو برگ عقب و جلو به طور همزمان به نقطه کاملاً باز می رسند و شکاف تا 2/3 از عرض نصب شده را برای شما فراهم می کنند. به دلیل داشتن چهار برگ متحرک به جای دو ، می توانید در یک فضای محدود از راحتی بسیار بیشتری لذت ببرید.

قیمت درب تمام اتوماتیک شیشه ای

جهت اطلاعات بیشتر و دریافت قیمت حدودی درب تمام اتوماتیک شیشه ای با مجموعه سایبان در تماس بگیرید

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.