sayebandoor logo

درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید

درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید (Side glass door) نمونه مشخص از درب های اسلایدی اتوماتیک می باشد که اغلب در مراکز و ساختمان های پرتردد از جمله ورودی مغازه یا فروشگاه های بزرگ ، پاساژ و مجتمع های تفریحی و گردشگری ، ورودی بانک و سازمان های دولتی و خصوصی نصب می گردد.

ما در این مقاله قصد داریم شما را با راهنمای انتخاب درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید و نحوه صحیح عملکرد آن آشنا کنیم .با مشاورین و کارشناسان مجموعه سایبان در همراه باشید تا شما را با ویژگی های مختلف درب های شیشه ای اسلایدی آشنا کنند.

مجموعه صنعتی سایبان در با فعالیت گسترده در زمینه طراحی و تولید انواع درب های شیشه ای برقی و دستی و نصب و راه اندازی آن در محل توانسته است با اراده محصولات با کیفیت و خدمات برتر به مشتریان نظر آن ها را جلب نماید.

مشخصات درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید

برای آشنایی بیشتر با مشخصات درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید ابتدا با نحوه عملکرد صحیح این درب ها آشنا می شویم .به طور کلی درب های برقی شیشه ای اسلایدی از اجزای مختلفی از جمله تسمه ، موتور الکتریکی ، کنترل باکس ، چشمی الکتریکی ، ریل و .. تشکیل شده اند.

تسمه درب شیشه ای به صورت رفت و برگشت کار می کند ، لنگه درب به خط پایین تسمه و لنگه دیگر آن به خط بالایی تسمه متصل می شود.در نتیجه موتور نصب شده بر روی درب شیشه ای می چرخد و دو لنگه درب از هم فاصله می گیرند و زمانی که موتور به جهت دیگر بچرخد دو لنگه درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید به سمت یکدیگر خواهند آمد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تکمیلی در این زمینه می توانید با مراجعه به وبسایت سایبان در با مشاورین و کارشناسان بخش فروش مجموعه در تماس باشید و از راهنمایی آن ها جهت انتخاب و خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع درب شیشه ای ساید بهره مند شوید.

راهنمای انتخاب درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید

با معرفی نسل جدیدی از درب های شیشه ای اتوماتیک ، پیشرفت عمده ای در تکنولوژی درب های برقی شیشه ای اسلاید به وجود آمده است که مجموعه سایبان در با به کارگیری از این فناوری و تکنولوژی پیشرفته توانسته است درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید را در اختیار مشتریان قرار دهد.

درب برقی شیشه ای کشویی یا درب اتوماتیک شیشه ای ساید را می توان به صورت درب برقی فریم لس با بهره گیری از طراحی روز دنیا ایجاد کرد . این نوع درب ها علاوه بر شیک بودن و زیبایی خاص خود با نصب تجهیزات الکتریکی و سنسورهای هوشمند موجب بهره وری بیشتری از انرژی شد.

مزایای خرید درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید

درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید یکی از پرفروش ترین انواع درب شیشه ای اتوماتیک می باشد که دارای مزایا و ویژگی های منحصر به فرد می باشد.طراحی زیبا و مدرن بدون کاربرد قاب یا فریم، طراحی شیک براساس استاندارد و قوانین روز دنیا ، پنهان بودن فریم درب اتوماتیک در ظاهر از بالا ، امنیت و ایمنی بالا ، بهره وری از انرژی و عدم وجود سیم کشی در ظاهر درب شیشه ای درب اتوماتیک اسلاید.

فروش درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید ارزان

طراحی درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید ارزان در مجموعه سایبان در به گونه ای انجام می شود که در صورت بسته شدن درب هیچ راه نفوذی به داخل وجود ندارد و پانل درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید کاملا کیپ می شود و همین موضوع باعث می شود درب اتوماتیک شیشه ای از لحاظ امنیت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از سایر درب های اتوماتیک باشد.

مجموعه سایبان در با فروش فوق العاده درب های شیشه ای اتوماتیک اسلایدی ارزان و با کیفیت توانسته است در این سال ها رضایت مشتریان خود را جلب نماید.جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مراجعه سایت مجموعه با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.

نگهداری از درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید

نگهداری و مراقبت از درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید نیاز به تخصص و تجربه فراوان دارد که مجموعه سایبان در با بهره گیری از دانش فنی و مهارت تجربی در زمان کوتاه با هزینه مناسب می تواند خدمات برتر و با کیفیتی را به مشتریان خود جهت تعمیر و نگهداری انواع درب شیشه ای و درب کرکره ای انجام دهد.برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکاران ما در تماس باشید.

قیمت درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید

عوامل موثر بر قیمت انواع درب شیشه ای شامل ابعاد و اندازه درب ، نصب موتور الکتریکی ، چشمی و تجهیزات الکتریکی جهت کنترل تردد افراد ،نوع و کاربرد درب شیشه ای ، برند و شرکت طراحی و تولید کننده درب می شود.

برای اطلاع از قیمت انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید ، درب شیشه ای تلسکوپی ، درب شیشه ای کشویی و .. می توانید با مراجعه به وبسایت سایبان در با کارشناسان و مشاورین ما در تماس باشید.

خرید درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید

برای خرید انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید نیاز به دریافت آگاهی و شناخت کافی از انواع درب شیشه ای و کاربرد آن ها داریم شما می توانید با دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید و کشویی و تلسکوپی و درب شیشه ای گردان بهترین و با کیفیت ترین انواع درب را خریداری فرمایید.

همکاران ما در مجموعه سایبان در می توانند شما را در این زمینه راهنمایی کنند و بهترین خدمات و محصولات را به مشتریان گرامی خود ارائه دهند.جهت دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره های موجود در سایت در تماس باشید.

نصب و راه اندازی درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید

راه اندازی و نصب درب تمام اتوماتیک شیشه ای ساید با کمک افراد با تجربه و ماهر در مجموعه سایبان در انجام می شود شما می توانید با مراجعه به مجموعه سایبان در با مشاورین و کارشناسان بخش فنی در ارتباط باشید.همکاران ما با آمادگی لازم شما را در این زمینه راهنمایی خواهند کرد.

مجموعه سایبان در در این سال ها توانسته است با بهره گیری از دانش فنی و تکنولوژی روز دنیا بهترین خدمات و محصولات را به مشتریان خود ارائه دهند.ایمنی و کیفیت در محصولات طراحی و تولید شده مجموعه سایبان در وجود دارد.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس 09129287034 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.