sayebandoor logo

درب تمام اتوماتیک شیشه ای بانکی

درب تمام اتوماتیک شیشه ای بانکی (All-automatic glass door of the bank) از بهترین انواع درب اتوماتیک می باشد که برای برقراری امنیت در بانک طراحی و نصب می گردد. درب های اتوماتیک شیشه ای بانکی امکان قفل شدن را در زمان سرقت با استفاده از ریموت کنترل دارند.

از کاربردهای مهم درب تمام اتوماتیک شیشه ای بانکی می توان به ایجاد زیبایی در محیط و هم چنین صرفه جویی و جلوگیری از اتلاف انرژی در ساختمان اشاره کرد. مجموعه سایبان در با برخورداری از کادر حرفه ای و تخصصی در زمینه طراحی و ساخت انواع درب اتوماتیک می تواند شما را در زمینه خرید درب اتوماتیک راهنمایی کند.

طراحی درب تمام اتوماتیک شیشه ای بانکی

طراحی درب های اتوماتیک شیشه ای بانکی نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد که مجموعه سایبان در با برخورداری از طراحان ماهر و باتجربه توانسته است در این سال ها محصولات درب اتوماتیک با کیفیت و مقرون به صرفه را تولید و عرضه نماید.

سایبان در یکی از معتبرترین و باکیفیت ترین شرکت های طراحی و تولید انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای بانکی ، کشویی، تلسکوپی، .. در کشور است که با درنظر گرفتن شرایط محیطی و نظر و خواسته مشتریان و میزان بودجه در اختیار درب اتوماتیک را طراحی و تولید می کند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در زمینه طراحی و ساخت درب اتوماتیک شیشه ای در ارتباط باشید. همکاران ما آمادگی خود را برای ارائه خدمات مشاوره رایگان به مشتریان محترم اعلام می دارند.

عملکرد درب تمام اتوماتیک شیشه ای بانکی

درب تمام اتوماتیک شیشه ای بانکی یکی از باکیفیت ترین و محبوب ترین انواع درب اتوماتیک می باشد که عملکرد مناسب و مطلوبی دارد . مهم ترین مشخصه درب های اتوماتیک شیشه ای بانکی برقراری امنیت در بانک هاست. روزانه افراد مختلف به بانک و موسسه های سپرده قرض الحسنه بانکی مراجعه می کنند.

 برای برقراری امنیت در این محل باید درب ورودی مجهز به سیستم هوشمند امنیتی باشد تا مشکلی برای کارمندان و سایر افرادی که به بانک مراجعه می کنند پیش نیاید.از این رو مشاورین و کارشناسان پیشنهاد می دهند که از درب تمام اتوماتیک شیشه ای بانکی برای ورودی درب بانک ها استفاده شود.  

قیمت درب تمام اتوماتیک شیشه ای بانکی

به طور کلی درب های اتوماتیک بانکی با توجه به عوامل مختلف از جمله ابعاد و اندازه درب ، نصب یراق آلات ، نوع و عملکرد سیستم بازشوی درب ، سیستم کنترل تردد و نصب تجهیزات هوشمند بر روی آن قیمت گذاری می شود. کارشناسان فنی در مجموعه سایبان در با توجه به نیاز مشتری، میزان بودجه ، کیفیت و مقاومت ف ایمنی و امنیت درب های اتوماتیک زیبایی را طراحی و تولید می کنند.

برای دریافت لیست قیمت محصولات طراحی شده توسط مجموعه سایبان در می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در بخش فروش در تماس باشید. آن ها با مشاوره مناسب شما را در زمینه خرید بهترین درب اتوماتیک بانکی راهنمایی خواهند کرد. 

خرید درب تمام اتوماتیک شیشه ای بانکی

برای انتخاب و خرید درب تمام اتوماتیک شیشه ای بانکی می توانید به شرکت های طراحی و ساخت درب های اتوماتیک در کشور مراجعه فرمایید. مجموعه سایبان در با برخورداری از کادر حرفه ای و کجرب در طراحی و ساخت انواع درب اتوماتیک شیشه ای مهارت بالایی دارد و می تواند درب های اتوماتیک را با کیفیت و قیمت مناسب برای هر ساختمان طراحی و تولید کند.برای دریافت اطلاعات بیشتر و تکمیلی در این زمینه با مشاورین و کارشناسان ما در بخش فنی و فروش مجموعه سایبان در همراه باشید.

مزایای نصب درب اتوماتیک شیشه ای بانکی

از مهم ترین مزایای نصب و راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای بانکی می توان به ایمنی و امنیت بالای درب اتوماتیک اشاره کرد که با نصب تجهیزات هوشمند بر روی درب می توان تردد افراد را کنترل کرد. کنترل رفت و آمد افراد در بانک را می تواند با کمک سنسورهای هوشمند تشخیص چهره یا اثر انگشت ، کارت و .. انجام دهیم. هم چنین درب های اتوماتیک بانکی میزان بازشوی و قدرت بالایی دارند و بدون صدا و عدم محدودیت در رفت و آمد از ویژگی های خاص این نوع از درب های اتوماتیک می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انتخاب و خرید درب اتوماتیک شیشه ای بانکی می توان با مشاورین و کارشناسان مجموعه سایبان در در ارتباط باشید. آن ها با مشاوره مناسب در این زمینه مشتریان را در زمان خرید بهترین درب اتوماتیک راهنمایی خواهند کرد.   

نمایندگی فروش درب های اتوماتیک شیشه ای بانکی

مجموعه سایبان در جزو شرکت های معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای بانکی در کشور محسوب می شود ، این مجموعه با بهره گیری از دانش و فناوری روز دنیا و استفاده از تجهیزات مدرن توانسته است درب های اتوماتیک شیشه ای با کیفیت و مقرون به صرفه را تولید و روانه بازار فروش نماید.

برای دسترسی راحت و بدون دردسر مشتریان این مجموعه نمایندگی های رسمی خود را در سراسر کشور ایجاد کرده است.برای دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه خرید انواع درب تمام اتوماتیک بانکی می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید. کلیه فعالیت ها و محصولات و خدمات برتر مجموعه سایبان در در نمایندگی های فعال مجموعه در سراسر کشور با همان کیفیت و قیمت برای مشتریان گرامی انجام می شود.

نصب و راه اندازی درب اتوماتیک شیشه ای بانکی

نصب و راه اندازی درب اتوماتیک بانکی به اندازه طراحی و ساخت آن اهمیت دارد زیرا درب های اتوماتیک شیشه ای بانکی امنیت را در محیط برقرار می کنند و در صورت ایجاد هر گونه مشکل در زمان باز و بسته شدن درب احتمال سرقت در محیط امکان پذیر می شود.

از این رو مجموعه سایبان در با برخورداری از نصاب های حرفه ای و مجرب در زمینه اجرا انواع درب اتوماتیک می تواند خدمات برتر و با کیفیت را به مشتریان به ارمغان بیاورد. جهت برقراری ارتباط با بخش فنی و اطلاع از هزینه نصب و راه اندازی درب اتوماتیک می توانید با شماره های درج شده در سایت در تماس باشید.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.