sayebandoor logo

درب تمام اتوماتیک برقی

درب تمام اتوماتیک برقی (All-automatic electric door) یکی از بهترین و رایج ترین انواع درب تمام اتوماتیک می باشد که امروزه از آن برای مکان های مختلف از جمله پارکینگ ساختمان های مسکونی ، اداری و تجاری مورد استفاده قرار می گیرد.نحوه کارکرد هر یک از انواع درب تمام اتوماتیک برقی با یکدیگر متفاوت است و معمولا از درب برقی برای فضای خاص استفاده می شود.

نسل جدید و پیشرفته انواع درب اتوماتیک که با نام درب تمام اتوماتیک برقی شناخته می شود از تکنولوژی روز دنیا بهره می برد و باز و بسته کردن درب به صورت تمام اتوماتیک و از راه دور انجام می شود.درب های برقی امروزه به صورت گسترده استفاده می شود .ما در این مقاله قصد داریم به بررسی هر یک از آن ها و مزایای و ویژگی های خاص آن ها بپردازیم.

مجموعه سایبان در با تیم حرفه ای و تخصصی خود در زمینه طراحی و تولید انواع درب تمام اتوماتیک ، سایبان و سقف برقی می تواند شما مشتریان را راهنمایی کند.جهت برقراری ارتباط با بخش مشاوره ای مجموعه با شماره های موجود در سایت در تماس باشید.

معرفی انواع درب تمام اتوماتیک برقی

درب های برقی چگونه کار می کنند؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا با انواع مختلف درب تمام اتوماتیک نگاهی داشته باشیم.درب های اتوماتیک به دلیل نصب سنسور و سیستم های هوشمند حرکتی و نوری نصب شده بر روی آن ها باز و بسته می شوند.درب های برقی در انواع مختلف درب برقی شیشه ای ، درب اتوماتیک کرکره ای ، درب تمام اتوماتیک برقی شیشه ای ساید ، درب شیشه ای سند بلاست و .. در بازار فروش وجود دارند.

شما می توانید با توجه به نیاز و فضای مورد نظر بهترین درب برقی را انتخاب و در محل در نظر گرفته شده راه اندازی نمایید.مشاورین ما در مجموعه سایبان در شما را در زمینه انتخاب بهترین درب تمام اتوماتیک شیشه ای یا کرکره ای راهنمایی خواهند .جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه با همکاران ما در بخش فروش محصولات در ارتباط باشید.

مزایای نصب درب تمام اتوماتیک برقی

با توجه به تحقیقات صورت گرفته درباره انواع درب برقی نصب شده در محل به این نتیجه رسیده اند که درب های برقی برای افراد ارزش بالایی دارد زیرا ویژگی و مزایای فراوانی از جمله باز و بسته شدن راحت و آسان ، کاهش مصرف انرژی، زیبایی و شیک بودن ،نصب سنسور و چشمی ، و .. می توان اشاره کرد.

هم چنین می توان از این نوع درب های اتوماتیک به عنوان درب ورودی یا خروجی مراکز درمانی و بیمارستان ها ، مراکز اقامتی و هتل و آپارتمان ها ، فروشگاه های بزرگ زنجیره ای ، مجتمع های تفریحی و گردشگری استفاده کرد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مراجعه به بخش مشاوره ای مجموعه سایبان در با کارشناسان بخش فروش محصولات تولید شده این مجموعه در تماس باشید.هدف ما جلب رضایت مشتریان محترم با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت می باشد.

قیمت درب تمام اتوماتیک برقی ارزان

درب های برقی طراحی و تولید شده توسط شرکت های متخصص در این زمینه با بالاترین کیفیت و استانداردهای لازم ایمنی و امنیت تولید می شوند.قیمت درب تمام اتوماتیک برقی با توجه به ابعاد و اندازه درب ، متریال و یراق آلات به کار رفته در تولید و نصب آن محاسبه می شود.

مجموعه صنعتی سایبان در با برخورداری از تیم حرفه ای و تخصصی می تواند بهترین و با کیفیت ترین انواع درب تمام اتوماتیک برقی را با قیمت مناسب در اختیار مشتریان محترم خود قرار دهد.جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد قیمت محصولات مجموعه سایبان در به وبسایت مراجعه فرمایید.

راهنمای انتخاب درب تمام اتوماتیک برقی

درب های برقی یا اتوماتیک بسیار اقتصادی تر از آن چیزی هستند که فکذ می کنید زیرا با نصب درب تمام اتوماتیک برقی در مصرف انرژی بسیار صرفه جویی می کنید و چنان چه با آگاهی و دانش لازم درب تمام اتوماتیک برقی را انتخاب کنید می توانید سال ها از آن استفاده کنید.

مشاورین و کارشناسان متخصص در این زمینه می توانند شما را در زمینه انتخاب و خرید بهترین درب تمام اتوماتیکبرقی راهنمایی کنند.برای اطلاع از قیمت انواع درب تمام اتوماتیک برقی و چگونگی نصب و راه اندازی درب برقی در محل می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

ویژگی های مهم درب تمام اتوماتیک برقی

کنترل از راه دور جهت باز و بسته شدن درب تمام اتوماتیک ، زیبایی و شیک بودن درب ، نصب سنسور و چشمی و دوربین جهت کنترل تردد و رفت و آمد در طول شبانه روز ، جلوگیری از اتلاف مصرف انرژی ، امنیت و ایمنی بالای درب در زمان حرکت همه از ویژگی های خاص و منحصر به فرد انواع درب تمام اتوماتیک محسوب می شود.

نکات مهم در خرید درب تمام اتوماتیک برقی

مهم ترین نکته در زمان خرید انواع درب تمام اتوماتیک برقی طراحی شده توسط شرکت های طراحی و تولید انواع درب تمام اتوماتیک برقی علاوه بر زیبایی و شکل ظاهری درب و کیفیت و مقاومت آن در برابر شرایط محیطی ، قیمت درب برقی می باشد.

برای دریافت لیست قیمت درب های برقی مجموعه سایبان در می توانید با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.همکاران ما در این مجموعه با صبر و حوصله پاسخگوی سوالات شما مشتریان گرامی می باشند.

نصب و راه اندازی درب تمام اتوماتیک برقی

راه اندازی و نصب درب های اتوماتیک نیاز به تخصص و مهارت فراوان دارد زیرا نصب و اجرای درب تماماتوماتیک برقی با تجهیزات لازم انجام می شود تا مشکلی در زمان باز و بسته شدن و ایمنی و امنیت درب ایجاد نشود.

هزینه نصب و راه اندازی درب های برقی با توجه به نوع درب و ابعاد و اندازه ، مدت زمان انجام کار و دستمزد افراد محاسبه و تعیین می شود.شما می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه سایبان در از هزینه های خرید و نصب و راه اندازی انواع درب تمام اتوماتیک مطلع شوید.

فروش درب تمام اتوماتیک برقی شیشه ای

متداول ترین انواع درب تمام اتوماتیک برقی به عنوان درب پارکینگ ساختمان های مختلف استفاده می شود.فروش درب برقی پارکینگی امروزه بالاست زیرا این نوع درب ها با کنترل از راه دور به راحتی باز و بسته می شوند و امنیت و ایمنی بالایی دارند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فروش درب تمام اتوماتیک برقی شیشه ای یا درب برقی کرکره ای توسط مجموعه سایبان در با مشاورین و کارشناسان ما در ارتباط باشید.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.