sayebandoor logo

درب اتوماتیک یا در اتوماتیک

یک درب اتوماتیک پذیرای بازدیدکنندگان است، جمعیت مهمانان را راهنمایی می کند و به حفظ مناطق آب و هوایی داخلی کمک می کند. ما طیف وسیعی از سیستم‌های دسترسی خودکار را ارائه می‌دهیم که به شما امکان می‌دهد ورودی مرکز خود را سفارشی کنید تا بهترین نیازهای مهمانان شما را برآورده کند. 
راه حل های راحت و بدون تماس ما از نصب تا بهره برداری آرامش خاطر را برای شما فراهم می کند. به علاوه، ورودی های درب اتوماتیک ما به گونه ای طراحی شده اند که به شما در رعایت استانداردهای دسترسی در هر ساختمانی کمک کنند.

این یک انتظار در بسیاری از ساختمان ها است: درها به طور خودکار باز می شوند و سپس دوباره بسته می شوند. در سوپرمارکت ها، هتل ها و نمایندگی های خودرو و همچنین در ادارات دولتی و بیمارستان ها، این درب ها به عنوان ورودی دعوت کننده و قابل دسترس عمل می کنند. همچنین می توان آنها را با هزینه ای معقول به روز کرد.

قیمت درب تمام اتوماتیک منحنی

انواع درب های اتوماتیک

  1. درب اتوماتیک تلسکوپی
  2. درب اتوماتیک کشویی
  3. درب اتوماتیک ریولوینگ
  4. درب اتوماتیک نیم گرد
  5. درب اتوماتیک لولایی
  6. درب اتوماتیک مثلثی
  7. درب اتوماتیک تاشو
  8. انواع درب اتوماتیک پارکینگی
  9. درب اتوماتیک زیر سقفی
  10. درب اتوماتیک پارکینگ ریلی
  11. درب اتوماتیک کرکره ای
  12. درب اتوماتیک فریم لس
  13. درب اتوماتیک بیمارستانی
  14. درب اتوماتیک سریع صنعتی
  15. درب اتوماتیک بالارونده سکشنال
  16. درب اتوماتیک استیل طلایی
  17. درب اتوماتیک شیشه ای

لوازم جانبی درب تمام اتوماتیک

درب اتوماتیک کشویی

اتوماتیک درب‌های کشویی خودکار از شرکت سایبان دُرسال‌هاست که در بسیاری از بخش‌ها و در طیف گسترده‌ای از ساختمان‌ها با موفقیت زیادی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. چه در بخش مراقبت های بهداشتی، خرده فروشی، ادارات یا ساختمان های مسکونی، درب های قابل اعتماد و با کیفیت ما همه الزامات را برآورده می کنند.

بهداشت
اکنون مهمتر از همیشه است: دربهای اتوماتیک سایبان دُر بسیار بهداشتی هستند، زیرا نیازی به دست زدن به آنها نیست. باکتری ها و ویروس های دستگیره درب دیگر مشکلی برای درب های اتوماتیک نیستند.

بدون مانع
بسیار راحت، نه فقط برای استفاده کنندگان از ویلچر: درهای کشویی اتوماتیک همچنین به افراد مسن و والدین کمک می کند تا با صندلی چرخدار استفاده کنند. با درب‌های بدون مانع، به همه احساس خوش آمدید می‌دهید.

طراحی درهای کشویی – متناسب با نیازهای
شما به دنبال چه مفهوم طراحی هستید؟ آینده نگر؟ شیک؟ بی زمان؟ با درب‌های کشویی  سایبان دُر، می‌توانید سازه‌های تمام شیشه‌ای مدرن، قاب‌های پروفیلی نفیس یا شیشه‌های چند لایه ظریف را انتخاب کنید. ما همچنین خوشحالیم که به درخواست‌های فردی پاسخ می‌دهیم و اطمینان حاصل می‌کنیم که درهای کشویی سایبان دُر شما به طور یکپارچه با مفهوم کلی معماری شما ترکیب می‌شوند.

درب های کشویی تمام شیشه
 دارای طراحی بسیار زیبا، کیفیت بالا و ظاهری فوق مدرن هستند. بدون قاب بودن، شفافیت کامل را ارائه می دهند و در پروژه ساخت و ساز شما یک بیانیه طراحی را ارائه می دهند.

شیشه
لایه ای نسخه شیشه ای لایه ای درب اتوماتیک کشویی نیز از جذابیت زیبایی شناسی بالایی برخوردار است. درب کشویی شیشه ای لایه ای راه حل ایده آلی برای نیازهای شما به عنوان مالک یا معمار ساختمان برای اطمینان از طراحی مدرن و جذاب است.

قاب
های کم حاشیه درب های کشویی با قاب های کم حاشیه نمای باریک و حداکثر پایداری را در یک طراحی ایده آل ترکیب می کنند. سیستم پروفیل نفیس، محافظت بی عیب و نقصی را برای شیشه، هم در داخل و هم در بیرون ارائه می دهد.

همه کاره و سفارشی
شما می توانید از میان طیف وسیعی از ویژگی های مختلف، حتی برای سیستم های درهای کشویی استاندارد، انتخاب کنید:

  • تک لنگه و دو درب
  • لنگه دو و چهار در تلسکوپی
  • با پانل جانبی اختیاری، پانل بالای سر لعابدار و برگ محافظ
  • مکانیسم قفل کردن برگ
  • ترکیبی ایده آل برای استفاده چند منظوره
  • سیستم کلی تایید شده (EN 16361)

به لطف سیستم های درهای کشویی که مطابق با نیازهای شما سفارشی شده اند، از فضای بسیار بیشتری لذت ببرید. طراحی، جنس، ایمنی و عایق حرارتی تنها تعدادی از پارامترهایی هستند که می توانید انتخاب کنید. عملکرد صاف برای تمامی درب های کشویی گیلگن تضمین شده است.

ایمنی و محافظت در برابر سرقت
درب های اتوماتیک سایبان دُر بالاترین استانداردها را در مورد مقاومت در برابر سرقت رعایت می کنند. ورودی ها به ویژه مناطقی هستند که امنیت بالا منطقی است. به همین دلیل است که سیستم های درب اتوماتیک ما به طور ایمن قفل می شوند و خارج از ساعات کاری به طور خودکار باز نمی شوند. پروفیل های آلومینیومی باریک سطوح بالایی از محافظت در برابر سارق را بدون لطمه زدن به طراحی تضمین می کنند.

عایق حرارتی درهای کشویی
به لطف سیستم های پروفیل عایق حرارتی و عملکرد صرفه جویی در انرژی، دمای داخلی ثابت است. برای محیط بیرون خوبه برای محیط داخلی شما خوب است.

درب‌های کشویی هرمتیک درب‌های
کشویی هرمتیک با نفوذناپذیری بالا و کیفیت عایق صوتی خوب، بالاترین استانداردها را برآورده می‌کنند. این باعث می شود که آنها برای استفاده در محیط های پزشکی و همچنین سایر بخش ها گزینه ای عالی باشند.

ایمنی آتش نشانی با درب های اتوماتیک کشویی درب های
ایمنی آتش نشانی یک اقدام ایمنی آزمایش شده در هنگام آتش سوزی هستند. در شرایط عادی، درب های اتوماتیک آتش نشانی دسترسی راحت را ارائه می دهند. در آتش سوزی به طور خودکار بسته می شوند و از گسترش آتش جلوگیری می کنند. با وجود این، درب های کشویی خودکار ایمنی آتش نشانی با عملکرد خروج اضطراری همچنان می توانند در صورت آتش سوزی به صورت دستی باز شوند.

برای استفاده در فضای باز و داخلی
درب های کشویی اتوماتیک ما در طیف گسترده ای از انواع ساختمان ها استفاده می شود: ساختمان های اداری، واحدهای خرده فروشی، مراکز خرید، سوپرمارکت ها، صنعت، هتل ها، بیمارستان ها، مطب های پزشکی، آزمایشگاه ها، سینماها، املاک خصوصی و غیره. برنامه های کاربردی گسترده و متنوع است.

درب اتوماتیک کشویی

درب اتوماتیک تلسکوپی

درب های تلسکوپی اتوماتیک در مواقعی که فضا محدود است، مزایای زیادی را ارائه می دهند. با ترکیب یک لنگه فعال درب کشویی اضافی، یک درب کشویی اتوماتیک تلسکوپی به شما امکان می دهد باز شدن درب شفاف بیشتری را به دست آورید… به ویژه در تنگ ترین فضاها استقبال می شود.

تلسکوپی ASSA ABLOY SL500 یک درب تلسکوپی اتوماتیک است که با ارائه پشتیبانی و پایداری برتر، استاندارد جدیدی را در عملکرد تلسکوپی ایجاد می کند. درب اتوماتیک کشویی تلسکوپی ASSA ABLOY SL500 با استفاده از طراحی انحصاری “در روی در”، طراحی خلاقانه ای دارد که سیستم های مسیر معلق پایینی را بهبود می بخشد. وزن درب را از طریق دو جعبه ساختاری با مسیرهای آلومینیومی قابل تعویض یکپارچه بر روی بخش ساختاری هدر درب اتوماتیک قرار می دهد.

درب اتوماتیک تلسکوپی

ویژگی های درب اتوماتیک تلسکوپی SL500

  • 33٪ باز شدن درب بیشتر از یک بسته کشویی استاندارد ارائه می دهد.
  • در بالای سر پنهان و نصب روی سطح موجود است
  • طراحی انحصاری “در روی در” برای بهبود عملکرد و ثبات
  • تثبیت کننده فناوری حامل
  • نصب و نگهداری ساده است

ویژگی های درب اتوماتیک تلسکوپی SL500 T67

  • نیاز به حداقل 72 اینچ از عرض کلی قاب
  • ارائه حداقل 46 اینچ باز شدن درب قابل استفاده
  • در بالای سر پنهان و نصب روی سطح موجود است
  • شکست کامل
  • مطابقت با ASHRAE 90.1

درب اتوماتیک ریولوینگ

درب های گردان اتوماتیک درجه بالایی از راحتی را با فرکانس دسترسی بالا ارائه می دهند. با طراحی عالی و ظاهری زیبا، اولین تاثیر را در سرسرای ساختمان شما ایجاد می کنند. با انواع حالت های مختلف عملکرد و تنظیمات، همه می توانند از آنها استفاده کنند. با استفاده از آشکارسازهای حرکتی فعال می شوند و به طور خودکار شتاب می گیرند و می چرخند. آنها با بالاترین استانداردهای ایمنی شخصی مطابقت دارند. مانند همه درهای گردان، آنها به تهویه طبیعی و بهینه سازی انرژی در ساختمان کمک می کنند.

درب اتوماتیک ریولوینگ

درب اتوماتیک نیم گرد

درب اتوماتیک نیم گرد به عنوان راه حلی زیبا برای مجتمع های معماری که به آنها نیاز دارند طراحی شده اند و در یک مدل عملکرد، راحتی و کارایی کامل را ارائه می دهند. یک درب منحنی شامل یک درب اتوماتیک کشویی یا دو قسمتی با یک یا دو لنگه کشویی است که به صورت شعاعی حرکت می کنند.

 ما راحتی و طراحی زیبا را با هم ترکیب می‌کنیم که به ورودی ساختمان‌هایی که در آن نصب می‌شوند، جلوه خاصی می‌دهد. ما شعاع ها و درجات انحنای متفاوتی داریم و همچنین امکان نصب درب های نیمه دایره ای یا دایره ای با بازشوی دو قسمتی یا تک کشویی را داریم که به بهترین شکل ممکن در داخل فضا ادغام می شوند، بدون اینکه امنیت ما را به خطر بیندازد.

ارائه درب های اتوماتیک درب های اتوماتیک کشویی منحنی و نیم دایره ای سایبان دُر تمام مزایای درب های نوع خود را ارائه می دهند: حداکثر امنیت، ظرفیت سفارشی سازی بالا و امکان نصب با شعاع ها و درجات انحنای مختلف.

 طراحی آن همچنین اجازه می دهد تا اندازه گیری ها را با فضای مورد نیاز تطبیق دهد، و همچنین به آن پرداخت ها و رنگ های مختلف می دهد که عملکرد آن را کاملاً با ارزش آن ادغام می کند، یک جفت ایده آل هم برای مجموعه معماری و هم برای راحتی کاربر.

درب اتوماتیک نیم گرد

درب اتوماتیک لولایی

درهای چرخشی حداقل فضا را اشغال می کنند و در عین حال عرض باز شدن را به حداکثر می رساند. خودکار کردن درب‌های چرخشی روشی نسبتاً ساده و در عین حال بسیار پایدار برای افزایش عملکرد، دسترسی و ظرفیت یک نقطه ورودی یا خروجی است. به‌علاوه، با همه ASSA ABLOY Swing Door Operators، باز کردن دستی در صورت نیاز آسان است، چه برای راحتی یا ایمنی.
  • به صورت درب های راست باز، چپ باز یا مجموعه ای از درب ها موجود است
  • می توان با اپراتورها ادغام کرد
  • قفل مکانیکی با پیچ و مهره های اضافی و قفل اسپانیولت در صورت نیاز.
  • قفل الکتریکی با رابط به سیستم های کنترل دسترسی.
  • صفحه های ثابت اضافی، نورهای روشن و درهای دستی را می توان گنجاند.
  • تمام شده در رنگ های استاندارد RAL
  • تک جداره در 6.4 میلی متر، 8.8 میلی متر یا 10.8 میلی متر لمینت. گزینه های شیشه سفت نیز.
  • دو جداره با لمینت 22 یا 40 میلی متری. شیشه سخت شده به عنوان یک گزینه اضافی.
  • سیستم را می توان متناسب با نیازهای مختلف مشتری طراحی کرد
  • می تواند با واحدهای ایمنی و فعال سازی  ترکیب شود

درب اتوماتیک مثلثی

درب اتوماتیک مثلثی راه حل مناسبی برای ارائه تاکید نوری به ورودی یک ساختمان مدرن است. زاویه را می توان به سمت داخل یا خارج ساختمان هدایت کرد – هر جهتی که انتخاب کنید می توانید با درب اتوماتیک کشویی زاویه ای یک ورودی زیبا و با اعتبار ایجاد کنید.

مناطق استفاده اختیاری

  • درب های تمام شیشه

توابع اضافی

  • کنترل دسترسی: توسط یک نشان کلید، نظارت تصویری و داده های بیومتریک کنترل می شود
  • بسته شدن در حالت نگهدارنده: با فشار دادن یک دکمه، درب بلافاصله و بدون معکوس بسته می شود
  • اتوماسیون ساختمان: ادغام در سیستم های موجود

درب تمام اتوماتیک ایزوله

درب اتوماتیک تاشو

درب اتوماتیک تاشو دو یا چهار پانل را انتخاب کنید، از پکیج ورودی اتوماتیک اطمینان دارید که راحتی و دسترسی را در کوچک‌ترین محیط‌ها فراهم می‌کند.

درب اتوماتیک تاشو یک پیشرفت عالی در فناوری درهای تاشو تجاری ارائه می دهد. این سهولت ترافیک دو طرفه و بدون مانع را تنها در کسری از فضای مورد نیاز یک درب اتوماتیک کشویی یا درب چرخشی فراهم می کند.

 با استفاده از این درب های تاشو اتوماتیک، می توانید به حداکثر راحتی حتی در تنگ ترین راهروها دست پیدا کنید. سیستم درب اتوماتیک تاشو برای پروژه های مقاوم سازی یا ساخت و ساز جدید ایده آل است و امکان کاربرد نامحدودی دارد.

  • ترافیک دو طرفه بدون مانع برای قرار گرفتن در تنگ ترین نقاط
  • پیکربندی دو یا چهار پانل
  • تاشو یا تاشو موجود است
  • خروج اضطراری
  • استفاده از اپراتور قدرتمند

درب اتوماتیک تاشو

درب اتوماتیک زیر سقفی

درب های اتوماتیک زیر سقفی اغلب اولین انتخاب برای باز و بسته کردن درهای غول پیکر یک تکه مورد استفاده در آشیانه های هواپیما، ساختمان های کشاورزی و سازه هایی هستند که به دهانه های بزرگ نیاز دارند.

این درب‌ها گاهی با عرض بیش از 100 فوت و وزن بیش از 10000 پوند، به مکانیزم‌های قدرتمندی برای عملکرد روان و قابل اعتماد نیاز دارند. قدرت هیدرولیک با افزایش اندازه سیلندر متناسب با اندازه و وزن درب ایده آل و قابل انطباق با هر اندازه درب است.

درهای یک تکه در این کاربردها ارجحیت دارند زیرا به سمت بالا و دور از ساختمان حرکت می کنند و عملکرد آنها ساده است. آنها مانند درهای رول آپ داخل سازه بیرون نمی زنند که می تواند فضای سر را کاهش دهد.

 از طرف دیگر، درهای دوتایی با بالا آمدن به سمت بیرون می چرخند. این ویژگی مجموعه متفاوتی از مزایا و معایب را ارائه می دهد. از آنجایی که درهای دوتایی از پایین بالا می روند، نیروی بالابر را می توان در عرض درب توزیع کرد.

 عموماً برای این درها از درایو الکترومکانیکی استفاده می شود، اما چون درهای یک تکه باید از دو طرف چرخانده شوند، معمولاً از هیدرولیک استفاده می شود.

مزیت بزرگ درب های یک تکه این است که در هنگام باز بودن یک سایبان بزرگ و سایه دار در خارج از ساختمان ایجاد می کنند. با قدرت هیدرولیک، درها را می توان تقریباً با هر ماده ای از جمله شیشه های سنگین و نمای فولادی پوشاند. کل ویترین فروشگاه ها در طرح های درب گنجانده شده اند.

درب اتوماتیک زیر سقفی

درب اتوماتیک پارکینگ ریلی

درب کشویی اتوماتیک ریلی و چوبی آلومینیومی اکسترود شده است که برای کاربردهای داخلی یا خارجی طراحی شده است که در آن به شکست اضطراری پانل های کشویی و جانبی نیاز است.
ظاهری صاف و تمیز  ظاهری صاف و تمیز بدون برآمدگی های افقی که ظاهر در را از بین می برد، ارائه می دهد. هوشمند، کارآمد و از نظر فناوری پیشرفته با سوئیچ برنامه پنج کاره، سنسور حرکت قابل تنظیم و پانل های جانبی خود بسته اختیاری.
خود نظارتی برای ایمنی یک سیستم کنترل خود نظارت مداوم برای اندازه گیری بیشتر ایمنی و کارایی است. ویژگی انحصاری – آهنگ میرایی صدا این صدای عملیاتی را به یک زمزمه کاهش می دهد و تشدید ارتعاش را که می تواند به سازه های ساختمان منتقل شود متوقف می کند.
 که برای کاربردهای داخلی و خارجی مناسب هستند، درب‌های کشویی اتوماتیک و ریلی آلومینیومی اکسترود شده هستند که دارای قوی‌ترین پانل‌های تولید شده هستند.
درب اتوماتیک ریلی

درب اتوماتیک کرکره ای

از کسب و کار خود با درب های کرکره ای دستی و الکترونیکی ما محافظت کنید که برای محافظت از محل، کارکنان و سهام شما طراحی شده است.

آخرین نسل از کرکره های غلتکی ما، که از ابتدا توسعه یافته اند، دارای اجزای سیستم کاملاً منطبق، ریل های راهنمای روان و یک سیستم قدرت و کنترل کارآمد است. این همزیستی منحصر به فرد ثبات و انعطاف پذیری را تضمین می کند.

این مقاطع به دلیل سطح مقطع ایده آل می توانند بسیار محکم پیچ شوند. همراه با طراحی هوشمندانه بخش، این یک سیستم درب غلتکی را می سازد که در بازار حرف اول را می زند.

ما همچنین پیشنهاد می کنیم همه انواع درب های کرکره ای را به بسته شدن خودکار با موارد ایمنی کامل که شامل لبه ها و تیرها می شود ارتقا دهیم تا با مقررات DHF مطابقت داشته باشد. این باعث می شود درب کاملا منطبق باشد.

درب اتوماتیک کرکره ای

درب اتوماتیک فریم لس

فریم یکی دیگر از انواع درب اتوماتیک شیشه ای است که از فریم بدون شیشه استفاده می کند. این نوع درب ها در چارچوب قاب بسیار ظریف و شکننده هستند و برای استفاده در انتهای مکرر و سفت تر یا امکان مسدود شدن درب توصیه نمی شود. اما از این نوع درب ها می توان در مکان هایی که مفهوم خاصی دارند و با توجه به الزامات معماری استفاده از درب های اتوماتیک در شیشه های فریم لس استفاده کرد.

درب اتوماتیک فریم لس

درب اتوماتیک بیمارستانی

درب‌های اتوماتیک بیمارستان به دسترسی عمومی در لابی بیمارستان کمک می‌کنند و به کارکنان بیمارستان اجازه می‌دهند تا به سرعت و به راحتی روی سالن‌ها و اتاق‌ها مانور دهند – به خصوص در مواقع ضروری.

می تواند فناوری پیشرو در صنعت را ارائه دهد که بیشترین تحرک را هم برای بیماران و هم برای کارکنان یک بیمارستان یا سایر مراکز پزشکی فراهم می کند. ما مجموعه ای همه کاره از درب های اتوماتیک بیمارستانی را تولید می کنیم تا بتوانیم یک راه حل واقعی برای تقریبا هر نیازی ایجاد کنیم.

درب اتوماتیک بیمارستانی

درب اتوماتیک سریع صنعتی

باز و بسته شدن خودکار با سرعت بالا در این درب های رول سریع باعث صرفه جویی در انرژی با حفظ دمای داخلی اتاق می شود و همچنین آلودگی ناشی از آلودگی هوا و ورود حشرات و حیوانات موذی را که در انبارها و ساختمان های کنترل شده ضروری است، کاهش می دهد.

همچنین با کنترل جریان ترافیک وسیله نقلیه، محیط زیست به طور چشمگیری بهبود می یابد و دسترسی خودرو به درهای پر استفاده را آسان می کند.
با سرعت حرکت تا 3 متر در ثانیه با برخی از درها، چرخه عملیات را می توان در مدت زمان بسیار کوتاهی کامل کرد و جو داخل را تا حد ممکن در تمام طول سال پایدار نگه داشت. کنترل دسترسی می‌تواند با کنترل از راه دور، حسگرهای خواننده، حلقه‌های زمین، دکمه فشاری، کارت‌های کلیدی، پدهای دیجیتالی کد، انگشت‌خوان‌ها و سایر دستگاه‌ها، همگی متناسب با نیازهای فردی شما در انبار یا کارخانه باشد.

همه درب‌های پرسرعتی که ما عرضه می‌کنیم بالاترین سطح ایمنی را دارند و آزمایش شده‌اند، مورد تایید CE هستند و از طریق برخی ویژگی‌های بسیار پیشرفته تکنولوژیکی دوام طولانی‌مدت را ارائه می‌دهند.

کنترل اینورتر فرکانس به صورت استاندارد بر روی تمام درب‌های پرسرعت تعبیه شده است تا از سریع‌ترین سرعت‌ها و کمترین میزان سایش اطمینان حاصل شود. کل مکانیسم درب از طریق استارت آهسته و ترمز آهسته که فشار بی‌رویه بر قطعات وارد می‌شود، تسکین می‌یابد. ما عملیات الکتریکی تک فاز و سه فاز را با گزینه اضافه شده منبع تغذیه بدون وقفه ارائه می دهیم تا اطمینان حاصل شود که درب در شرایط قطع برق باز می شود.

محدوده درب های پر سرعت شامل درب های شفاف به صورت عمودی و افقی با یک پرده انعطاف پذیر است. آنها به آسانی برای نصب در ترکیب با درب های سقفی مقطعی و کرکره های غلتکی و همچنین با فناوری جدید قدرتمند درب های مارپیچ با پروفیل های آلومینیومی صاف و محکم در دسترس هستند.

درب اتوماتیک بازویی پارکینگی

درب اتوماتیک بالارونده سکشنال

درب اتوماتیک سکشنال با استفاده از بالاترین کیفیت مواد ساخته شده است تا آن را به گزینه ای بسیار ایمن و زیبایی شناختی برای هر خانه تبدیل کند و همچنین طیف گسترده ای از رنگ ها را با ضمانت های پیشرو در صنعت ارائه می دهد. درب‌های اتوماتیک سکشنال که با اندازه‌گیری و نصب توسط متخصصان ساخته شده‌اند، راحتی کارکرد برق را با مزیت بازشو صاف و عمودی ترکیب می‌کنند.

هر درب سکشنال، تا عرض 4.5 متر، دارای فنرهای کششی جانبی با طراحی خلاقانه است. این امکان نصب سریع و آسان را فراهم می کند، اما همچنین به درب اجازه می دهد تا در گاراژهایی با ارتفاع کم جا شود.

یک سیستم ریلی راهنما نصب شده است و چیزی است که برای اطمینان از باز و بسته شدن صاف درب های گاراژ شما استفاده می شود. این مجموعه ریلی از فولاد گالوانیزه با کیفیت بالا تولید می شود.

درب‌های سکشنال هم راحت هستند و هم فضا را ذخیره می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که تا گاراژ خود پارک کنید، در حالی که فرستنده اندازه جیبی شما را قادر می‌سازد تا درب خودرو را باز و بسته کنید.

وقتی باز است، درب به خوبی در فضای سقف گاراژ شما قرار می‌گیرد و به شما امکان می‌دهد در عرض و ارتفاع برای هر نوع ماشینی، چه یک ماشین 4×4 یا یک ماشین جمع‌وجور کوچک، رانندگی کنید.

درب اتوماتیک بالارونده سکشنال

درب اتوماتیک استیل طلایی

این درب اتوماتیک استیل طلایی ورودی تجاری از جنس استنلس استیل برای ورودی ساختمان تجاری استفاده می شود. تزئینات تزئینی فلزی با طراحی شیشه سکوریت می تواند مرکز خرید یا منطقه تجاری را برجسته کند. سطح منحصر به فرد فولاد ضد زنگ مانند خط مو، آینه، یخ زدگی و غیره. محصولات فلزی سایبان دُر .متخصص در تولید فولاد ضد زنگ به مدت 10 سال، ما MOQ کم و کیفیت بالایی داریم.

درب تمام اتوماتیک شیشه ای ریلی

درب اتوماتیک شیشه ای فروشگاه

یکی از اولین چیزهایی که مصرف کننده هنگام بازدید از یک کسب و کار متوجه آن می شود، درب ورودی است. این حوزه ساده از کسب و کار شما جایی است که اولین برداشت از شرکت شما ایجاد می شود. درهایی که کثیف هستند، اطرافشان شلوغ است، کهنه به نظر می رسند، یا حتی قدیمی به نظر می رسند، به مشتری بالقوه نظری نه چندان مطلوب در مورد شرکت شما می دهند.

با این حال، یکی از بهترین راه‌ها برای تحت تأثیر قرار دادن یک مشتری بالقوه، داشتن درب‌های کشویی خودکار در ورودی شما است. این نوع درها نه تنها ظاهری مدرن و زیبا به کسب و کار شما می بخشند، بلکه مشتریان را تحت تأثیر قرار می دهند.

درب اتوماتیک پارکینگ بازویی

درب اتوماتیک پارکینگ بازویی(Braided parking garage door) از قسمتهای ، موتورالکتریکی گیربکس بردالکتریکی تجهیزات ایمنی شستی کنترل دستی ریموت کنترل تشکیل شده است که به معرفی و توضیحات و عملکرد آن در مدار می پردازیم.

موتور الکتریکی در اکثر موارد برای سیستمهای درب اتوماتیک از نوع تکفاز میباشد . این موتورها باید قابلیت عمل چپگرد و راستگرد را در خود داشته باشند لذا از موتورهای تکفاز با دو سیم پیچ مشابه استفاده میشود که با قرار گرفتن یک خازن با هر کدام از سیم پیچها میتوان جهت حرکت موتور را تغییر داد . معمولا 4 سیم از موتور خارج میشود که یک سیم به عنوان ارت دو سیم دیگر به خازن و یک سیم به عنوان سیم مشترک در نظر گرفته شده است . تمام سیمهای موتور در انتها به ترمینالهای مدار درب اتوماتیک متصل میشود .

به دلیل کافی نبودن نیروی یک موتور معمولی تکفاز برای باز و بسته کردن درب باید توسط یک سیستم مکانیکی به نام گیربکس نیروی آن را افزایش داد پس از افزایش نیرو نحوه انتقال آن به درب بستگی به نوع درب دارد وبه روشهای گوناگون صورت میگیرد . این انتقال میتواند به روش کالسکه ای و یا بصورت پیستونی انجام شود .

جک پارکینگ ایرانی

برد الکترونیک درب اتوماتیک پارکینگ بازویی

برد الکترونیک درب اتوماتیک پارکینگ بازویی به دو دسته آنالوگ و یا دیجیتال تقسیم میشود . این برد جهت کنترل و تنظیم زمان حرکت درب و درایو دیگر تجهیزات استفاده میشود و محل آن در سیستمهای مختلف فرق دارد بعضی از مدارات الکترونیک درب اتوماتیک داخل خود بازویی قرار میگیرد و تنظیمات بازویی به صورت مستقل انجام می شود .

در بعضی دیگر مدار الکترونیک آن داخل محفظه ای جاگذاری شده و توسط سیمهای ارتباطی به بازوها و تجهیزات متصل می شود . مدارات الکترونیک درب اتوماتیک عموما به وسیله ای جهت تغذیه اصلی نیاز دارند به نام ترانس تغذیه که برق ورودی آن از برق 22 ولت شهری تامین میشود و خروجی آن به مدار متصل خواهد شد .

کارت گیرنده ریموت به عنوان گیرنده امواج رادیویی ارتباط بین ریموت کنترل و دستگاه اصلی را برقرار میکند که در بعضی سیستمها بصورت کارت مستقل از مداربوده و در بعضی دیگر روی مدار اصلی متصل است .

درب اتوماتیک پارکینگ

جلوگیری از آسیب درب اتوماتیک پارکینگ بازویی

برای اینکه از آسیب رسیدن به افراد و وسایل نقلیه جلوگیری شود باید از تجهیزاتی استفاده نمود که هم حرکت درب را اعلام نماید و هم در صورت عبور افراد و یا وسایل نقلیه درب را متوقف نموده و یا باز نماید . معمولا برای این منظور از تجهیزات زیر ستفاده میشود .سنسور مادون قرمز که اصطلاحا چشمی نامیده میشود به صورت جفت بوده و در محلی مناسب نسبت به باز شدن درب نصب میشود .

حداقل ارتفاع نصب 25 سانتی متر بوده و حداکثر ارتفاع 60 سانتی متر و در محلهایی که امکان نصب روی دیوار نباشد فضایی را باید برای آن طراحی نمود و ساخت تا بتوان چشمی ها را بر روی آن نصب کرد . عملکرد این چشمی ها به این گونه است که : توسط رله  NC که توسط مداری الکترونیکی کنترل می شود دو عدد سیم که از مدار اصلی درب اتوماتیک  ورود کرده است.

زمانی که از جلوی چشمی مانع و یا فردی عبور کند مدار چشمی این دو سیم را از یکدیگر جدا کرده و به NO  تبدیل می شود که این عمل باعث ایست در عملکرد درب اتوماتیک میگردد . چشمی ها میتونند حداکثر تا مسافت 25 متر نصب گردد ولتاژ تغذیه هر دو قسمت چشمی 12 تا 30 ولت است .

تجهیزات درب اتوماتیک پارکینگ بازویی

یکی دیگر از تجهیزات درب اتوماتیک بازویی پارکینگ لامپ چشمک زن یا همان فلاشر است که در محلی بالای درب نصب می شود و محلی که در دو طرف ورود و خروج قابل رویت باشد . مورد استفاده فلاشر برای این است که افراد با توجه به نوع چشمک زدن فلاشر متوجه باز شدن و یا بسته شدن درب شوند . ولتاژ تغذیه فلاشر میتواند 24 و یا 220  ولت باشد که در هر دو صورت باید از لامپ 40 وات و یا کمتراستفاده نمود .

برای کنترل از راه دور سیستم درب اتوماتیک معمولا از یک گیرنده رادیویی دستی کوچک استفاده می شود که به آن ریموت کنترل می گویند . بر روی ریموت کلیدهایی فشاری قرار دارد که از آن برای باز یا بسته کردن درب ریموتی استفاده می شود این فرمانها از ریموت توسط گیرنده ای که بر روی مدار اصلی نصب است گرفته شده و به بازوها منتقل می شود .

نصب درب اتوماتیک پارکینگ بازویی

درب اتوماتیک پارکینگ بازویی را میتوان روی لولای درب ، ستون آجر کاری شده و یا تیرک درب نصب نمود . این سیستم توسط پلیت مخصوص روی درب نصب میگردد . این پلیت طوری طراحی شده که قابلیت نصب روی انواع دربها را داشته باشد .

البته باید دقت نمود که نصب پلیت مستلزم رعایت نکاتی است که کاملا الزامی میباشد از جمله فاصله آن از محل لولای درب و پیشروی آن از همان نقطه که در دربهای مختلف و بازوهای مختلف متفاوت میباشد.

اما در مجموع نکته ای وجود دارد که میتوان در همه جکها از آن استفاده نمود و آن اینکه مجموع این دو فاصله نباید از طول لوله جک بازویی بیشتر شود و همچنین اختلاف بین عرض و پیشروی نباید 3 تا 5 سانتی متر تجاوز کند البته دو فاصله معمولا برابر در نظر گرفته می شود در صورتی که این موارد رعایت نشود میتواند سرعت درب خیلی کم و یا خیلی زیاد شود و یا باعث لنگ زدن درب شود و در نهایت باعث اصطحلاک بیشتر بازوها گردد .

سیم کشی درب اتوماتیک بازویی پارکینگ

چنانچه نوع موتور 220 ولت باشد از سیم 1.5*3 و اگر موتور 24 ولت باشد از سیم 1.5*2 استفاده میشود .سیم مورد نیاز برای چشمی ها 2 زوج تلفنی و برای فلاشرو قفل برقی از سیم 1.5*2 استفاده میشود . کلیه سیمها اصولا از داخل چهارچوب فلزی درب و یا از داخل داکت روکار عبور میکند و به سمت باکس مدار فرمان هدایت می شود .

مدار فرمانهای آنالوگ و دیجیتال دارای یک سری ورودیها و خروجیهایی است که در تمام مدارات الکترونیک درب اتوماتیک بازویی پارکینگ شباهت زیادی به هم دارند ک آن را بصورت کامل  در اینجا تحلیل میکنیم . ورودی برق 220 ولت که با علامت N  و L نمایش داده میشود .ترمینال اتصال زمین را با حروف PE  نمایش می دهند . موتورهای 24 ولت دارای 2 عدد ترمینال و 220 ولت دارای 3 عدد ترمینال می باشند که در 220 ولت ترمینال وسط سیم مشترک و در دو طرف دیگر سیمهای چپگرد و راستگرد موتور به همراه سیمهای خازن نصب می شود .

ترمینال مربوط به فلاشر با حروفblinker & flasher & light & lamp  نمایش میدهند که گهی 24 و یا 220 ولت است و نیازی به رعایت کردن جهت سیم بندی ندارد . ترمینال قفل برقی که ولتاژ 12 و یا 24 ولت دارد در تمامی مدارات نیازی به رعایت جهت سیم بندی نیست.

کنتاکتهای بسته بیشتر جهت اتصال به چشمی و یا شاسی استپ و ورودی لمیت سوییچها استفاده می شود کنتاکتهای باز بیشتر مواقع برای ورودی فرمانها مناسب است بطور مثال باز شدن دو بازو و یا باز شدن یک لنگه از درب اتوماتیک بازویی . برای فرمان دادن به مدار و بازوها میتوان از ریموت کنترل و یا از شاسی استارت و استپ استفاده نمود .

درب اتوماتیک بازویی پارکینگ

جزئیات درب اتوماتیک

نام عملکرد
(1) اپراتور درب اپراتور درب اتوماتیک مجموعه ای از دستگاه ها و کنترل کننده های رانندگی است که درب را باز و بسته می کند. این شامل اجزایی مانند موتور دنده و کنترل کننده در است.
(2) سوئیچ تعمیر و نگهداری برق اپراتور درب را می توان به راحتی در طول تعمیر و نگهداری درب روشن/خاموش کرد.
(3) سنسور فعال سازی از سنسورهای فعال سازی برای فعال کردن باز و بسته شدن درب با ارسال سیگنال به اپراتور درب استفاده می شود.
[یادداشت ها] شکل بالا انواع مختلف سنسورهای فعال سازی را نشان می دهد. حسگر فعال سازی مناسب باید با توجه به کاربری و محیط انتخاب شود.
(4) سنسور ایمنی سنسورهای ایمنی مانند سنسورهای پرتو، افراد یا اشیاء را در مسیر درب شناسایی می‌کنند، جایی که تشخیص آن توسط سنسورهای فعال‌سازی دشوار است.
(5) Fanlight شیشه یا سایر مواد نصب شده بین سقف و هدر.
(6) ترانسوم اپراتور درب داخل جعبه هدر نصب شده است.
(7) پانل درب کشویی اغلب از موادی مانند شیشه سکوریت، آلومینیوم و فولاد ضد زنگ استفاده می شود.
(8) پانل درب ثابت پانل درب غیر کشویی
(9) قفل قفل برای در.

جزئیات درب اتوماتیک

ابعاد درب اتوماتیک شیشه ای

یک درب شیشه ای کشویی استاندارد 80 اینچ ارتفاع دارد و عرض آن بسته به فضا از 60 اینچ تا 72 اینچ متغیر است. در اکثر خانه‌ها، چارچوب درها با اندازه استاندارد اندازه‌گیری می‌شوند تا تعویض درب آسان شود. درب‌های شیشه‌ای کشویی معمولاً از دو بخش تشکیل می‌شوند: 1) یک پانل شیشه‌ای ثابت و 2) یک پانل شیشه‌ای کشویی – البته درهای سه پانل نیز موجود است.

درب های شیشه ای کشویی دو پانل

درب‌های شیشه‌ای کشویی دو پانل استاندارد 80 اینچ ارتفاع دارند و در عرض‌های متفاوتی عرضه می‌شوند. عرض درب ذکر شده در زیر به کل عرض واحد اشاره دارد، نه فقط قسمتی که از آن عبور می کنید. باز شدن واقعی درب کمی کمتر از نصف عرض درب خواهد بود.

عرض های رایج برای درب های شیشه ای کشویی دو پانل عبارتند از:

  • 60 اینچ یا 5 فوت
  • 72 اینچ یا 6 فوت
  • 96 اینچ یا 8 فوت

درب های شیشه ای کشویی سه پانل

درب های شیشه ای کشویی سه پانل، به طور قابل درک، بسیار بزرگتر از درب های شیشه ای کشویی دو پانل هستند.

عرض استاندارد برای درب های شیشه ای کشویی سه پانل عبارتند از:

  • 108 اینچ یا 9 فوت
  • 144 اینچ یا 12 فوت

ارتفاع درب شیشه ای کشویی

خارج از ارتفاع استاندارد 80 اینچی، دو ارتفاع معمولی دیگر درب شیشه ای کشویی وجود دارد:

  • 82 اینچ یا 6 فوت 10 اینچ
  • 96 اینچ یا 8 فوت

انواع سنسور درب اتوماتیک

  1. سنسورهای حرکت رادار
  2. سنسورهای فشار
  3. سنسورهای نوری یا آشکارسازهای حرکت
  4. سنسورهای حرکت مادون قرمز غیرفعال
  5. سنسورهای مادون قرمز فعال

در اتوماتیک چه تفاوتی با در هوشمند دارد ؟

کرکره برقی

کرکره های برقی بسیار بیشتر از یک محافظ ساده در برابر آفتاب هستند. آنها عایق حرارتی، عایق صدا و حتی محافظت در برابر سرقت را بهبود می بخشند. علاوه بر این، کرکره های رول شده به طور موثری از پنجره در برابر باد و آب و هوا محافظت می کنند – به ویژه در هنگام نصب پنجره های چوبی بسیار مهم است. طراحی های مدرن، زیبایی شناسی جذاب و چندین حالت نصب راه حلی برای هر پروژه ای فراهم می کند.

تیغه کرکره درب تمام اتوماتیک کرکره ای

کرکره های برقی نصب شده در بالا

برای یک نمای زیبا و بی عیب، طراحی کرکره داخلی انتخاب مناسبی است. سیستم نصب گسسته اجازه می دهد تا مکانیزم در بالای پنجره پنهان شود و در حفره دیوار پنهان شود.

 هنگامی که در ساختمان‌های جدید نصب می‌شوند یا در حین بازسازی به‌روز می‌شوند، نتیجه کارکرد استثنایی بدون انسداد سیستم کرکره خارجی است. همه سیستم‌های پنجره معمولی را می‌توان با جعبه کرکره، از جمله پروفیل‌های چوبی و کامپوزیت، با گزینه‌های عملیاتی از باز کردن دستی تا باز کردن از راه دور نصب کرد.

کرکره های برقی نصب شده در جلو

سیستم های نصب شده ما در قسمت بیرونی قاب پنجره نصب می شوند. طرح‌های نوآورانه و چندین گزینه برای شخصی‌سازی به شما امکان می‌دهد تا مولفه‌ها را متناسب با پروژه شما تنظیم کنند. 

برای مثال، مدلی که دارای جعبه کرکره‌ای مخفی است، به قاب کرکره اجازه می‌دهد تا با رنگ و سبک دیوار خارجی گچ شود. کرکره ها نیز در طیف وسیعی از رنگ ها و پروفیل ها موجود هستند.

فروش و خرید درب اتوماتیک 

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

47 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.