sayebandoor logo

درب اتوماتیک شیشه ای کرو یا منحنی

درب اتوماتیک شیشه ای کرو یا منحنی (automatic spherical glass door) این سیستم درب اتوماتیک راه حل مناسبی برای فضاهایی است که جای کمی برای حرکت لتهای متحرک دارند و همچنین میخواهند از درب اتوماتیک اسلایدینگ استفاده کنند و در عین حال از زیبایی منحصر به فردی که در این سازه وجود دارد برای هماهنگ سازی با طراحی نمای ساختمان بهره ببرند.

این دربها بدلیل گرد بودن و دارا بودن 4 عدد و یا 3 عدد سلول فضایی را جهت جلوگیری از ورود و خروج هوا از داخل و بیرون ایجاد می کند که علاوه بر اتوماتیک بودن و پاسخگویی به نیازهای طراحی و معماری از اتلاف انرژی جلوگیری کرده و صرفه اقتصادی مسئله هم مد نظر قرار می گیرد .

البته ان 3 یا 4 سلول به گونه ای طراحی شده که همیشه درب در وضعیت بسته باشد و در هیج زمان روزنه ای به سمت بیرون و فضای آزاد باز نماند که باعث اتلاف انرژی و یا تبادل هوای داخلی و بیرونی صورت بگیرد .دربهای اتوماتیک گردشی  برای مکانهایی و که تردد بسیار بالا دارند و ازدحام جمعیتی زیاد است بهترین گزینه انتخابی می باشد به دلیل اینکه در هیچ زمانی ازتردد اتباطی بین فضای بیرون و داخل وجود ندارد و اتلاف هوای داخلی نزدیک به صفر است در صورتی که در دیگر سیستمها این ایزوله وجود نداردو اتلاف انرژی خود هزینه سربار خواهد بود .

درب اتوماتیک رولوینگ از نمونه درهایی است به روش مهندسی نوین طراحی و ساخته می شود دربهای ریولوینگ برای اولین بار در سال 1881 توسط فردی آلمانی ساخته شد این درها نیازی به فضای زیاد جهت نصب و راه اندازی ندارند .

دربهای روولوینگ یا چرخشی به صورت استاندارد در جهت عقربه های ساعت چرخش می کند . از درب های رولوینگ می توان برای حفاظت و امنیت و محدود کردن ورود و خروج و کنترل افراد استفاده نمود . در دربهای چرخشی و اتوماتیک از سنسورها و حسگرهایی استفاده شده که سهولت حرکت افراد را محیا میکند سنسورهای حرکتی با تشخیص حرکت افراد کار می کند.

سنسورهی فشاری با جذب فشار و شارژ سیستم محرک دربهای متحرک مسیر حرکت را طی میکند و پس ازاتمام مسیر خود می ایستد .هزینه دربهای اتوماتیک رولوینگ یا گردشی متغیر است هر چند نمیتوان بصورت دقیق هزینه ها را پیش بینی کرد البته درب اتوماتیک ریولوینگ از دسته دربهای گرن قیمت به لحاظ سیستمی می باشد که هزینه های جانبی آن برای بهره برداری که هزینه اولیه ساخت و نصب را پرداخت نموده است  اصلااهمیتی نداردوفقط جنبه زیبایی و لول کاری و اعتباری آن مد نظر است.

مزایای درب اتوماتیک شیشه ای کرو یا منحنی

نصب آسان ، ، بادوام ، بدون خوردگی و ماندگاری طولانی، مناسب برای درب های چوبی جامد ، درب های فلزی

کاربرد: برای درهای داخلی که نیازی به قفل ندارند ، مانند راهروها یا درهای کمد و درهای دسترسی

کیفیت بالا: با استانداردهای ایمنی مطابقت دارد. ساخت فلز قدرت ، ایمنی و دوام را می افزاید.

جزئیات در درب اتوماتیک شیشه ای کرو یا منحنی

جنس: آلیاژ روی درب اتوماتیک شیشه ای کرو یا منحنی

مواد اصلی قفل: مس

مواد پانل: فولاد ضد زنگ

زبان قفل: زبان مورب

دکمه ضد قفل درب: دکمه ، کتابچه راهنمای ضد قفل

وزن: 646 گرم

هسته قفل جامد از مس خالص ساخته شده و زنگ نمی خورد و نمی شکند.

نصب دستگیره های قفل شده فقط در چند دقیقه به آسانی انجام می شود

امنیت اضافی: با استاندارد امنیتی و از طریق دکمه داخلی می تواند از خارج قفل شود .

دستگیره قابل تنظیم : مناسب انواع درب با محدوده ضخامت 35 میلی متر تا 45 میلی متر (1-3 / 8 تا 1-3 / 4بسته بندی زیبا ، 1 پیچ ، 1 صفحه تحریک ، 2 دسته درب ورودی ، 3 کلید و تمام پیچ های نصب ، و دستورالعمل گنجانده شده است.

توضیحاتی درباره درب اتوماتیک شیشه ای کرو یا منحنی

از فولاد ضد زنگ برای قفل این محصول استفاده شده است که می تواند زیبایی و درخشندگی را برای هر اتاق تقویت کند. نه تنها نصب آسان بلکه با سطح صاف. وقتی درب را با استفاده از آن باز می کنید ، صدا واضح و راحت است. این محصول خیلی محبوبیت دارد  فولاد ضد زنگ ساتن معمولاً از چفت در درب جلو یا درب پشت استفاده می کند و از کلید برای کار از بیرون منزل استفاده می کند و انگشت شست را از داخل می چرخاند.

ضمانت درب اتوماتیک شیشه ای کرو یا منحنی

با رعایت ضوابط و ضوابط گارانتی پایان عمر طولانی ،سایبان در ضمانت می کند که کلیه محصولات دارای Lifetime Finish باید از عیب و نقص در مواد و طرز کار از لکه برداری ، پوسته پوسته شدن ، گودبرداری و تغییر رنگ برای مدت زمان محصول قابل استفاده برخوردار باشند. تا زمانی که خریدار اصلی مصرف کننده محصول را در اختیار داشته باشد.

آن ها توسط یک روکش با دوام ساخته شده که برای حفظ زیبایی و کیفیت محصول سایبان در طراحی شده است با توجه به ماهیت محصولات نهایی سایبان در، آنها به مرور زمان می پوشند

دارای محافظ لاستیک ، گل میخ و پیچ است. و این محصول 100٪ شرایط خوب را دارد.

فروشگاه ما از محصولات با کیفیت و کیفیت بالاتری برخوردار است و سبکی را که دوست دارید خواهد داشت. ما متعهد هستیم که هر مشتری تجربه خرید کاملی داشته باشد

موارد استفاده درب اتوماتیک شیشه ای کرو یا منحنی

کلیه محصولات ما CE و بازرسی با کیفیت مرتبط و تست وزارت امنیت عمومی کشورمان را گذراندند. آنها استانداردهای بین المللی و الزامات امنیتی را رعایت می کنند. اکنون محصولات ما به طور گسترده در فرودگاه ، مترو ، بانک ها ، زندان ها ، ساختمان هوشمند ، جامعه هوشمند و سایر مناطق مهم مورد استفاده قرار می گیرد. این درب  مدیریت دسترسی راحت ، سریع و هوشمند را برای مشتریان شما فراهم می کند.

سایبان در بهترین اجرا کننده انواع درب اتوماتیک شیشه ای کرو در تهران و کرج می باشد.

در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشکلی در مورد محصول ، لطفا با ما تماس بگیرید و تیم حرفه ای ما پاسخ رضایت بخشی به شما می دهند.

با تشکر از بازدید شما و استقبال شما ، برای شما آرزوی موفقیت داریم

منتظر سفارش شما هستیم

درب تمام اتوماتیک.pdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.