sayebandoor logo

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی (Triangular glass automatic door)یکی دیر از انواع درب اتوماتیک شیشه ای تولید شده توسط سایبان در می باشد.

جنس درب فوق از  آلیاژ آلومینیوم ، مناسب برای وزن درب: 55-75 کیلوگرم ، مشخصات: بدنه مثلثی و عمر محصول طولانی تر است

تقریباً در انواع درب داخلی و خارجی قابل نصب است و می تواند در هر دو طرف برای درب های فشار یا کشش نصب شود.

چرا از درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی استفاده می کنیم؟

درب اتوماتیک شیشه ای دارای  سنسور حرکتی ،گزینه دیگری برای مطابقت با مشخصات مدرن طراحی است. آنها هوشمندانه ظاهر مناطق تجاری و محیط کار را بهبود بخشیدند. این موارد برای مکانهای کاری ، مراکز خرید ، آپارتمانها ، هتل ها ، کافه ها ، کنفرانس ها و سایر موارد ایده آل است.

درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

به همین دلیل در حال ارائه طیف گسترده ای از سیستم درب اتوماتیک شیشه ای هستند. روشهای ورود خودکار کشویی انعطاف پذیری و راحتی زیادی را برای دسترسی ساده و سریع و بدون تماس با آن فراهم می آورد. در طیف گسترده ای از محصولات ما ، شما می توانید راه حل ورودی مناسب برای هر ساختمان ، خواه برای ساخت در حین توسعه و یا برای اتصالات یکپارچهسازی با سیستم عامل ، پیدا کنید.

قیمت درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی

مردم احساس می کنند که قیمت سیستم درب کشویی اتوماتیک بسیار گران است ، اما ما این قیمت را با قیمت مناسب برای شما ارائه می دهیم. از آنجایی که درب اتوماتیک شیشه ای سنسور حرکت می تواند بدون استفاده از دست شروع شود ، آنها حتی با چمدان در هر بازو یا نگه داشتن سبد خرید ، راحتی را به همه ارائه می دهند.

درهای کشویی اتوماتیک معمولاً در مکانهای پر رفت و آمد مانند قطعات تجاری ، هتل ها و مکانهای گروهی برای نشان دادن مراقبت و کمک به مشتری مناسب استفاده می شود. درب کشویی اتومبیل ، بدون توجه به گروه سنی یا توانایی های بدنی ، چیزهایی را که می توانید به راحتی جستجو کنید فراهم می کند. این موارد همچنین در مقاطع زمانی مختلف مانند بنادر خانه و تجاری استفاده می شود. با پیگیری درهای مختلف به همراه درب های کشویی اتوماتیک خود ، می توانید تعداد زیادی از افراد را بر اساس این موارد ببینید.

مقایسه کیفیت درب اتوماتیک شیشه ای مثلثی را با مشابه آن

دروازه های سنسور کشویی اتوماتیک با موفقیت باعث کاهش صرفه جویی در مصرف انرژی می شود و سالانه هزینه های خنک کننده و گرم شدن را کاهش می دهد. دروازه ها فقط فعال می شوند و بلافاصله بسته می شوند تا دروازه های باقیمانده شروع شود. یک درب فعال شده با سنسور  که نشان می دهد فوراً مشکل اینکه شخصاً باید یک ورودی بزرگ را باز کنید حل می کند.

سیستم درب کشویی اتوماتیک دارای سنسور ، تایمر الکترونیکی و ریموت کنترل است تا به شما امکان دهد بدون در واقع حضور در دروازه ها را ایمن و باز کنید. آنها رضایت شما را از اینكه دفتر یا كار شما در آغوش ایمن است ، فراهم می آورند. بدیهی ترین مزیت راه اندازی یک دروازه حسی اتوماتیک ، امنیت است زیرا از کلاهبرداران و سارقان در هر دو نوع تجاری و مسکونی جلوگیری می کند.

علاوه بر جلوگیری از دسترسی غیرقانونی ، یک دروازه امنیتی در خانه شما حیوانات و کودکان را در حیاط شما و به دور از نیاز و یا ترافیک در امان نگه می دارد. شما کنترل می کنید که چه کسی بتواند اموال شما را در دسترس داشته باشد ، بنابراین تنها کسانی که وارد خانه یا محل کار شما هستند افرادی هستند که شما به آنها اجازه می دهید.

درب شیشه ای اتوماتیک کشویی سنسور حرکت اجازه می دهد تا امنیت و احساس امنیت داشته باشید. در مقایسه با دروازه های دستی ، می توانید در نزدیکی یک دروازه سنسور خودکار قرار دهید ، بنابراین اگر کسی به یاد نداشته باشد که آن را ببندد ، می تواند با ریموت از اموال خود محافظت کند.

در عین حال ، می توانید به بازدیدکنندگان اجازه دهید بدون قدم زدن به سمت دروازه یا شروع کار آن در خانه یا محل کار خود وارد شوند. وقتی رانندگی می کنید ، برای شروع یا در نزدیکی دروازه مجبور نیستید از اتومبیل خود خارج شوید ، که این امر به ویژه در آب و هوا یا وقتی در خارج از مشکی سیاه است از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین می توانید زمان تاخیر دروازه بسته شدن درب اتوماتیک اسلاید را تنظیم کنید.

جهت اطلاعات بیشتر با سایبان در تماس(09129287034) بگیرید. ما خوشحال می شویم به تمام سوال های شما پاسخ دهیم و شما در بهترین انتخاب کمک کنیم.

تشکر فراوان از شما

درب تمام اتوماتیک.pdf

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.