sayebandoor logo

درب باز کن برقی

درب باز کن برقی

نکاتی برای انتخاب درب بازکن برقی

اگر برای اولین بار خریدار هستید، باید این بخش را بخوانید. ما قصد داریم برخی از نکاتی را که باید هنگام انتخاب درب بازکن برقی به آنها توجه کنید، همراه با پیشنهاداتی که ممکن است زندگی شما را آسان تر کند، به شما بگوییم:

به کیفیت مواد توجه کنید . موتورهای دروازه باید با مواد با کیفیتی ساخته شوند که با هم کار کنند تا حداکثر کارایی را برای شما به ارمغان بیاورند. بررسی کیفیت باید فراتر از خود موتورها باشد و همچنین بر دوام سخت افزار نصب تمرکز کند.

  • شما سیستمی می خواهید که به راحتی جمع شود (مگر اینکه مایل به پرداخت هزینه باشید و برای نصب سیستم با یک متخصص تماس بگیرید). یک درب بازکن برقی خوب باید شامل فهرستی جامع از دستورالعمل های نصب و همچنین یک کتابچه راهنمای عملیاتی رایگان باشد.
  • به محدوده دما نگاه کنید . به این واقعیت فکر کنید که درب بازکن برقی گاهی اوقات باید در دماهای شدید کار کند، بنابراین قبل از خرید، باید مطمئن شوید که این دماها قابل کنترل هستند. نیازی به گفتن نیست که سیستم باید در برابر آب نیز مقاوم باشد.
  • کشش و ولگردی در دویدن را بررسی کنید . این دو ویژگی هستند که اطلاعات زیادی در مورد عملکرد سیستم به شما خواهند گفت. درب بازکن های اتوماتیک باید نیروی کششی بین 500 نیوتن تا 700 نیوتن داشته باشند، با موتورهایی که حداکثر 11 سانتی متر در ثانیه کار می کنند.
  • مصرف برق را تجزیه و تحلیل کنید . درب بازکن های برقی برای عملکرد به منبع برق نیاز دارند، به این معنی که برای انجام این کار انرژی مصرف می کنند. این درب بازکن ها در هنگام کار مقدار مشخصی انرژی مصرف می کنند و زمانی که در حالت آماده به کار هستند مقدار دیگری انرژی مصرف می کنند. خوشبختانه، بیشتر این سیستم های مدرن از نظر انرژی کارآمد هستند.
  • یک سیستم با انتشار اضطراری دریافت کنید. این به شما امکان می دهد حتی در صورت قطع برق از گیت ها استفاده کنید.

انواع ریموت درب بازکن برقی

قبل از انتخاب درب بازکن برقی ، باید در مورد بسیاری از انواع موجود اطلاعات داشته باشید. به این ترتیب، می‌توانید ویژگی‌های آن‌ها را ارزیابی کنید و تعیین کنید که کدام یک برای شما مناسب‌تر است. رایج ترین انواع عبارتند از:

  • درب بازکن های برقی کنترل از راه دور به دلیل قابلیت کنترل از راه دور ترجیح داده می شوند. ریموت های دو دکمه ای که با باتری کار می کنند یکی از موارد مورد علاقه کاربران است. صرف نظر از سایر ویژگی هایی که از راه دور کنترل می شوند، این دستگاه باید حداقل دارای دکمه باز/بستن باشد.
  • گیت بازکن های فرکانس رادیویی از این نوع سیگنال خاص برای ارسال اطلاعات از ریموت کنترل به مکانیزم باز شدن گیت استفاده می کنند. سرعت سیگنال بسیار پایین است، به همین دلیل است که این گزینه ها معمولاً انتخاب شماره 1 نیستند.
  • ریموت های بلوتوث برای درب بازکن ها از این فناوری خاص برای باز و بسته کردن دروازه ها استفاده می کنند. این یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای ارسال سیگنال از ریموت به مکانیزم دروازه است که بهترین انتخاب برای فواصل کوتاه و پاسخ‌های سریع است.
  • مادون قرمز یکی دیگر از ابزارهای عملیاتی برای کنترل از راه دور برای سیستم های باز کردن دروازه الکتریکی است. این یکی از بادوام ترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب هایی است که شما دارید. با این حال، این بدون اشکال نیست. برای اینکه فناوری مادون قرمز کار کند، باید کنترل از راه دور را مستقیماً در نقطه سیگنال دروازه قرار دهید. گیرنده در سیستم دروازه می تواند در کنار یا پایین دروازه قرار گیرد، به این معنی که ممکن است همیشه زاویه راحتی نداشته باشید.

در میان صاحبان خانه، حفاظت از سرمایه گذاری املاک و مستغلات یک نگرانی اصلی است. اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید به خانه خود ارزش بیافزایید، یک درب بازکن برقی نصب کنید و ببینید که چگونه نه تنها بازگشت سرمایه را افزایش می دهد، بلکه خریداران را در جستجوی ویژگی های ایمنی اضافی خانه جذب می کند.

 محافظت از خانواده خود در برابر تهدیدهای خارجی و کاهش خطر آتش سوزی جنگلی تنها چند دلیل است که باعث می شود صاحبان خانه درب های برقی را در املاک خود نصب کنند.

با درب بازکن برقی ، خانه ها با یک لایه امنیتی افزوده شده است که دروازه های سنتی نتوانسته اند فراهم کنند. اجماع بین مالکان امروز متفق القول بوده است زیرا آنها احساس می کنند افزایش اقدامات امنیتی حریم خصوصی و محافظت بیشتری را در برابر نفوذهای ناخواسته ارائه می دهد.

امروزه انواع مختلفی از درب بازکن برقی برای درب اتوماتیک  در بازار وجود دارد. انتخاب‌ها از مدل‌های استاندارد گرفته تا آن‌هایی که مجهز به درهای کنترلی هستند که به صورت کشویی یا باز می‌شوند، متغیر است. کسانی که به فکر خرید دروازه هستند، خریداران برای اولین بار ممکن است به دلیل گزینه ها و انواع موجود غرق شوند.

در زیر لیستی از 10 بهترین درب بازکن برای شروع را خواهید دید . با این حال، قبل از بررسی بیشتر، نکاتی وجود دارد که باید قبل از انتخاب یک درب بازکن برقی مناسب برای خانه شما در نظر بگیرید.

درب بازکن کشویی یا چرخشی

ابتدا، باید تعیین کنید که آیا می‌خواهید درب بازکن کشویی یا چرخشی داشته باشید . تصمیم شما به عوامل مرتبط با فضا و زمین بستگی دارد. در مرحله بعد، باید مواد و کیت مناسب را برای دروازه خود انتخاب کنید تا با خانه و اموال اطراف شما تکمیل و مطابقت داشته باشد.

در حالت ایده آل، باید هم در برابر اشعه ماوراء بنفش و هم در برابر آب و هوا مقاوم باشد تا بادوام باشد و سال ها دوام بیاورد. شما همچنین باید فاکتورهای وزن را در نظر بگیرید زیرا درب بازکن های برقی تا وزن خاصی طراحی شده اند. بسته به منطقه و موقعیت مکانی، مطمئن شوید که دروازه شما می تواند در برابر بلایای طبیعی مقاومت کند و در برابر آتش سوزی از جمله دسترسی به موتور آتش نشانی محافظت کند.

در نهایت، باید به این فکر کنید که هر چند وقت یکبار قصد دارید گیت خود را باز و بسته کنید، زیرا این کار منبع تغذیه ای را که انتخاب می کنید تعیین می کند.

نحوه انتخاب درب بازکن برقی

قبل از خرید درب بازکن برقی ، نکاتی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. ویژگی هایی که چنین سیستمی به آن مجهز است تعیین می کند که کدام گزینه برای شما مناسب است. بنابراین، هنگامی که برای جستجوی بازار برای درب بازکن برقی آماده هستید، در اینجا چیزی است که باید به آن توجه کنید:

  • اندازه درب تعیین می کند که کدام درب بازکن برقی مناسب شماست. به معنای واقعی کلمه اندازه گیری اندازه گیت در اینجا کمک بزرگی خواهد کرد زیرا میزان قدرت مورد نیاز برای کارکردن موتور گیت را به شما می گوید.
  • نوع درب بازکن چیز دیگری است که باید در نظر داشت. شما می توانید بین یک درب باز کن اتوماتیک (چرخاندن درب ها به جلو و عقب)، یک درب باز کن کشویی اتوماتیک (در واقع یک شکل اتوماتیک از درب های کشویی است که همه ما درباره آن می دانیم) و درب بازکن اتوماتیک دوگانه (سیستم عامل دوگانه، مناسب) را انتخاب کنید. برای دروازه های کوچک).
  • همچنین ممکن است به نحوه باز شدن دروازه علاقه مند شوید . درب های اتوماتیک را می توان به روش های مختلف باز کرد، بنابراین می توانید انتخاب کنید که آیا سیستم کشویی یا چرخشی می خواهید.
  • قیمت یکی دیگر از ملاحظات مهم خرید است ، زیرا این سیستم های باز کردن می توانند واقعاً ارزان یا بسیار گران باشند. اطمینان حاصل کنید که قبل از خرید بودجه تعیین کرده اید، در غیر این صورت ممکن است پول بسیار بیشتری از آنچه در ابتدا در نظر گرفته شده بود خرج کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.