sayebandoor logo

درب تمام اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب تمام اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی (Telescopic glass door) یکی از انواع درب تمام اتوماتیک شیشه ای محسوب می شود و تفاوت اندکی با درب های برقی کشویی یا درب اتوماتیک اسلاید دارد که در ادامه قصد داریم به توضیح کامل آن مزایا و ویژگی های درب تمام اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی بپردازیم، همراه کارشناسان و مشاورین مجموعه سایبان در باشید.

درب تمام اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی بیشتر در ورودی ساختمان هایی که نیاز به بازشوی بیشتری دارند از جمله مراکز عمومی و تجاری که تردد در این مکان ها بالاست بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.پیشنهاد مشاورین و کارشناسان مجموعه سایبان در این است که از درب های شیشه ای تلسکوپی برای مکان های مهم و پر رفت و آمد استفاده شود .

عملکرد این نوع از درب های برقی شیشه ای مانند درب های خطی بوده و تفاوت آن ها با درب های برقی کشویی این است که حدود دو سوم از عرض ورودی مورد استفاده قرار می گیرد.جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در زمینه انتخاب و خرید بهترین درب تمام اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در اختیار شما قرار دهیم.

معرفی درب تمام اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب تمام اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی از شش قسمت یا لت تشکیل شده است و یکی از لت ها در قسمت چپ و دیگری در سمت راست به صورت ثابت قرار گرفته است . برای هر یک از این قسمت های ثابت دو عدد لت متحرک نیز در نظر گرفته شده است و با تنظیم این قسمت ها ورودی برای تردد افراد باز و بسته می شود.

همان طور که در اول بخش بیان کردیم ، درب های شیشه ای تلسکوپی همانند درب های خطی عمل می کنند و می توان سنسور درب را برای حرکت تنظیم کرد.تفاوت درب های شیشه ای تلسکوپی در شکل ظاهری و فرم عملکرد آن هاست .

مجموعه سایبان در با کادر حرفه ای و تخصصی خود در زمینه طراحی و تولید ، نصب و راه اندازی انواه درب برقی و اتوماتیک شیشه ای یا کرکره ای توانسته است در این سال ها با فعالیت مستمر و مفید در این زمینه محصولات با کیفیت و مقرون به صرفه ای را برای مشتریان خود داشته باشد.

انتخاب درب تمام اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

برای انتخاب درب تمام اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی نیاز به تخصص و آگاهی در زمینه خرید درب برقی وجود دارد .مجموعه سایبان در با برخورداری از تیم مشاوره ای رایگان بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به مشتریان جهت خرید معرفی خواهند کرد.

درب های شیشه ای تلسکوپی دارای منبع برق اضطراری هستند و این یکی از ویژگی های خاص انتخاب و خرید درب های برقی است زیرا در مواقعی که برق قطع می شود امکان رفت و آمد از درب شیشه ای تلسکوپی وجود دارد.

برای اطلاع از قیمت محصولات مجموعه صنعتی سایبان در و کسب اطلاعات تخصصی در زمینه خرید انواع درب برقی شیشه ای می توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه با مشاورین ما در تماس باشید.همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات و راهنمایی در زمینه خرید درب برقی شیشه ای به مشتریان می باشند.

کاربرد درب تمام اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

درب های شیشه ای تلسکوپی را می توان به عنوان درب ورودی اماکن مختلف از جمله فرودگاه ، بانک ، هتل و مراکز خرید و فروشگاه های بزرگ زنجیره ای و .. استفاده کرد.این نوع درب ها به دلیل زیبایی و از همه مهم تر اشغال فضای کم در محیط نقش مهم و ویژه ای در ورودی ساختمان های مسکونی ، تجاری ، اداری ایفا می کنند.

نکته مهم و قابل توجه در درب اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی این است که می توان از این نوع درب ها برای حالت های متفاوت باز و ، نیمه باز ، تمام بسته و حرکت یکطرفه ، اتوماتیک تنظیم و استفاده کرد

مزایای درب تمام اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

انتخاب و نصب درب تمام اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی مزایای فراوانی دارد که مهم ترین آن ها را می توان به سهولت در رفت و آمد ، کاهش مصرف انرژی ، کاهش انتقال بیماری در اماکن و مراکز درمانی و بهداشتی به دلیل عدم تماس مستقیم دست ، امکان استفاده بیشتر از فضای در اختیار ، ایجاد فضای شیک و زیبا در ساختمان و .. اشاره کرد.

فروش درب تمام اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

فروش درب تمام اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی در مجموعه سایبان در با گارانتی و خدمات پس از فروش محصول فروخته می شود .شما می توانید در زمان دوره ضمانت از خدمات این مجموعه به صورت رایگان استفاده کنید و در صورت اتمام ضمانت از سایر خدمات مجموعه سایبان در با قیمت مناسب استفاده کنید.فروش درب های برقی شیشه ای زیر نظر کارشناسان و مشاوران متخصص در این زمینه با بررسی شرایط محیطی ، میزان بودجه مشتری، نیاز و درخواست آن انجام می شود.

درب تمام اتوماتیک تلسکوپی ارزان قیمت

اولین نکته در زمان خرید انواع درب برقی یا کرکره ای توجه به کیفیت و مقاومت محصولات در برابر شرایط محیطی و متریال به کار رفته در طراحی و ساخت درب برقی می باشد.س از آن قیمت محصول نقش مهم و اساسی در انتخاب و خرید آن ایفا می کند.

با توجه به شرایط اقتصادی مردم مجموعه سایبان در با در نظر گرفتن کیفیت و ایمنی ، امنیت درب برقی مناسب ترین درب برقی شیشه ای را در طرح و کاربرد متفاوت به بازار فروش عرضه می کند.جهت دریافت اطلاعات تکمیلی در رابطه با درب تمام اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی ارزان قیمت با مشاورین ما در ارتباط باشید.

نصب درب تمام اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی

نصب و راه اندازی درب تمام اتوماتیک شیشه ای تلسکوپی نیاز به مهارت و تجربه ، تجهیزات لازم دارد .مجموعه سایبان در علاوه بر طراحی و تولید انواع درب برقی ، خدماتی نظیر نصب و راه اندازی درب تمام اتوماتیک شیشه ای در محل با تجهیزات مدرن و کامل در کمترین زمان و قیمت مناسب انجام می دهند.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با مراجعه به وبسایت این مجموعه با همکاران ما در بخش مشاوره ای و فروش محصولات و خدمات پس از فروش در ارتباط باشید.هدف ما در مجموعه صنعتی سایبان در ارائه خدمات برتر و با کیفیت به مشتریان محترم و جلب رضایت آن ها می باشد.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.