sayebandoor logo

جک پارکینگ ایرانی

جک پارکینگ ایرانی (Iranian Parking Jack) امروزه در اکثر درب های اتوماتیک پارکینگ های ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری و .. که مجهز به سیستم اتوماتیک هستند مشاهده می شود.جک پارکینگ ایرانی در درب های تک و دو لنگه با ابعاد و اندازه ، وزن و میزان تردد مختلف نصب و راه اندازی می شود.در ادامه قصد داریم به بررسی کلی جک پارکینگ ایرانی و مزایا و ویژگی های آن بپردازیم .

مجموعه سایبان در با تجربه و فعالیت گسترده در زمینه طراحی و تولید انواع درب اتوماتیک و کرکره برقی و فروش جک پارکینگ می تواند شما عزیزان را راهنمایی کند.همکاران ما در این مجموعه آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما مشتریان محترم می باشند.برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.

انواع جک پارکینگ ایرانی

درب های پارکینگ ساختمان های تجاری و اداری و مسکونی امروزه مجهز به سیستم کنترل از راه دور جهت باز و بسته کردن درب می باشند.از انواع جک پارکینگ ایرانی می توان  برای درب های دو لنگه و تک لنگه که دارای وزن ، میزان رفت و آمد و ابعاد متفاوتی هستند، استفاده کرد.

به طور کلی جک پارکینگ ایرانی به دو دسته کلی جک الکترومکانیکی و جک هیدرولیکی تقسیم می شوند.

از جک پارکینگ ایرانی الکترومکانیکی برای ساختمان هایی که میزان تردد و رفت و آمد در آن ها کم است و دارای درب با وزن کمتری هستند بیشتر استفاده می شود.این نوع جک مناسب ساختمان های مسکونی که تردد افراد در آن جا نسبت به ساختمان های عمومی کمتر است استفاده می شود.

از جک پارکینگی هیدرولیکی برای درب های سنگین و پرتردد مانند ساختمان های اداری و تجاری که میزان رفت و آمد افراد بالاست بیشتر استفاده می شود.در این نوع درب ها برای امنیت و جفت شدن لنگه درب بر روی یکدیگر از قفل برقی استفاده می شود.

مزایای جک پارکینگ ایرانی

از مهم ترین مزایای جک پارکینگ ایرانی می توان به قیمت مناسب آن با توجه به ویژگی و مشخصات آن اشاره کرد .

جک پارکینگ امنیت و ایمنی درب را افزایش می دهد و در روزهای گرم و سرد سال دیگر نیازی به ترک خودرو جهت باز و بسته کردن درب پارکینگ نیست زیرا با کمک ریموت کنترل از راه دور می توان درب پارکینگ را باز یا بسته کرد.

در صورتی که قفل برقی بر روی درب نصب گردد ، دیگر خطر سرقت و ورود افراد غریبه به داخل به صفر می رسد . نکته مهم که در خصوص جک پارکینگ وجود دارد این است که این جک بر روی درب ورودی ساختمان نصب می شود و دیگر نیازی برای پیاده شدن از خودرو برای باز وبسته کردن درب وجود دارد و از راه دور می توان درب را باز کرد.

قیمت جک پارکینگ ایرانی

جک پارکینگی برقی دستگاهی است که بر روی انواع درب لولایی نصب می شود و این امکان را ایجاد می کند که افراد بتوانند بدون خروج از خودرو از راه دور درب را باز و بسته کنند.از مهم ترین مزایای آن می توان به قیمت مناسب جک پارکینگی اشاره کرد که با توجه به میزان تردد و ابعاد و اندازه ، وزن درب انتخاب می شود .قیمت آن با توجه به نوع الکتریکی یا هیدرولیکی جک متفاوت است .برای اطلاع از قیمت انواع جک پارکینگ ایرانی با مشاورین ما در ارتباط باشید.

نصب جک پارکینگ ایرانی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر درب های ساختمان های عمومی ، اداری و مسکونی مجهز به سیستم اتوماتیک درب می باشند.جک پارکینگ ایرانی یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع جک برقی پارکینگ بوده که با توجه به قیمت مناسب آن کارایی فوق العاده ای دارد.با توانایی و قدرت منحصر به فرد جک های پارکینگی در باز و بسته کردن درب می توان آن ها را بر روی انواع درب تک و دو لنگه با ابعاد و اندازه مختلف نصب کرد.

نصب و راه اندازی جک پارکینگی نیاز به تخصص و تجربه و مهارت بالایی دارد که مجموعه سایبان در با برخورداری از افراد آموزش دیده و مجرب در این زمینه می تواند شما را راهنمایی کند.برای دریافت اطلاعات تکمیلی و هزینه نصب جک پارکینگ ایرانی می توانید با مراجعه به وبسایت مجموعه سایبان در با مشاورین و کارشناسان ما در تماس باشید.

پارامترهای انتخاب جک پارکینگ ایرانی

در زمان انتخاب و خرید جک پارکینگ ایرانی پارامترهای مختلفی از جمله وزن درب ،میزان تردد و رفت و آمد افراد، ابعاد و اندازه درب اتوماتیک، در نظر گرفته می شود و با توجه به آن بهترین و مناسب ترین جک پارکینگ ایرانی انتخاب و خریداری می شود .

چنان چه اطلاعات کافی در این زمینه ندارید بهتر است قبل از انتخاب و خرید با مشاورین ما در مجموعه سایبان در در تماس باشید و با راهنمایی این عزیزان بهترین جک برقی پارکینگی را خریداری نمایید.همکاران ما در این مجموعه آماده ارائه خدمات و مشاوره در زمینه خرید انواع درب اتوماتیک و جک پارکینگی می باشند.

خرید بهترین جک پارکینگ ایرانی

بهترین و مناسب ترین جک پارکینگ ایرانی از قطعات با کیفیت و اورجینال تشکیل شده اند.قطعات به کار رفته در انواع جک درب پارکینگی شامل مرکز فرمان که مسئولیت باز و بسته ، توقف جک را دارد و رابط بین ریموت کنترل از راه دور با جک پارکینگی می باشد.

از دیگر قطعات مهم در جک درب پارکینگی می توان به چشمی اشاره کرد که دارای سیستم مادون قرمز بوده و در صورتی که خودرو یا عابر و حتی مانع در مقابل چشمی قرار گرفته باشد از باز و بسته شدن درب پارکینگ جلوگیری می کند و مانع آسیب و صدمه به خودرو می شود.از قطعات به کار رفته در جک درب پارکینگی می توان به فلاشر ، ریموت کنترل و جک بازویی که وسیله ای برای انتقال نیروی الکتریکی به هیدرولیکی یا مکانیکی است می توان اشاره کرد.

فروش جک پارکینگ ایرانی ارزان

برای خرید بهترین و با کیفیت ترین انواع جک پارکینگ ایرانی ارزان بهتر است با مشاورین و کارشناسان متخصص در این زمینه مشورت داشته باشید و با راهنمایی آن ها بهترین جک پارکینگ را خریداری نمایید.مجموعه سایبان در فروش جک پارکینگ ایرانی با قیمت مناسب و با کیفیت خوب زیر نظر کارشناسان فنی متخصص در این زمینه انجام می دهد.جهت کسب اطلاعات تکمیلی با همکاران ما در این مجموعه در ارتباط باشید.

جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره تماس

02166695789

09129287034

تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.