sayebandoor logo

راهبند تمام اتوماتیک

راهبند تمام اتوماتیک (Full automatic barrier) برای کنترل و دسترسی به ورودیهای مسکونی تجاری کارخانه و …

از راهبند اتوماتیک برای کنترل تردد خیابان به پارکینگ ها و مناطق ترانزیت و راه آهن قابل اجرا برای هر نوع موقعیت با نیاز های متفاوت طراحی برجسته و مناسب با ساختار معماری مدرن روز میباشد .

بدنه راهبند تمام اتوماتیک

بدنه راهبند اتوماتیک و الکتروموتور و تمامی ملزوات مشترک بوده و فقط بازو و یا اهرم و یا همان بوم آلومینیومی تغییر خواهد داشت.

راهبند تمام اتوماتیک بازویی

بدنه دستگاه از ورق فلزی بوده و با پوشش رنگ پودری الکترو استاتیک براق و شفاف می باشد بر روی بدنه دستگاه تعداد 6 عدد ال ای دی نصب و پیش بینی و طراحی شده است تا در زمان تاریکی برای بهتردیده شدن مورد استفاده قرار می گیرد نصب دستگاههای کنترل تردد مانند دوربین پلاک خوان و اثر اگشت و همچنین اکسس کنترلهای دیگر قابل اجرا است .

نصب راهبند تمام اتوماتیک

نصب راهبند نیازمند یک صفحه فلزی است که باید بر روی زمین و در بتون قرار گیرد برای جلوگیری از لرزش دستگاه و تعادل در برابر کارکرد موتور راهبند در هنگام تردد و غلبه در برابر سنگینی بوم راهبند اتوماتیک در زمان افقی و عمودی بودن آن .

راهبند تمام اتوماتیک با بوم 90 درجه

راهبندهای اتوماتیک عموما از بوم 5 تا 7 کیلو گرم استفاده می کنند که این وزن در فاصله 6 متری سر بوم راهبند اتوماتیک وزنی برابر و حدود 20 کیلو گرم را بر راهبند اعمال میکند این وزن را بتون و صفحه فلزی که بر روی زمین نصب شده است باید توان تحمل و تنش کافی را داشته باشد .

بر روی بدنه راهبند اتوماتیک دربی قرار گرفته که دسترسی را به داخل محفظه راهبند و موتور و مدار فرمان راهبند اتوماتیک و همچنین دیگر متعلقات مربوط به آن را فرهم می سازد .

عملکرد راهبند تمام اتوماتیک

برای راهبند تمام اتوماتیک قسمتی طراحی شده است که در زمان قطع برق بتوان از آن برای باز کردن مسیر راه به صورت دستی استفاده نمود و آن محوری است که در زیر موتور و یا بدنه موتور راهبند اتوماتیک تعبیه شده است که با چرخاندن آن محور و یا فلکه و یا اهرم بوم راهبند اتوماتیک به سمت بالا و یا پایین حرکت می کند برای عملکرد بهتر راهبند با تنظیم فنرهایی که برای تعادل و بالانس وزنی که در راهبند اتوماتیک طراحی شده می توان عملکرد راهبند را نسبت به طول بازوی بوم راهبند اتوماتیک این امکان را فراهم کرد .

راهبند تمام اتوماتیک برقی

سرعت حرکت بوم راهبند اتوماتیک معمولا برای تمامی راهبندها ثابت است ( هر راهبند اتوماتیک نسبت به مکانیزم داخلی آن متفاوت اما برای یک راهبند ثابت است ) و غیر قابل تغییر که حدودا 2 الی 7 ثانیه برای اهبندهای اتوماتیک سریع باز شونده و راهبندهای اتوماتیک عمومی می باشند راهبند اتوماتیک دارای بومهایی با طول متفاوت ثابت و قابل تنظیم می باشند .

قیمت راهبند تمام اتوماتیک

که این طول می تواند نسبت به استفاده از راهبند اتوماتیک و یا نحوه استفاده کاربر از راهبند برقی اتوماتیک از 2.5 الی 8 متر متغیر باشد . راهبندهای سریع باز شونده برای مکانهایی مورد استفاده قرار میگیرد که باز و بسته شدن سریع مد نظر و مورد استفاده باشد.

مثلا گیتهای آزادراهی فرودگاهی و پارکینگهایی که تردد بسیار زیاد دارند جهت جلوگیری از ایجاد ترافیک از این نوع

راهبند تمام اتوماتیک بازویی قیمت

راهبندهای اتوماتیک استفاده می شود و بوم این نوع راهبند برقی اتوماتیک از کوتاهترین نوع آن استفاده می شود تا تنش و اصطهلاک بسیار کمی داشته باشد و همچنین مقاومت آن در سرعت بالا بیشتر خواهد بود .

در مکانهایی که ارتفاع کم و عرض زیادی دارند و یا به عبارتی محدودیت ارتفاع دارند از بازوها و بومهایی استفاده می شود که دارای یراق تا شونده و یا کمر شکن می باشند این نوع بوم در راهبند  برقی اتوماتیک کاربرد بسیار ویژه ای دارد به این دلیل که میتوان هم عرض مسیر تردد را مسدود کرد و هم اینکه در ارتفاع موجود با مشکل برخورد بوم با سقف ردبرد نشویم .

راهبند تمام اتوماتیک در تهران

این یراق با مکانیزم خاصی که دارد میتواند بوم راهبند را در هنگام باز شدن از مکان دلخواه خم کرده و باز شود و در زمان بسته شدن دوباره به شکل اولیه باز گردد .

راهبندهایی هم وجود دارد که با بوم به شکل فنس می باشد این بوم ها دارای نرده های عمودی بر روی اهرم بوم راهبند برقی اتوماتیک نصب شده است .

راهبند تمام اتوماتیک بازویی

و برای مسدود کردن کامل مسیر تا ارتفاع مورد نظر مناسب است که استفاده کمتری نسبت به دیگر بومها دارد . بیشتر برای مکانهایی استفاده می شود که می خواهیم از زیر بوم راهبند برقی اتوماتیک وسیله و یا شخصی عبور نکند و فقط برای عبور از مسیر مخصوص و یا در هنگام بالا بودن بوم تردد انجام شود .

راهبند تمام اتوماتیک بازویی

از نظر کلی عبور وسایل و یا اشخاص از زیر بوم راهبند برقی اتوماتیک دارای خطر بوده و می تواند باعث و بروز حادثه برای شخص و یا راهبند اتوماتیک گردد . نکات مهم برای راه اندازی دستگاه راهبند برقی اتوماتیک در کاتالوگ نصب هر دستگاه توضیح داده شده است که می توان آن را ملاحظه کرد .

نصب سنسور های خطی راهبند تمام اتوماتیک

نصب سنسورهای خطی و یا اجرای حلقه ایمنی زمین برای تمامی دستگاههای راهبند برقی اتوماتیک توصیه می شود . موتورهای راهبند اتوماتیک از دو نوع 24 و 220 ولت می باشد و در هر دو دلتاژ موجود می باشد که انتخاب آن برای مکان مورد نظر و مورد استفاده باید مطالعه شده و کاملا بررسی شود تا راهبند برقی اتوماتیک مناسبی را انتخاب کنیم .

موتور راهبند تمام اتوماتیک

موتورهایی با ولتاژ 220 ولت دارای یک عدد خازن جهت راه اندازی موتور و حرکت در دو جهت استفاده می شود اما در موتور های 24 ولت این خازن وجود ندارد و تنها از طریق جابجایی سیمهای تغذیه عمل چپگرد و راستگرد موتور برای باز و بست کردن بازوی بوم راهبند استفاده می شود .

راهبند تمام اتوماتیک پارکینگ

موتور های220 ولت دارای قدرت بالاتر بوده ولی در برابر کارکرد دائم ضعیف بوده و برای ترددهای پایین تر استفاده می شود اما در موتورهای با ولتاژ 24 ولت قدرت پایین تر و کارکرد آن بسیار بالا بوده و توانایی کار دائم را دارد و عمتا برای مکانهایی استفاده میشود که دارای تردد بسیار بالا می باشد . سطح حفاظت ip هر دستگاه برای شرایط استفاده محیطی مختلف بوده  و باید در این مورد نیز در شرایط جوی و محیطی مورد استفاده دقت لازم به عمل آید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه

می توانید با مشاورین ما در تماس باشید

02166695789

09129287034

10 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.